Явно много са бързали да я пуснат в движение.Направо са си оставили ръцете.Има ли в депото тенекиджии?Резил.44142 написа:44085 вече е в движение.
http://bdz123.hit.bg/DSC03792a.JPG


Администратор



64.19

lok45111 написа:На 29.09. БВ 2626 с лок. 45 189, машинист Иванов, 9 ваг. 450 тона, дерайлира в гара Владо Тричков поради повреда в талигата на пощенския вагон. В следствие на това са излезли 6 вагона от релсите, повредени са 400 м железен път и 300 м контактна мрежа. Движението възстановено късно следобяд, в момента в гара Владо Тричко се преминава само по първи гаров коловоз в двете посоки;
Браво,най после някой да го отрази.Аз мислех да кажа за това но не разбрах много,много какво е станало,и за това изчаках някой да каже за тази катастрофа,доведена от щайга на"Пощенски вагон"

Просто нямам думи.
Скоро след катастрофата която стана при нас(Казичане),четох в пресата,че"предстоят много големи катастрофи в БДЖ.Това което стана на така наречената Царска гара в Казичане е нищо,Ще има и много загинали,в следствие на тези катастрофи",До колкото си спомням това го беше казал някъв си министър на ЖПто,ли там къквто и да е








Администратор
Днес:
44 085 се разписа на МБВ 490
Мездренската 43 555 пък беше на 10208. Влакът беше подпрян 6 минути на Костинброд, поради разминаване с ТВ начело с 06 118. На Алдомировци надмина МДТВ начело с пловдивската 45 185. 10208 беше с 2 вагона-един първокласен 40 серия и един син за велосипеди 80 серия. Пристигна в Драгоман с 4 минути закъснение. Машината (43 555) не беше никак лоша, даже много добра.
490 замина от Драгоман в 14:40 т.е с 45 минути закъснение. Не знам как стана това, понеже на Костинброд беше навреме.
06 128 на Драгоман се готвеше да поеме МДТВ. На съседния коловоз пък се намираше 55 013.
Обратния за София ПВ10209 замина от гара Драгоман със 7 минути закъснение, понеже и не знам защо машината беше закачена в 14:47, т.е. две минути след заминаването на влака по разписание. Въпреки това до Костинброд закъснението леко се стопи и стана 3 минути.
ПВ10210 беше с ЕМВ 33 007/008.






Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор





64.19
490 на Подуяне в 14:17? По това време той беше на Драгоман.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
Ааа да, прав си! Сега се сетих, че като видях 490 на Драгоман турския вагон го нямаше. Сръбският от Бургас обаче си го имаше и вероятно днес му беше последният ден.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
Вероятно 1662 е закъснял и 490 е заминал без турския, който е останал да бъде прикачен на 292, а сръбският от 8686 си е бил на 490. Между другото това е последният ден, в който ще се движи директният спален вагон Београд - Бургас - Београд, както и влаковете 8687 и 8686. Припомням, че последните се движат факултативно до 30.09. включително и заминават както следва:rexkos написа:Ааа да, прав си! Сега се сетих, че като видях 490 на Драгоман турския вагон го нямаше. Сръбският от Бургас обаче си го имаше и вероятно днес му беше последният ден.


От днес няма да се движи и директният спален вагон Петрич - Бургас, който се возеше в състава на БВ 5610 и от София в състава на БВ 8627. Няма да се движи и обратният спален вагон Бургас - Петрич, който се возеше в състава на БВ 8626, а от София в състава на БВ 5621.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Днес,2-ри октомври наобяд реших да си ходя до Пзк със 10112 и пристигнах малко по-рано за да видя как е положението на центр.По.Слънцето напичаше доста силно,когато на 1-ви коловоз с 1 минута преди време пристигна 8610,теглен от 45185-6.Изчаках го да замине,за да огледам заминаващия в 13:00 1620.Каква беше изненадата ми,когато видях,че се теглеше от пловдивски електровоз,днес се разписа 44063-6.
От 6-ти челен потегляше 82206,обслужван от 32039-0+32040-8.Минути преди потеглянето на мотрисата,населеността в нея бе почти нулева.
Нашият 10112 бе на 2-ри челен и се обслужваше от софийската 32099-4+32100-0,от която имам отлични впечатления,които днес успешно се затвърдиха.Силното ускорение при потегляне,липсата на тласъци откъм машинното отделение,чистите седалки и стени правят пътуването с нея повече от приятно.Между другото през зимата това е наи-отоплената електричка на депо Сф,която идва към По,в другите съм студувал и съм се чудил дали не се намирам на северния полюс.Единственият проблем в нея са вратите,които се отварят и затварят доста бавно,но това е срещано явление и при другите 32-00-ки.
На Стамболийски,където бяхме навреме настигнахме локалния тов.влак По-Сп,теглен от димитровградския 07020-1,a в участъка Стм-сп.Хаджиево разминахме и закъснелия 10263.
До Пзк нищо интересно,при влизане в гарата засякохме излизащия 8611,снимка от пристигането.
Слязох от влака и забързах към спирката,за да си хвана автубус за къщи.
От 6-ти челен потегляше 82206,обслужван от 32039-0+32040-8.Минути преди потеглянето на мотрисата,населеността в нея бе почти нулева.
Нашият 10112 бе на 2-ри челен и се обслужваше от софийската 32099-4+32100-0,от която имам отлични впечатления,които днес успешно се затвърдиха.Силното ускорение при потегляне,липсата на тласъци откъм машинното отделение,чистите седалки и стени правят пътуването с нея повече от приятно.Между другото през зимата това е наи-отоплената електричка на депо Сф,която идва към По,в другите съм студувал и съм се чудил дали не се намирам на северния полюс.Единственият проблем в нея са вратите,които се отварят и затварят доста бавно,но това е срещано явление и при другите 32-00-ки.
На Стамболийски,където бяхме навреме настигнахме локалния тов.влак По-Сп,теглен от димитровградския 07020-1,a в участъка Стм-сп.Хаджиево разминахме и закъснелия 10263.
До Пзк нищо интересно,при влизане в гарата засякохме излизащия 8611,снимка от пристигането.
Слязох от влака и забързах към спирката,за да си хвана автубус за къщи.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори