Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Te вече почнаха. Липсват чешмички, кошчета за отпадъци и други лъскави атрибути.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Аз за това казвам, че за нас трябваше да се поръчат с опции, както Танганайските (сега Танзания) железници - безседалкови и безинтериорни салони (вписваме се в европейското изискване за негорими матрали - само рама+кош), безстъклови прозорци (пълен климатик), с по 2 броя картечни огневи гнезда във всеки салон (по един от всеки край с амбразури и склад за барутните богреби) за отразяване на външни атаки, салонна инсталация за пускане на сълзотворен и нервно-паралитичен газ за усмиряване на Ихтиманските пътници.
Те това ни требе. :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

svetlin9 написа:При "екстрено задържане" не работят никакви противобоксуващи защити и тем подобни, за сметка на това се включват всички възможни спирачки фрикционна барабар със паркинг спирачката , елктродинамичната , МРС-то и т.н. , като заедно с това се изсипват поне 20 кила пясък пред водещата талига.Спирането в този режим е невероятно ефективно, с колеги сме се залепвали по предното стъкло и пулта по време на тестове.
При ЕМВ серия 30 всички възможни защити работят с пълна сила, както при екстрено задържане с кранмашиниста и контролера, така и при ползване на аварийния стоп бутон на пулта и при всякакви други екстрени спирания. Дори при изключена батерия, защитите продължават да действат.
svetlin9 написа:Още нещо , машините ползващи "SIBAS32" , от които си имаме и тук имат невероятни възможности за диагностика + две черни кутии , та ако машиниста е сгафил нещо няма начин да не го хванат , просто влакчето си записва всичко.
Там е работата, че машиниста не е сгафил нищо, даже напротив, направил е всичко, което може да се направи - пълно служебно задържане с кантролера, екстрено спиране с кранмашиниста, задействане на СТОП-бутона и ръчно пускане на пясък. При скорост около 24км/ч след 32м "спиране" се удря с 12км/ч.
При последващите проби със същия ЕМВ на гара Перник, при скорост 25км/ч са измерени спирачни пътища при пълно служебно и екстрено задържане, съответно 46 и 41м.
Отначало искаха да изкарат късно задържане като причина, но според записите първия опит за спиране е 68м преди удара.
svetlin9 написа:Друг е въпроса че в повечето случаи даже и да няма вина го отнася същия този машинист.
Точно това ще се случи!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:
svetlin9 написа:При "екстрено задържане" не работят никакви противобоксуващи защити и тем подобни, за сметка на това се включват всички възможни спирачки фрикционна барабар със паркинг спирачката , елктродинамичната , МРС-то и т.н. , като заедно с това се изсипват поне 20 кила пясък пред водещата талига.Спирането в този режим е невероятно ефективно, с колеги сме се залепвали по предното стъкло и пулта по време на тестове.
При ЕМВ серия 30 всички възможни защити работят с пълна сила, както при екстрено задържане с кранмашиниста и контролера, така и при ползване на аварийния стоп бутон на пулта и при всякакви други екстрени спирания. Дори при изключена батерия, защитите продължават да действат.
Е това им е грешката на тия бракми, че при екстрено задържане противоплъзгащата защита работи.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Грешката е че са поръчани без МРС......
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

07 написа:Грешката е че са поръчани без МРС......
И това също. Също така швабите не казват къде се шунтира при повреда на вентилация за да има тяга. Тия фрицове не могат да разберат за кво става въпрос. 8) Абе швабска му работа.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

В момента пловдивската 30 025/026 се намира в депо София. Не успях да разбера точно по какви причини е дошла тук. :roll:

http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00254.JPG
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Направила си е малка разходка и вероятно ще обслужва влакове на територията на Софийско. :D
За сведение , днес в 10114 , обслужван от 30015-6+30016-4 климатикът не работеше до Стамболийски и всички вътре умирахме от жега.Точно след тази гара , където слизат 80% от пътниците , климатикът внезапно проработи и вече се дишаше по - спокойно.Досега не ми се беше случвало да пътувам в ел. DESIRO с неработещ климатик , който след това да се включи.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Втората доставка ЕМВ 31.005-6,31.007/8, 31.009/10 пътуват към Пловдив.Информация от колегата bdz46.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

31 005/006, 007/008 и 009/010 пристигнаха благополучно на 03.24ч на гара Пловдив в състава на влак 80332, начело с 30 001/002.
Влакът замина на 21:05 от гара Варна, трите ЕМВ серия 31 пристигнаха същия ден от Русе.
30 005/006 и 007/008 бяха откарани във Варна за случайни ремонти (пантограф и окачване).
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

24.06.2008 21:00
Влак 80332 е готов за заминаване: http://bgrail.info/DSC08589.jpg
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

Еха, само да нямаше бурени по коловозите и пероните и гледката щеше да е съвсем европейска! :D
Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:

Мнение от Maikal »

Много добра снимка. Страшна гледка. Кога ли най-сетне и в ГО ще имаме някое ЕМВ
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За съжаление за ГО не са предвидени.Иначе , ако там бъде зачислена някоя 30-00-ка или 31-00-ца , то това ще бъде най - поддържания ЕМВ в страната и гледките ще са още по - страшни. :lol:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Към днешна 31 001/002, 31 003/004 и 31 007/008 се намират в депо Пловдив. За доказателство ще приложа следните снимки. :)

31 001/002
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00664-1.JPG

31 003/004
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00661.JPG

31 007/008
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00659.JPG

Близки роднини
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/DSC00663.JPG
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация