Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

След падането на границите би следвало митническите проверки да стават по-бързо.Вярно е, че пътуват и граждани извън ЕС, но все пак те са единици.Давам пример с автобуса: на излизане от Фанариотия (Гърция) и влизане в Абсурдистан автобусът ни беше спрян и на шофьорът му бе зададен въпрос дали всички са български граждани и като се разбра, че всички са такива проверка не последва.Та мисълта ми е: не може ли и по треновете да се прилага този почин?Защото явно закъсненията се набират по границите.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Емта по границите разбира се, иначе влака си върви като останалите, къде да закъснее в страната, освен ако не го подпрат...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Преди време имаше случай на международния влак от Istanbul да се движи с неопределено закъснение.Той така и не дойде , а се разбра , че граничарите открили наркотици в един от вагоните , след което задържали влака за 24 часа.Пътниците били извозени с автобуси.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

В същия ден, за който писах преди, пътувах с 5621 и спряхме да чакаме 360 на Пейо Яворов. За моя изненада бяхме приети на директния коловоз, а 360 в отклонителен, където беше спрян и след минутка пуснат. А можеше да бъде пуснат транзит, без да влиза в отклонение. Но явно такава ни е организацията. Интересното в състава на 360 беше липсващия бг вагон, а на негово място имаше ето такъв: http://www.railfaneurope.net/pix/gr/car ... 1_0168.jpg
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

360 по разписание спира за 5 мин. на Пею Яворов.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

lok43r написа:360 по разписание спира за 5 мин. на Пею Яворов.
Е, нямаше как да го знам, просто там се засякоха с 5621. Иначе каква е причината да спира там, и то за 5 минути?
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Може би точно за срещата с 5621 :)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

360 спира по разписание на Пею Яворов за среща с 361. Дори и да закъснее и не му се наложи да чака друг влак, пак ще трябва да спре на същата гара независимо от генериращия пътникопоток (точно там за 360 няма такъв), защото в графика му е заложено спирането там. Иначе по разписание се среща с 5621 на Благоевград. :)
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Ех, този 361... не се сетих за него. :?

Но тъй-като темата е за ремонти и намаления... отдавна искам да питам ще има ли промяна в скоростта за междугарието Черниче - Пейо Яворов? В момента е 50, за последно през 2006 г. е била 75. Не си спомням кога точно беше станало едно свличане на скална маса и тогава намалиха скоростта. Въпроса е дали нещо ще се прави по въпроса или така ще си остане вовеки? :roll:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Скоростта беше 75 само 2-3км от Чнч до началото на дефилето. Намалението 50 започваше след моста над Струма и свършваше точно пред входа на Пю. Логично следствие беше скоростта да стане 50 по КР.
А тя е толкова заради опасността от срутвания, каквито не липсват.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

ЧЧ-ПЯ е с много сложен профил, и както Тодор каза с опасност от струтвания, така че ниската скорост от 50 km/h е пренебрежима. След приключването на ремонта на Делян-Дупница, трябва да се наблегне на София-Радомир, където на половината места скоростите успешно се конкурират с тези на теснолинейката.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Че то нали е предвидено в ОП Транспорт за някакви скорости дето даже не смея да ги напиша :) . REXKOS виждам че имаш сериозни наблюдения над " пустинята" моля можеш ли да провериш какво е натоварването и състоянието на 61-ва , и до колко облекчава товарното движение по дестинацията ?
Благодария предварително!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Скоростите в ОП Трнаспорт са за омайване на хората и нямат нищо общо с реалността. Изобщо не се заблуждавайте, че някои мисли да изпълнява наистина тези програми.

През пустинята има прилично товарно движение. От там минават повечето товарни влакове за 5-та линия, в т. ч. всички вертушки за Голямо село, повечето МДТВ (без 45908/909) и изобщо всички товарни влакове, които нямат работа в Перник.
Скоростта е 40км/ч от Рн до бившата гара Винатовци, от там до Бат е 25км/ч. Междугарието се минава за нескромните 40мин и прозвището му не е случайно.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Попово-Дралфа път 2 е прекъснат при спирка Светлен за направата на подлез.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Днес към 14:30 западната гърловина на гара София беше сигнализирана за 25км/ч.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация