Искам да науча някаво инфо за линията Казичене-Столник , някой може ли да ми каже?

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Пътя е безнаставов. Скороста е 100 от КЗ до СТК. Преди имаше 15 на не охраняем прелез между КЗ и МУС поради открадната инсталация на АБ-то още преди год. От миналата год съоражиха прелеза с АПУ и сега се минава по книжка през него. В гара Мусачево имаше 3 коловоза като на 3-ти коловоз имаше гарирани ваг но постоянно бяха набези на крадци и каквото беше останало от ваг го преместиха в хладилния завод на камари. Пътя беше изрязан отдавна и така закриха 3-ти коловоз. Сега гарата е с 2 коловоза. Единия коловоз си е продължението на текущия път а другия коловоз се явява като другия път който води дирекно до ЯНА. В междугарието Мусачево - Столник пак си е 100 но има един черен прелез пак без инсталация поради кражбата и пак преди год. Сега на този прелез има намаление 50. Общо взето от СТК до МУС пътя не е лош. От Мус до КЗ ътя малко се е поразбил но той пък беше и засегнат от новодненията. Общо везо това е за тази отсечка.
Единственото , което намерих за тази линия е следното:
След завършване и пускане в експлоатация на тази част от Подбалканската линия (София - Столник , през Илиянци), главното управление на железниците , иска да създаде още една възможност за излизане от гара София в източна посока и за тази цел се правят 2 проучвания - първото с направление Казичене - Елин Пелин - Горна Малина , а второто - Казичене - Мусачево - Столник , където да се свързва с главната 3-та линия.Като по - рентабилно се приема второто направление , което е построено през април 1963 г. и открито в редовна експлотация през ноември с.г.Новата ж.п. връзка създава възможност товарите от гара Подуяне - разпр. за направление Бургас и обратно да не преминават през Илиянци.По този начин , хем превозното разстояние се скъсява с 18 км , хем се облекчава и силно натовареният по онова време ж.п. участък Илиянци - Яна.По отношение на пътническите влакове , времепътуването от София към Карлово се съкращава с 15 минути.Това е и една от основните причини след време влакове като Чайката , бързите за и от Бургас и нощните от / за Варна (че дори и "Габровеца") да отиват от София към Столник откъм Казичене , а не от към Илиянци.
Участъкът Казичене - Мусачево - Столник е с минимален радиус на хоризонталните криви 800 м и максимален наклон 15 промила.Линията е дълга 17,002 км , като от нея има едно отклонение , две думи и за него.
Железопътната връзка Мусачево - Яна е построена през 1963 г. като отклонение от линията Казичене - Столник , за да свърже с по - късо трасе Подуяне - разпр. и центр. СФ с гара Обединена в металургичния комбинат "Кремиковци".Отсечката е дълга 4,941 км с минимален радиус на хоризонталните криви 400 м и максимален наклон 14,3 промила.
Накрая ето ти една снимка , която заснех от картата ми на стената , за да видиш как изглежда това , за което говоря.
Дано да съм задоволил поне отчасти любопитството ти.
След завършване и пускане в експлоатация на тази част от Подбалканската линия (София - Столник , през Илиянци), главното управление на железниците , иска да създаде още една възможност за излизане от гара София в източна посока и за тази цел се правят 2 проучвания - първото с направление Казичене - Елин Пелин - Горна Малина , а второто - Казичене - Мусачево - Столник , където да се свързва с главната 3-та линия.Като по - рентабилно се приема второто направление , което е построено през април 1963 г. и открито в редовна експлотация през ноември с.г.Новата ж.п. връзка създава възможност товарите от гара Подуяне - разпр. за направление Бургас и обратно да не преминават през Илиянци.По този начин , хем превозното разстояние се скъсява с 18 км , хем се облекчава и силно натовареният по онова време ж.п. участък Илиянци - Яна.По отношение на пътническите влакове , времепътуването от София към Карлово се съкращава с 15 минути.Това е и една от основните причини след време влакове като Чайката , бързите за и от Бургас и нощните от / за Варна (че дори и "Габровеца") да отиват от София към Столник откъм Казичене , а не от към Илиянци.
Участъкът Казичене - Мусачево - Столник е с минимален радиус на хоризонталните криви 800 м и максимален наклон 15 промила.Линията е дълга 17,002 км , като от нея има едно отклонение , две думи и за него.
Железопътната връзка Мусачево - Яна е построена през 1963 г. като отклонение от линията Казичене - Столник , за да свърже с по - късо трасе Подуяне - разпр. и центр. СФ с гара Обединена в металургичния комбинат "Кремиковци".Отсечката е дълга 4,941 км с минимален радиус на хоризонталните криви 400 м и максимален наклон 14,3 промила.
Накрая ето ти една снимка , която заснех от картата ми на стената , за да видиш как изглежда това , за което говоря.
Дано да съм задоволил поне отчасти любопитството ти.

Последно промяна от VESO на Сря Май 07, 2008 10:22 pm, променено общо 5 пъти.
Да задам една загадка по темата за инфраструктурата - има едно селище , което преди беше с 2 станции - една носеща неговото име и друга , носеща пак името му , само че след него бе прибавена и географска посока (нещо като "Гара .... - изток / запад / север или юг").В последствие обаче първата станция , носеща името на селището , бе спряна за пътнически превози и оттам минават вече само товарачки , а тази с географската посока , след наименованието му , остана и до ден днешен на нея спират ПВ.
И така , някой знае ли кое е това селище? По - късно , към 23:00 ще погледна и ще дам отговора , ако междувременно някой не го е посочил.Дерзайте!
И така , някой знае ли кое е това селище? По - късно , към 23:00 ще погледна и ще дам отговора , ако междувременно някой не го е посочил.Дерзайте!


Съгласен съм с rexkos. Само Рупци е. Няма какво друго да е. 

Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 2:58 pm, променено общо 1 път.
Поздрав за позналите!

Селището се казва Рупци и действително имаше две станции - сп. Рупци - разположена на 22 -ра линия и сп. Рупци - север (за която имам сведения , че някога е била гара) - на главната 2-ра. Със спирането на пътническото движение по участъка Червен бряг - Зл. Панега през 2000 г. , сп. Рупци (основната) бе закрита , а пътниците и до ден - днешен се качват и слизат само от Рупци - север.

Селището се казва Рупци и действително имаше две станции - сп. Рупци - разположена на 22 -ра линия и сп. Рупци - север (за която имам сведения , че някога е била гара) - на главната 2-ра. Със спирането на пътническото движение по участъка Червен бряг - Зл. Панега през 2000 г. , сп. Рупци (основната) бе закрита , а пътниците и до ден - днешен се качват и слизат само от Рупци - север.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Информация
Модератори