Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Предлагам да се преместим тук , понеже другата тема бе за ЕМВ DESIRO.
44142 написа:534 спря заради газ в трафа. Ако са и намерили траф и не е много ограбена може и да тръгне.
За съжаление в "морето на спокойствието" на депо ПО вече е нагазила и 43529-7.Днес я видях и ми стана мъчно както от външния вид (достоен за филм на ужасите) , така и от нерадостната и съдба.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Че тя 529 влезе там още миналата година.
534 се ползва за части.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Локомотив 43 302, който е бракуван след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продаден за скраб. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ghost написа:Локомотив 43 302, който е бракуван след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продаден за скраб. 8)
А какъв е статута на 44 079 и 44 142? От двете в момента са останали само голи кошове на 10-ти коловоз зад Хале №3 в Подуяне. Освен това интересно да се каже нещо, ако знаеш за следните машини:

:arrow: 44 072.7
:arrow: 44 073.5
:arrow: 44 075.0
:arrow: 44 080.0
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация