Тъжна картинка баце. Нямаше ли още един салам в депо Сф?44142 написа:Напълно си прав. За съжаление за да се закърпи положението се свалят чаркове от спрените маш. Лошото е, че и те се по опоскаха.
На тази снимка са 083, 084 и 148. Тоста са зле. Най ме е яд за 148 която беше страшна машина.
http://lok45.hit.bg/DSC07951a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC07953a.JPG


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Акредитиран фотограф

Eдна лъскава машина от ПР на гара Радунци:
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/lokomotiven/1%20AEG.jpg
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/lokomotiven/1%20AEG.jpg

Днес бе хубав ден за българската железница
45 194.8 докара КПВ 20233 -4 мин в Чб където я посрещна жп спотър и хубаво хубаво я наснима.От машинистите научих,че лок е в перфектно състояние и върви та се пушек вдига.Пу пу да не й е уруки.Снимки очаквайте довечера след 20:00.Между другото забелязах,че лок има нещо,което други или много малко лок го имат-лампи за осветление на талигите и механиката.44 070.1 имаше такива преди да я спрат за ПР,но повечето горнооряховски маш вече нямат такива.А някой знае ли дали 45 158 4 вече се движи и печели?

45 194.8 докара КПВ 20233 -4 мин в Чб където я посрещна жп спотър и хубаво хубаво я наснима.От машинистите научих,че лок е в перфектно състояние и върви та се пушек вдига.Пу пу да не й е уруки.Снимки очаквайте довечера след 20:00.Между другото забелязах,че лок има нещо,което други или много малко лок го имат-лампи за осветление на талигите и механиката.44 070.1 имаше такива преди да я спрат за ПР,но повечето горнооряховски маш вече нямат такива.А някой знае ли дали 45 158 4 вече се движи и печели?

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Тия кочини кво ли имат44142 написа:46 серия няма осветление на механиката.

Преди време имах идея как да се направи осветление на талигите на 46-000 и 46-200, но реших, че и да направя и схеми и проект ония ТЮФЛЕЦИ от БДЖ няма да им обърнат внимание. При 46-0 иначе е доста лесно, защото пристигат 110V до талигите до контакта за подвижна лампа, при 46200 ще трябва кажи - речи да се тегли нов кабел, но става. Въпроса е, че "умните глави" от "горе" нямат време от заяждане със сервитьорките на "Дон Домат - 2" да се сетят и за тия незнайни хорица дето измислят удобства на екипировката и локомотивния персонал.
64.19
Информация
Модератори