Да и пожелаем безаварийни дълги и безпрепятствени минути по железниците на България44142 написа:44085 вече е в движение.
http://bdz123.hit.bg/DSC03792a.JPG
Защо минути,а не годиниmitko_pz написа:Да и пожелаем безаварийни дълги и безпрепятствени минути по железниците на България44142 написа:44085 вече е в движение.
http://bdz123.hit.bg/DSC03792a.JPG
Администратор
Оперативна информация от днес:
БВ 3636, с лок. 44 088 закъсня +53 мин в участъка Иганово - Искър по връчване на 22 бр. заповеди обр. ІІА поради недействаща АБ, неизправни АПУ и др.
ПВ 20221 днес с ЕМВ 32 141/142, която излезе от Миячката днес за първия си влак след КР;
ПВ 20222 с ЕМВ 32 141/142 навреме и безаварийно обслужен. За поведението на 32 141/142 бях любезно информиран от лок. машинист, за което му благодаря.
ПВ 10112 с 32 097/098 навреме
УБВ 2602 пристигна навреме с лок. 44 144
УБВ 3601 с лок. 44 078;
ДТВ 30603 с лок. 44 144 от гара ПДР-Източен район;
ПВ 20223 с ЕМВ 33 007/008, излязла от Миячката;
ЕМВ 32 104 беше пострадала от гамени, рисуващи със спрей - бои, които бяха нашарили челните стъкла на кабината. Благодарение на навременната реакция на деж. депо в Миячка успях да предприема действия и за 20 мин стъклата бяха почистени с кореселин - светнаха като нови;
64.19
Информация от 23-ти септември.Вечерта на 22-ри тъкмо похапвах мусака,правена от майка ми,когато Bdz_bg ми се обади и помоли да го придружа до Благоевград,за да се види с едно гадже(подробности не давам
).След като обеща,че на срещата ще има и още едно момиче,аз се съгласих и започнах да се приготвям.Времето на гара Пзк бе доста студено,аз се загърнах с дънковото яке и когато стана време излязох от чакалнята.Точен като по часовник,8626 закова на 2-ри коловоз,теглен от 44001-6.Bdz_bg ми помаха от 3-тия вагон и се качих при него.
Неусетно пристигнахме в Сп с 2 минути по-рано,снимка от нощуващия на 1-ви коловоз 10122 и разположената до него мотриса на 10261.
Докато по уредбите приканваха хората,чакащи за Велинград да стигнат до теснопътна гара през подлеза,бе подаден сигнала и потеглихме;прави впечатление доста високата на места скорост,с 3 минути по-рано бяхме на гара Белово,снимка от композицията.
Потеглихме почти веднага и вече с 5 минути по-рано дойдохме на Костенец.На съседния коловоз имаше 2 мотриси-съответно на 10251 и 10222.Престоят бе малко по-голям,за да се изравни времето и точно по разписание потеглихме към София.
Впечатления в участъка.Въпреки,че имахме малко време за сън,трасето от Ксц до Сф ме удиви с многото участъци,където скоростта бе под 60км/ч.С изключение на Веринско-Вакарел,на места влакът едва пъплеше,но въпреки всичко успя да навакса закъсненията.На Елин Пелин дойдохме навреме,снимка на 44089-1,чакаща да осбслужи тов.влак.
На центр.София бяхме с 1 минута по-рано,снимка от пристигането,след което с Наско се отправихме към подлезите,за да закусим.
Неусетно пристигнахме в Сп с 2 минути по-рано,снимка от нощуващия на 1-ви коловоз 10122 и разположената до него мотриса на 10261.
Докато по уредбите приканваха хората,чакащи за Велинград да стигнат до теснопътна гара през подлеза,бе подаден сигнала и потеглихме;прави впечатление доста високата на места скорост,с 3 минути по-рано бяхме на гара Белово,снимка от композицията.
Потеглихме почти веднага и вече с 5 минути по-рано дойдохме на Костенец.На съседния коловоз имаше 2 мотриси-съответно на 10251 и 10222.Престоят бе малко по-голям,за да се изравни времето и точно по разписание потеглихме към София.
Впечатления в участъка.Въпреки,че имахме малко време за сън,трасето от Ксц до Сф ме удиви с многото участъци,където скоростта бе под 60км/ч.С изключение на Веринско-Вакарел,на места влакът едва пъплеше,но въпреки всичко успя да навакса закъсненията.На Елин Пелин дойдохме навреме,снимка на 44089-1,чакаща да осбслужи тов.влак.
На центр.София бяхме с 1 минута по-рано,снимка от пристигането,след което с Наско се отправихме към подлезите,за да закусим.
Вече всичко е готово,от 3-ти коловоз на центр.София потегля 5621,теглен от 44080-0 с 15 минути вътрешно,подпрян от 30-минутното закъснение на 3636,с когото прави връзка.Снимка преди заминаване,след което бе подаден сигнала на дежурния рък.движение.Малко след тръгването,снимах 3-те мотриси,обслужили сутрешния влак от Кюстендил.
Скоростта по 5-та линия на места е доста ниска.Правят впечатления намаленията при "Факултета" и едно ново(кондукторката ни каза за него) в участъка Гб-Вл.Направихме снимка на гара Захарна фабрика и седнах в купето.
На Перник бяхме със същите 15 минути,а на Батановци увеличихме закъснението на 25,заради изчакване на кюстендилския влак(също закъснял),теглен от 45185-6,след което реших малко да подремна.
Събудих се при идването на Дупница(30 минути закъснение).На гарата имахме малък престой,достатъчен да направя снимка на нашия влак и да се кача обратно,когато забелязах на последните коловози 42141-2 в компанията на дупнишка 07-00-ца.
С оглед ужасното състояние на железния път на места и многото намаления,на Благоевград бяхме с 35 минути закъснение,а момичетата,с които Наско имаше среща търпеливо и без обаждания ни чакаха на перона.
Скоростта по 5-та линия на места е доста ниска.Правят впечатления намаленията при "Факултета" и едно ново(кондукторката ни каза за него) в участъка Гб-Вл.Направихме снимка на гара Захарна фабрика и седнах в купето.
На Перник бяхме със същите 15 минути,а на Батановци увеличихме закъснението на 25,заради изчакване на кюстендилския влак(също закъснял),теглен от 45185-6,след което реших малко да подремна.
Събудих се при идването на Дупница(30 минути закъснение).На гарата имахме малък престой,достатъчен да направя снимка на нашия влак и да се кача обратно,когато забелязах на последните коловози 42141-2 в компанията на дупнишка 07-00-ца.
С оглед ужасното състояние на железния път на места и многото намаления,на Благоевград бяхме с 35 минути закъснение,а момичетата,с които Наско имаше среща търпеливо и без обаждания ни чакаха на перона.
Часът е 15.10,а ние с Наско сме на гарата в Благоевград.Направихме една снимка пред табелата на приемното сдание и една пред дупнишкия 07062-3,чакащ на 3-ти коловоз с тов.вагони.
С 4 минутно закъснение,на 1-ви коловоз пристигна 5624,след което се качихме и потелихме обратно към София.Докато Bdz_bg си спомняше приятни моменти от срещата с момичетата,аз направих една снимка на влака в движение.
С 5 минути вътрешно пристигнахме на Дупница,снимка от гарата и на 45163-3,чакащ зад сините вагони за Бобов дол.
На Д.Раковец се разминахме с изолираната 61003-0 и със същото закъснение пристигнахме на Радомир.Снимка на приемното сдание и на влака.
На Батановци,където по разписание спираме,бяхме с 6 минутно закъснение.60213,начело с 55058-2 ни чакаше в пълна готовност,след което подадоха сигнала на нашия влак и потеглихме.
Закъснението до Перник бе стопено на 3 минути,тъкмо спряхме,когато по 1-ви коловоз,в гарата влезе 5623,теглен от 45180-7.
Снимка от нашия 5624.Ако се чудите коя е мотрисата на заден план,това е 32111-7+32112-5,чакаща да обслужи локалния 50208 за София.С нея имаше още една,номерът на която не научих.
На Г.Баня престоят бе доста дълъг,тъкмо се зачудих какво става,когато по 2-ри коловоз транзитно премина международния 363,теглен за моя изненада от пловдивската 45169-0.
