Гост
Гост

Мнение от Гост »

ВАГОН ТОВАРЕН ОТКРИТ 4 – ОСЕН С ГЛУХ ПОД
тип Eas
Изображение

Вагонът е предназначен за превоз на насипни, пакетирани и други товари, неизискващи
защита от атмосферните влияния.
Отговаря на изискванията на UIC и RIV.
Кошът на вагона е изграден от две неподвижни странични стени и две подвижни челни
стени, които се отварят шарнирно. На всяка странична стена има две двукрилни врати със
светъл отвор 1800 mm x 1900 mm.
Подът на вагона е изработен от метал или от иглолистен дървен материал.
Конструкцията на вагона осигурява механизирано натоварване и разтоварване чрез използване
на подемно - транспортни средства и вагонообръщател.
Вагонът е съоръжен с автоматична спирачка тип KE-GP и застопоряваща спирачка.


Технически данни



Габарит UIC 505-1
Междурелсие (mm) 1435
Талига Y25Cs (Rsa)
Брой оси 4
Максимална товароносимост (t) 60
Натоварване на ос (t) 20
Тара (t) 20
Максимална скорост (km/h)
• празен 120
• натоварен 100
База на вагона (mm) 9 000
Дължина на вагона с буферите (mm) 14 040
Товарна дължина (mm) 12 710
Товарна широчина (mm) 2 780
Товарна площ (m2) 35.33
Товарен обем (m3) 72

Изображение
Гост
Гост

Мнение от Гост »

ВАГОН ТОВАРЕН ОТКРИТ 4 – ОСЕН С ГЛУХ ПОД
тип Eaos

Изображение

Вагонът е предназначен за превоз на насипни, пакетирани и други товари, неизискващи
защита от атмосферните влияния.
Отговаря на изискванията на UIC и RIV.
Кошът на вагона е изграден от две неподвижни странични стени и две неподвижни челни
стени. На всяка странична стена има две двукрилни врати със светъл отвор 1800 mm x
1900 mm.
Подът на вагона е изработен от метал или от иглолистен дървен материал.
Конструкцията на вагона осигурява механизирано натоварване и разтоварване чрез използване
на подемно - транспортни средства и страничен вагонообръщател.
Вагонът е съоръжен с автоматична спирачка тип KE-GP и застопоряваща спирачка.


Технически данни



Габарит UIC 505-1
Междурелсие (mm) 1435
Талига Y25Cs (Rsa)
Брой оси 4
Максимална товароносимост (t) 60
Натоварване на ос (t) 20
Тара (t) 20
Максимална скорост (km/h)
• празен 120
• натоварен 100
База на вагона (mm) 9 000
Дължина на вагона с буферите (mm) 14 040
Товарна дължина (mm) 12 710
Товарна широчина (mm) 2 780
Товарна площ (m2) 35.33
Товарен обем (m3) 72

Изображение
Гост
Гост

Мнение от Гост »

ВАГОН ТОВАРЕН ОТКРИТ 2 – ОСЕН С ГЛУХ ПОД
тип Elns

Изображение

Вагонът е предназначен за превоз на насипни, пакетирани и други товари, неизискващи
защита от атмосферните влияния.
Отговаря на изискванията на UIC и RIV.
Кошът на вагона е изграден от две неподвижни странични стени и две подвижни челни
стени, които се отварят шарнирно. На всяка странична стена има една двукрилна врата със
светла широчина 1800 mm.
Подът на вагона е изработен от иглолистен дървен материал.
Конструкцията на вагона осигурява механизирано натоварване и разтоварване с вилкови
повдигачи, грайфери и други подемно - транспортни средства.
Вагонът е съоръжен с автоматична спирачка тип KE-GP-A и застопоряваща спирачка.


Технически данни



Габарит UIC 505-1
Междурелсие (mm) 1435

Брой оси 2
Максимална товароносимост (t) 31
Натоварване на ос (t) 22.5
Тара (t) 14
Максимална скорост (km/h)
• празен 120
• натоварен 100
База на вагона (mm) 8 000
Дължина на вагона с буферите (mm) 12 860
Товарна дължина (mm) 11 500
Товарна широчина (mm) 2 680
Товарна площ (m2) 30.82
Товарен обем (m3) 47

Изображение
Гост
Гост

Мнение от Гост »

ВАГОН ТОВАРЕН ОТКРИТ 4 – ОСЕН ЗА ПРЕВОЗ НА РУДА
И ДРУГИ НАСИПНИ ТОВАРИ
тип Eamnos

Изображение
Вагонът е предназначен за превоз на руда и други насипни товари с голямо специфично
тегло, неизискващи защита от атмосферните влияния.
Отговаря на изискванията на UIC и RIV.
Кошът на вагона е изграден от две неподвижни странични стени и две неподвижни челни
стени. Страничните стени са без врати. Пред едната челна стена има преходна платформа.
Подът на вагона е метален.
Конструкцията на вагона осигурява механизирано натоварване и разтоварване чрез използване
на подемно - транспортни средства и страничен вагонообръщател.
Вагонът е съоръжен с автоматична спирачка тип KE-GP и застопоряваща спирачка.


Технически данни



Габарит UIC 505-1
Междурелсие (mm) 1435
Талига Y25Cs (Rsa)
Брой оси 4
Максимална товароносимост (t) 61
Натоварване на ос (t) 20
Тара (t) 19
Максимална скорост (km/h)
• празен 120
• натоварен 100
База на вагона (mm) 6 500
Дължина на вагона с буферите (mm) 11 540
Товарна дължина (mm) 10 200
Товарна широчина (mm) 2 750
Товарна площ (m2) 28.05
Товарен обем (m3) 56

Изображение
Гост
Гост

Мнение от Гост »

ВАГОН ТОВАРЕН ПЛАТФОРМЕН 4 – ОСЕН КОНТЕЙНЕРОВОЗ
тип Rgs

Изображение

Вагонът е предназначен за превоз на дълги товари, сортов прокат, дървен материал и
други товари, неизискващи защита от атмосферните влияния, както и за транспортиране на
ISO контейнери.
Отговаря на изискванията на UIC и RIV.
Вагонът е съоръжен с шарнирно закрепени към рамата челни капаци и шестнадесет броя
завъртащи се климии - по осем от всяка страна.
Подът на вагона е изработен от метал и иглолистен дървен материал. В него са монтирани
приспособленията за закрепване на контейнерите.
Вагонът е съоръжен с автоматична спирачка тип KE-GP и застопоряваща спирачка.


Технически данни



Габарит UIC 505-1
Междурелсие (mm) 1435
Талига Y25Cs (Rsa)
Брой оси 4
Максимална товароносимост (t) 56
Натоварване на ос (t) 20
Тара (t) 24
Максимална скорост (km/h)
• празен 120
• натоварен 100
База на вагона (mm) 14 860
Дължина на вагона с буферите (mm) 19 900
Товарна дължина (mm) 18 500
Товарна широчина (mm) 2 740
Товарна площ (m2) 50.69

Изображение
Гост
Гост

Мнение от Гост »

ВАГОН ТОВАРЕН ПЛАТФОРМЕН 4 – ОСЕН
СЪС СТРАНИЧНИ КАПАЦИ
тип Res

Изображение

Вагонът е предназначен за превоз на дълги товари, сортов прокат, дървен материал,
насипни и други товари, неизискващи защита от атмосферните влияния.
Отговаря на изискванията на UIC и RIV.
Вагонът е съоръжен с шарнирно закрепени към рамата челни и странични капаци и
шестнадесет броя завъртащи се климии - по осем от всяка страна.
Подът на вагона е изработен от метал и иглолистен дървен материал.
Вагонът е съоръжен с автоматична спирачка тип KE-GP и застопоряваща спирачка.


Технически данни



Габарит UIC 505-1
Междурелсие (mm) 1435
Талига Y25Cs (Rsa)
Брой оси 4
Максимална товароносимост (t) 57
Натоварване на ос (t) 20
Тара (t) 23
Максимална скорост (km/h)
• празен 120
• натоварен 100
База на вагона (mm) 14 860
Дължина на вагона с буферите (mm) 19 900
Товарна дължина (mm) 18 500
Товарна широчина (mm) 2 640
Товарна площ (m2) 50.69

Изображение
Гост
Гост

Мнение от Гост »

ВАГОН ТОВАРЕН ПЛАТФОРМЕН 4 – ОСЕН
СЪС СТРАНИЧНИ КАПАЦИ
тип Regmms

Изображение
Вагонът е предназначен за превоз на рулони, сортов прокат, контейнери и други товари,
неизискващи защита от атмосферните влияния.
Отговаря на изискванията на UIC и RIV.
Вагонът е съоръжен с шарнирно закрепени към рамата челни и странични капаци и
дванадесет броя завъртащи се климии - по шест от всяка страна.
Подът на вагона е изработен от метал и иглолистен дървен материал. В него са монтирани
приспособленията за закрепване на контейнерите.
Вагонът е съоръжен с автоматична спирачка тип KE-GP и застопоряваща спирачка.


