То тва у наше село го немат и за аварияlok43r написа:...и сега изведнъж някакво си дерайлиране...
Администратор
Ами че в почти всички от подадените по - горе примери става въпрос именно за дерайлирания , изпадания или изтървани влакове.Посочете катастрофи с разкъсани тела , съдаващи проблем за разпознаване , десетки загинали , сплескани до неузнаваемост вагони , локомотиви , които после са бракувани , огромни поражения по инфраструктурата.....Е , ако темата е за това , освен примера в Казичене със "Сл.бряг" за друг такъв инцидент не се сещам.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Дерайлирания без особени материални щети стават много често. Катастрофи причинени от дерайлиране са вече друго нещо - мисля ще се съгласиш. Наистина формулировката на темата е малко двусмислена, но все пак имам предвид катастрофи причинени от всякакъв вид причини, като под катастрофа разбирам - големи щети, и понякога за жалост човешки жертви. Типични примери за катастрофи са челни удари, обръщане на отделни части от влак или цял влак в следствие на удари , дерайлиранеVESO написа:Зависи какво разбираш под понятието "катастрофа" , както е формулирано в заглавието.От катастрофа до катастрофа има разлика от небето до земята.
Общо взето това е, но разбира се че ще е от полза да се споменат и по-благополучните за БДЖ инциденти и аварии в това число и дерайлиранията на локомотиви серии без особено големи щети.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
В железниците има различни понятия за произшествията ,не е като при автомобилите,но вече съм ги забравил като класификация.Катастрофа е събитие с повече жертви и материални щети,но като най-голямо е "Брак"Нека работещите се допитат до инструктор или служител ,занимаващи се с тия работи ,а мисля че и някъде по правилниците беше написано.
Една от катастрофите беше на Илиянци когато бръз влак минаващ транзит по правия коловоз ,беше ударен от маневра начело с 52 серия лок,странично на стрелка между 3 и 4 коловоз страна София-север.Поради неразбирателство за подаден сигнал"ГОТОВО " от постовия,маневрата тръгва,но не е била вързана спирачката,което е нормално при извършване на маневра и в това време бързия влак влиза в гарата./Тогава 4 коловоз беше свързан с 3,след този удар е в сегашния си вид към гърловина с 5 и 6 коловози/Машиниста вижда че маневрата върви и подава сигнал"обща тревога"и задържа.Маневрения машинист също опитва,но само локомотива не може да спре товара и се удря странично във вагони.Всички които са били в коридора от тази страна са били с изпочупени крака ,ръце,за загинали не си спомням,защото 52 с. се накланя на една страна и рамата /а може би и буфер/ са раздрали обшивката на вагона.
Една от катастрофите беше на Илиянци когато бръз влак минаващ транзит по правия коловоз ,беше ударен от маневра начело с 52 серия лок,странично на стрелка между 3 и 4 коловоз страна София-север.Поради неразбирателство за подаден сигнал"ГОТОВО " от постовия,маневрата тръгва,но не е била вързана спирачката,което е нормално при извършване на маневра и в това време бързия влак влиза в гарата./Тогава 4 коловоз беше свързан с 3,след този удар е в сегашния си вид към гърловина с 5 и 6 коловози/Машиниста вижда че маневрата върви и подава сигнал"обща тревога"и задържа.Маневрения машинист също опитва,но само локомотива не може да спре товара и се удря странично във вагони.Всички които са били в коридора от тази страна са били с изпочупени крака ,ръце,за загинали не си спомням,защото 52 с. се накланя на една страна и рамата /а може би и буфер/ са раздрали обшивката на вагона.
Информация
Модератори