На центр.София успяхме да запазим закъснението и веднага щом слязохме от влака,с Наско хукнахме към 1651,с който трябваше да си ходим.За минута се поздравихме с KRAKOMOBILA,който чакаше едни негови приятели,за да ходят в депото и побързахме към подлеза.Докато тичах,успях да извадя камерата и да снимам румънския спален вагон на 4660,след което се добрахме до 1651.Извадихме късмет,че сигнала не бе подаден,поради изчакване на тов.влак,влизащ в гарата,който бе блокирал изходните стрелки.Снимка,минута преди потегляне,от която се вижда,че 1651 се тегли от пловдивската 45155-9,качих се във влака и тъкмо се настаних на седалката и вече тръгнахме.
Много бяхме изненадани с Наско,когато след кратка проверка установихме,че 1621 и 1622 не се движеха(не засякохме никъде нито един от 2-та).От машиниста научихме,че тези дни се спират и нощните 8687 и 8686.Снимка на 10116,чакащ на гара Костенец,обслужван от 32099-4+32100-0.Поради намалената видимост,повече снимки не правихме.Аз потънах в сладък сън,като малко преди Пзк Наско ме събуди.На гарата 1651 бе навреме,аз слязох и си хванах такси за вкъщи.
С 4 минутно закъснение,на 1-ви коловоз пристигна 5624,след което се качихме и потелихме обратно към София.Докато Bdz_bg си спомняше приятни моменти от срещата с момичетата,аз направих една снимка на влака в движение.
С 5 минути вътрешно пристигнахме на Дупница,снимка от гарата и на 45163-3,чакащ зад сините вагони за Бобов дол.
На Д.Раковец се разминахме с изолираната 61003-0 и със същото закъснение пристигнахме на Радомир.Снимка на приемното сдание и на влака.
На Батановци,където по разписание спираме,бяхме с 6 минутно закъснение.60213,начело с 55058-2 ни чакаше в пълна готовност,след което подадоха сигнала на нашия влак и потеглихме.
Закъснението до Перник бе стопено на 3 минути,тъкмо спряхме,когато по 1-ви коловоз,в гарата влезе 5623,теглен от 45180-7.
Снимка от нашия 5624.Ако се чудите коя е мотрисата на заден план,това е 32111-7+32112-5,чакаща да обслужи локалния 50208 за София.С нея имаше още една,номерът на която не научих.
На Г.Баня престоят бе доста дълъг,тъкмо се зачудих какво става,когато по 2-ри коловоз транзитно премина международния 363,теглен за моя изненада от пловдивската 45169-0.
На центр.София успяхме да запазим закъснението и веднага щом слязохме от влака,с Наско хукнахме към 1651,с който трябваше да си ходим.За минута се поздравихме с KRAKOMOBILA,който чакаше едни негови приятели,за да ходят в депото и побързахме към подлеза.Докато тичах,успях да извадя камерата и да снимам румънския спален вагон на 4660,след което се добрахме до 1651.Извадихме късмет,че сигнала не бе подаден,поради изчакване на тов.влак,влизащ в гарата,който бе блокирал изходните стрелки.Снимка,минута преди потегляне,от която се вижда,че 1651 се тегли от пловдивската 45155-9,качих се във влака и тъкмо се настаних на седалката и вече тръгнахме.
Много бяхме изненадани с Наско,когато след кратка проверка установихме,че 1621 и 1622 не се движеха(не засякохме никъде нито един от 2-та).От машиниста научихме,че тези дни се спират и нощните 8687 и 8686.Снимка на 10116,чакащ на гара Костенец,обслужван от 32099-4+32100-0.Поради намалената видимост,повече снимки не правихме.Аз потънах в сладък сън,като малко преди Пзк Наско ме събуди.На гарата 1651 бе навреме,аз слязох и си хванах такси за вкъщи.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Ако ви се налага да пътувате по трета линия по-добре да не го правите точно там, защото влаковете трупат огромни закъснения заради неработеща сигнализация.
