

Аз за това казвам, че за нас трябваше да се поръчат с опции, както Танганайските (сега Танзания) железници - безседалкови и безинтериорни салони (вписваме се в европейското изискване за негорими матрали - само рама+кош), безстъклови прозорци (пълен климатик), с по 2 броя картечни огневи гнезда във всеки салон (по един от всеки край с амбразури и склад за барутните богреби) за отразяване на външни атаки, салонна инсталация за пускане на сълзотворен и нервно-паралитичен газ за усмиряване на Ихтиманските пътници.
Те това ни требе.
Те това ни требе.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
При ЕМВ серия 30 всички възможни защити работят с пълна сила, както при екстрено задържане с кранмашиниста и контролера, така и при ползване на аварийния стоп бутон на пулта и при всякакви други екстрени спирания. Дори при изключена батерия, защитите продължават да действат.svetlin9 написа:При "екстрено задържане" не работят никакви противобоксуващи защити и тем подобни, за сметка на това се включват всички възможни спирачки фрикционна барабар със паркинг спирачката , елктродинамичната , МРС-то и т.н. , като заедно с това се изсипват поне 20 кила пясък пред водещата талига.Спирането в този режим е невероятно ефективно, с колеги сме се залепвали по предното стъкло и пулта по време на тестове.
Там е работата, че машиниста не е сгафил нищо, даже напротив, направил е всичко, което може да се направи - пълно служебно задържане с кантролера, екстрено спиране с кранмашиниста, задействане на СТОП-бутона и ръчно пускане на пясък. При скорост около 24км/ч след 32м "спиране" се удря с 12км/ч.svetlin9 написа:Още нещо , машините ползващи "SIBAS32" , от които си имаме и тук имат невероятни възможности за диагностика + две черни кутии , та ако машиниста е сгафил нещо няма начин да не го хванат , просто влакчето си записва всичко.
При последващите проби със същия ЕМВ на гара Перник, при скорост 25км/ч са измерени спирачни пътища при пълно служебно и екстрено задържане, съответно 46 и 41м.
Отначало искаха да изкарат късно задържане като причина, но според записите първия опит за спиране е 68м преди удара.
Точно това ще се случи!svetlin9 написа:Друг е въпроса че в повечето случаи даже и да няма вина го отнася същия този машинист.

Е това им е грешката на тия бракми, че при екстрено задържане противоплъзгащата защита работи.bdz46 написа:При ЕМВ серия 30 всички възможни защити работят с пълна сила, както при екстрено задържане с кранмашиниста и контролера, така и при ползване на аварийния стоп бутон на пулта и при всякакви други екстрени спирания. Дори при изключена батерия, защитите продължават да действат.svetlin9 написа:При "екстрено задържане" не работят никакви противобоксуващи защити и тем подобни, за сметка на това се включват всички възможни спирачки фрикционна барабар със паркинг спирачката , елктродинамичната , МРС-то и т.н. , като заедно с това се изсипват поне 20 кила пясък пред водещата талига.Спирането в този режим е невероятно ефективно, с колеги сме се залепвали по предното стъкло и пулта по време на тестове.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

И това също. Също така швабите не казват къде се шунтира при повреда на вентилация за да има тяга. Тия фрицове не могат да разберат за кво става въпрос.07 написа:Грешката е че са поръчани без МРС......


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
В момента пловдивската 30 025/026 се намира в депо София. Не успях да разбера точно по какви причини е дошла тук.
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00254.JPG

http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00254.JPG
Направила си е малка разходка и вероятно ще обслужва влакове на територията на Софийско.
За сведение , днес в 10114 , обслужван от 30015-6+30016-4 климатикът не работеше до Стамболийски и всички вътре умирахме от жега.Точно след тази гара , където слизат 80% от пътниците , климатикът внезапно проработи и вече се дишаше по - спокойно.Досега не ми се беше случвало да пътувам в ел. DESIRO с неработещ климатик , който след това да се включи.

За сведение , днес в 10114 , обслужван от 30015-6+30016-4 климатикът не работеше до Стамболийски и всички вътре умирахме от жега.Точно след тази гара , където слизат 80% от пътниците , климатикът внезапно проработи и вече се дишаше по - спокойно.Досега не ми се беше случвало да пътувам в ел. DESIRO с неработещ климатик , който след това да се включи.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
31 005/006, 007/008 и 009/010 пристигнаха благополучно на 03.24ч на гара Пловдив в състава на влак 80332, начело с 30 001/002.
Влакът замина на 21:05 от гара Варна, трите ЕМВ серия 31 пристигнаха същия ден от Русе.
30 005/006 и 007/008 бяха откарани във Варна за случайни ремонти (пантограф и окачване).
Влакът замина на 21:05 от гара Варна, трите ЕМВ серия 31 пристигнаха същия ден от Русе.
30 005/006 и 007/008 бяха откарани във Варна за случайни ремонти (пантограф и окачване).
24.06.2008 21:00
Влак 80332 е готов за заминаване: http://bgrail.info/DSC08589.jpg
Влак 80332 е готов за заминаване: http://bgrail.info/DSC08589.jpg
Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:
Към днешна 31 001/002, 31 003/004 и 31 007/008 се намират в депо Пловдив. За доказателство ще приложа следните снимки.
31 001/002
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00664-1.JPG
31 003/004
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00661.JPG
31 007/008
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00659.JPG
Близки роднини
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00663.JPG

31 001/002
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00664-1.JPG
31 003/004
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00661.JPG
31 007/008
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00659.JPG
Близки роднини
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00663.JPG
Информация
Модератори