
Днес 25.04.2008г. 45 149.2 УСПЕШНО премина скоростна и товарна проба.

Представянето й беше чудесно.


Ето накратко как 45 149.2 ме впечатли с безупречния си дебют след ПР-то:
Скоростната проба реално започна с излизане от г. Ик около 10:00ч. с втора кабина начело. Условия за провеждане на пробата:
- 1. Атмосферни условия - Облачно
2. Състояние на релсите към момента - сухо
3. Температура на ок. среда - 19 градуса
4. ЖП участък Ик-Кз
- 1. Екстрено задържане с Knorr D25
- режим G ---- 80км/ч ---- ГВ - 5/0bar ---- СЦ - 3,8bar ---- спира 32s ---- сп. път 500m
режим P ---- 80км/ч ---- ГВ - 5/0bar ---- СЦ - 3,8bar ---- спира 27s ---- сп. път 330m
режим R ---- 80км/ч ---- ГВ - 5/0bar ---- СЦ - 3,8bar ---- спира 17s ---- сп. път 250m
- 60км/ч ---- СЦ - 3,8bar ---- спира 13s ---- сп. път 150m
- 80км/ч ---- полож. 393 - 15 ---- Iвъзб.=1000A ---- има ефект
- режим R ---- 80км/ч ---- t1=24s ---- t2=5s ---- t3=5s ---- СЦ - 3,8bar ---- спира 17s ---- сп. път 250m
- режим G ---- 80км/ч ---- ГВ - 5/0bar ---- СЦ - 3,8bar ---- спира 32s ---- сп. път 500m
Товарната проба започна от г. Еп около 12:00 Условия за провеждане на пробата:
- 1. Атмосферни условия - Дъждовно
2. Състояние на релсите към момента - мокро
3. Температура на ок. среда - 19 градуса
4. ЖП участък Еп-Вк
5. Влак № 44157
6. Маса 1069t
7. Вагони 23 / оси 60
8. Влакова машина - майнишкия "банан" както го нарекоха машинистите 44 064.4
1. Оптимален режим на работа
- Ukm=26kV ---- Uтд=740V ---- Iтд=550A ---- позиция-30 ---- V=70km/h ---- километър 26 ---- наклон 12 пром.
Ukm=27kV ---- Uтд=480V ---- Iтд=1000A ---- позиция-22 ---- V=35km/h ---- километър 31 ---- наклон 25 пром.
Ukm=27kV ---- Uтд=530V ---- Iтд=900A ---- позиция-24 ---- V=40km/h ---- километър 34 ---- наклон 25 пром.
Ukm=27kV ---- Uтд=580V ---- Iтд=950A ---- позиция-26 ---- V=40km/h ---- километър 37 ---- наклон 25 пром.
