
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
След падането на границите би следвало митническите проверки да стават по-бързо.Вярно е, че пътуват и граждани извън ЕС, но все пак те са единици.Давам пример с автобуса: на излизане от Фанариотия (Гърция) и влизане в Абсурдистан автобусът ни беше спрян и на шофьорът му бе зададен въпрос дали всички са български граждани и като се разбра, че всички са такива проверка не последва.Та мисълта ми е: не може ли и по треновете да се прилага този почин?Защото явно закъсненията се набират по границите.
Емта по границите разбира се, иначе влака си върви като останалите, къде да закъснее в страната, освен ако не го подпрат...
В същия ден, за който писах преди, пътувах с 5621 и спряхме да чакаме 360 на Пейо Яворов. За моя изненада бяхме приети на директния коловоз, а 360 в отклонителен, където беше спрян и след минутка пуснат. А можеше да бъде пуснат транзит, без да влиза в отклонение. Но явно такава ни е организацията. Интересното в състава на 360 беше липсващия бг вагон, а на негово място имаше ето такъв: http://www.railfaneurope.net/pix/gr/car ... 1_0168.jpg

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
360 спира по разписание на Пею Яворов за среща с 361. Дори и да закъснее и не му се наложи да чака друг влак, пак ще трябва да спре на същата гара независимо от генериращия пътникопоток (точно там за 360 няма такъв), защото в графика му е заложено спирането там. Иначе по разписание се среща с 5621 на Благоевград. 

Ех, този 361... не се сетих за него.
Но тъй-като темата е за ремонти и намаления... отдавна искам да питам ще има ли промяна в скоростта за междугарието Черниче - Пейо Яворов? В момента е 50, за последно през 2006 г. е била 75. Не си спомням кога точно беше станало едно свличане на скална маса и тогава намалиха скоростта. Въпроса е дали нещо ще се прави по въпроса или така ще си остане вовеки?

Но тъй-като темата е за ремонти и намаления... отдавна искам да питам ще има ли промяна в скоростта за междугарието Черниче - Пейо Яворов? В момента е 50, за последно през 2006 г. е била 75. Не си спомням кога точно беше станало едно свличане на скална маса и тогава намалиха скоростта. Въпроса е дали нещо ще се прави по въпроса или така ще си остане вовеки?

ЧЧ-ПЯ е с много сложен профил, и както Тодор каза с опасност от струтвания, така че ниската скорост от 50 km/h е пренебрежима. След приключването на ремонта на Делян-Дупница, трябва да се наблегне на София-Радомир, където на половината места скоростите успешно се конкурират с тези на теснолинейката.
Че то нали е предвидено в ОП Транспорт за някакви скорости дето даже не смея да ги напиша
. REXKOS виждам че имаш сериозни наблюдения над " пустинята" моля можеш ли да провериш какво е натоварването и състоянието на 61-ва , и до колко облекчава товарното движение по дестинацията ?
Благодария предварително!

Благодария предварително!
Скоростите в ОП Трнаспорт са за омайване на хората и нямат нищо общо с реалността. Изобщо не се заблуждавайте, че някои мисли да изпълнява наистина тези програми.
През пустинята има прилично товарно движение. От там минават повечето товарни влакове за 5-та линия, в т. ч. всички вертушки за Голямо село, повечето МДТВ (без 45908/909) и изобщо всички товарни влакове, които нямат работа в Перник.
Скоростта е 40км/ч от Рн до бившата гара Винатовци, от там до Бат е 25км/ч. Междугарието се минава за нескромните 40мин и прозвището му не е случайно.
През пустинята има прилично товарно движение. От там минават повечето товарни влакове за 5-та линия, в т. ч. всички вертушки за Голямо село, повечето МДТВ (без 45908/909) и изобщо всички товарни влакове, които нямат работа в Перник.
Скоростта е 40км/ч от Рн до бившата гара Винатовци, от там до Бат е 25км/ч. Междугарието се минава за нескромните 40мин и прозвището му не е случайно.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори