


Нямам представа как експлоатацията е въртяла нещата, но е възможно 4-ката да е била в Дца. 4-ката е наша Софийска.Naskoni написа:61-012 на 12.04 я видях на 50133/50134. Нея ли заместваше 61-004 последните 2-3 месеца?dido73 написа: 61-012 също се завърна на сцената след дълъг престой в депо Дца за ГПР + смяна на колооси.
Последно промяна от Naskoni на Вто Апр 22, 2008 1:46 pm, променено общо 1 път.
На 21-ви 8-цата не съм я виждал в в Пд. Ако е влизала за нещо малко и е излязла веднага то значи нас не са ни викали. За планов или случаен ремонт говориш.Naskoni написа:Вчера, 21 април, 61008 караше 50131/5692/5691/50132 и след това трябваше да замине за Подуене - за ремонт. Само да не са ме излъгали нашите майтапчии, моля dido73 да каже дали е дошла при тях наистина.
![]()
И една изненада от вчера: 5691 гордо се влачеше от 61008, а голямата шкода 44(45) серия пътуваше в студено състояние.
Еми .... Го-чините най-добре знаят какво правят. Нашите началници им я харизиха и сега вече е техна. Така че трябва Го-чините да кажат какво правят и ще правят с 61 00144142 написа:на 003 съм забелязал, че поне от няколко год трафа и е доста шумен но си бачка. Интересно какво става с 61001. Уж щяха да правят 018 но и тя не върви. Раздадохме машините.
Така ли..?44142 написа:Вярно е и това. В депо СФ чистиха някакво мазе и изкараха чаркове за лок включително и платки за 61 но само се подритват насам на там.
Ццц... утре ще питам да видим за какво са им там при деломайстора. А, може скоро да са чистили/намерили и да са решили да ги пращат към Пд. Ма то връзката Сф-Пд е много сложна.44142 написа:От 61-са. Те са 6-7 платки със светло диоди по тях. Има и интегрални схеми по тях който имат хормата на транзистор. При деломайстора са.