Технически данни



Габарит UIC 505-1
Междурелсие (mm) 1435
Талига Y25Cs (Rsa)
Брой оси 4
Максимална товароносимост (t) 59.5
Натоварване на ос (t) 20
Тара (t) 20.5
Максимална скорост (km/h)
• празен 120
• натоварен 100
База на вагона (mm) 9000
Дължина на вагона с буферите (mm) 14 040
Товарна дължина (mm) 12 640
Товарна широчина (mm) 2 640
Товарна площ (m2) 34.76

Изображение
Гост
Гост

Мнение от Гост »

ВАГОН ТОВАРЕН ПЛАТФОРМЕН 4 – ОСЕН ЗА ТЕЖКИ ТОВАРИ
тип Smmps


Изображение
Вагонът е предназначен за превоз на къси товари, сортов прокат, дървен материал и
други товари, неизискващи защита от атмосферните влияния, както и за транспортиране на
тежки колесни и верижни машини.
Вагонът е съоръжен с дванадесет броя завъртащи се климии - по шест от всяка страна.
Подът на вагона е изработен от иглолистен дървен материал.
Конструкцията на вагона осигурява движение на натоварените транспортни машини от един
вагон на друг по дължината на влаковата композиция.
Вагонът е съоръжен с автоматична спирачка тип KE-GP и застопоряваща спирачка.


Технически данни



Габарит UIC 505-1

Междурелсие (mm) 1435

Талига Y25Cs (Rsa)

Брой оси 4

Максимална товароносимост (t) 60
Натоварване на ос (t) 20
Тара (t) 20
Максимална скорост (km/h)
• празен 120
• натоварен 100
База на вагона (mm) 9000

Дължина на вагона с буферите (mm) 14040

Товарна дължина (mm) 14040

Товарна широчина (mm) 3100

Товарна площ (m2) 39.68

Изображение
Гост
Гост

Мнение от Гост »

ВАГОН ТОВАРЕН ПОКРИТ 4 – ОСЕН
тип Gabs

Изображение

Вагонът е предназначен за превоз на пакетирани и други товари, изискващи защита от
атмосферните влияния, с изключение на животни и насипни материали.
Отговаря на изискванията на UIC и RIV.
Скелетът на коша представлява заваръчна конструкция, изградена от валцовани и огънати
профили. Облицовката на коша е от водоустойчив шперплат с дебелина 15 mm за
страниците и 25 mm за челните стени. На всяка странична стена има две плъзгащи се
врати със светъл отвор 4000 mm x 2150 mm.
Подът на вагона е изработен от иглолистен дървен материал.
Конструкцията на вагона осигурява механизирано натоварване и разтоварване с вилкови
повдигачи и други подемно - транспортни средства.
Вагонът е съоръжен с автоматична спирачка тип KE-GP и застопоряваща спирачка.


Технически данни

Габарит UIC 505-1

Междурелсие (mm) 1435

Талига Y25Cs (Rsa)

Брой оси 4
Максимална товароносимост (t) 53
Натоварване на ос (t) 20
Тара (t) 27
Максимална скорост (km/h)
• празен 120
• натоварен 100
База на вагона (mm) 16660

Дължина на вагона с буферите (mm) 21700

Товарна дължина (mm) 20000

Товарна широчина (mm) 2900

Товарна площ (m2) 58
Товарен обем (m3) 137

Изображение
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

А възможно ли е при представянето на всеки вагон да се пише дали е бил в БДЖ.И възможно ли е някой да пусне чертежи на БДЖ пътнически вагони.Занимавам се с жп моделизъм и стендови (кораби ,самолети) и искам да си направя няколко български вагона.За сега имам фургон на пощите с номер 51 52 00 43 018-6.Апропо -този номер дали е истински или
е измислен.Вагонът е от гдр ските пощи
Мерси предварително !
Мнения: 7
Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 7:20 pm
Местоположение: Харманли
Re:

Мнение от tedo21 »

Може ли някой да поднови чертежите, че нещо не ми ги показва. :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re:

Мнение от Mario Evstatiev »

tedo21 написа:Може ли някой да поднови чертежите, че нещо не ми ги показва. :)
Ще се постараем да ги подновим в най - скоро време.
Мнения: 7
Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 7:20 pm
Местоположение: Харманли
Re:

Мнение от tedo21 »

lok45111 написа:
tedo21 написа:Може ли някой да поднови чертежите, че нещо не ми ги показва. :)
Ще се постараем да ги подновим в най - скоро време.
Хора, минаха 3 месеца, какво става с чертежите? :roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re:

Мнение от Mario Evstatiev »

tedo21 написа:
lok45111 написа:
tedo21 написа:Може ли някой да поднови чертежите, че нещо не ми ги показва. :)
Ще се постараем да ги подновим в най - скоро време.
Хора, минаха 3 месеца, какво става с чертежите? :roll:
Екипът ни прави всичко възможно да ги намери и качи на собствения сървър, тъй като са премахнати от мястото, където са били качени преди, с което и линковете стават неактивни.
Мнения: 7
Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 7:20 pm
Местоположение: Харманли

Мнение от tedo21 »

Мога да ви снабдя с снимка и чертеж за Uagpps. Наскоро правих негов модел и намерих чертеж, направих му и снимки. Ако искате ги сложете.

Изображение

Изображение

:)
Публикувай отговор

Обратно към “Техническа част | Technical part”

Информация