Също много интересен факт, е че на 23-ти вечерта група роми(според очевидец 65 на брой) са задигнали три междустълбия паднала КМ в участъка Искър-Казичане път 2.
Също много интересен факт, е че на 23-ти вечерта група роми(според очевидец 65 на брой) са задигнали три междустълбия паднала КМ в участъка Искър-Казичане път 2.
Администратор
64.19
Наредба № 51, Чл. 161, ал(1), т. 40:lok45111 написа:Днес БВ 5611 замина с 70 мин. закъснение от гара София поради изваждане на лок. 45 164 заради неработеща система за ВДРВ(радиостанция). Машината бе извадена 3 мин преди часа на заминаване на влака по нареждане на инж. Иван Раков от отдел Безопасност при НК ЖИ. Локомотив 44 074 бе даден да обслужи БВ 5611.
Забранено е подаването на локомотиви и мотрисни влакове за обслужване на влак или изолирано движение с неизправна или невключена радиостанция за локомотивите, работещи в радиофицирани участъци и маневрени райони.
Отдел "Безопастност" се нарича РИБП - Районна инспекция по безопастност на превозите към ИА-ЖА при МТС. НК-ЖИ няма нищо общо.
Администратор
Това хубаво, но локомотива е от влак за влак, минал екипировка и пак на влак. Не е излязъл от основно депо! Още повече, че всички знаем, че тия радиостанции не вършат почти никаква работа, особено по 5-та линия където канала хич го няма. А и смятам също така, че след като проверката е направена към 11:50 е можело веднага машината да се извади, а не да се чака да стане 12:09!!! Освен това, само за вчера актива от спрени машини и ЕМВ е 3:2
, което значи, че депото хептем закъсва. Вчера е спрял и машина на депо Пловдив, както и два ЕМВ.
64.19
Локомотива с подобна повреда трябва да се прибере за депо, още повече че се намира в гарата на основното депо. това че по 5-та линия канала го няма не е оправдание. Проблема е не, че точно този ден, този локомотив е бил изваден от влака, а че толкова много други машини с всевъзможни повреди обслужват влакове на поразия всеки ден и никой не му пука за това. Иван Раков е съвсем прав да извади машината от влака, но за нещастие това са единични случаи.
Последно промяна от bdz46 на Вто Сеп 26, 2006 3:48 pm, променено общо 1 път.
Администратор
Дадената ни вчера 44 074 беше със следните неизправности:bdz46 написа:Локомотива с подобна повреда трябва да се прибере за депо, още повече че се намира в гарата на основното депо. това че по 5-та линия канала го няма не е оправдание. Проблема е не, че точно този ден, този локомотив е бил изваден от влака, а че толкова много други машини с повреди обслужват влакове на поразия всеки ден и никой не му пука за това.
1.Липсва пясъчна тръба - 1ва колоос ляво;
2.Липсва заземително огледало 2 ра колоос ляво;
3.Разбит централен болт - 2ра талига;
4.Изпуснали амортисьори - 2 ра талига;
5.Не се отваря прозореца на пом. машиниста - 2ра кабина;
От тия повреди, единствено се отстрани неизправноста по прозореца по време на престоя в Кулата чрез ремонт, монтаж на нови болтове на ножицата и смазване с наличната от ЕП грес. Машината продължи да обслужва влакове и днес се върна втора на 5622, но доколкото чух следобяда е спряна.
64.19
Да не би да имаше заземителни въжета или просто си ги пропуснал в спусъка с липсите. Такава машина е негодна за експлоатация, както и още петдесетина други като нея. В ГО или Р трудно ще намериш машина с толкова кусури в движение, да не би те да разполагат с повече пари?
Когато всеки започне да отговаря за действията си всичко ще бъде наред.
Когато всеки започне да отговаря за действията си всичко ще бъде наред.
Администратор
Как така ще има въжета пък тиbdz46 написа:Да не би да имаше заземителни въжета или просто си ги пропуснал в спусъка с липсите. Такава машина е негодна за експлоатация, както и още петдесетина други като нея. В ГО или Р трудно ще намериш машина с толкова кусури в движение, да не би те да разполагат с повече пари?
Когато всеки започне да отговаря за действията си всичко ще бъде наред.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори