Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Всичко ще се смени от изход Делян до вход Дупница. На порции и с 2-3 месеца закъснение.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Бреей, първо искаха да сменят само там, където има намаление 25, пък сега решили и изцяло да подновят двете междугария. Най-сетне 5-та линия доживя щастливия си миг! 8)
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

Абе, важното е като свършат да има един качествен железен път с прилични скорости, които да не са само за месец...
И най-важното - една радваща окото промяна на разписанията. :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Крайно време е времепътуванията да се намалят чувствително.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

RWman написа:Абе, важното е като свършат да има един качествен железен път с прилични скорости, които да не са само за месец...
И най-важното - една радваща окото промяна на разписанията. :D
VESO написа:Крайно време е времепътуванията да се намалят чувствително.
Блаженни са верващите.....
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

Пукнатини по траверсите в междугарието Владая - Драгичево
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... at=0&pos=5
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Това го има навсякъде и е най-малкия проблем ела Немирово-Ксц-Сестримо и ще видиш на какво се казва "железен път",като минава влак всички скрепления дрънкат като лазарка с дайре.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В депото вървят слухове, че съвсем скоро ще почне ремонт от Драгоман към границата. През деня нямало да се движат влаци.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Да, вярно е. Ще полагат релси UIC 60 и ще вдигнат скоростите.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Те да оправят и София-Драгоман, където положението никак, ама никак не е розово. Скоростите варират между 20 и 50 km/h под проектните. А сега като правят ремонт след ДР не ми се мисли какъв бъркоч ще стане, имайки впредвид изключително интензивното движение на товарните влакове.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Ако ще се ремонтира нещо по участъка Сф-Др трябва да се обърне внимание на намалението 40км/ч след гара Сливница посока спирка Сливница.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

София-Драгоман е голям инфраструктурен проект с външни пари и почти цялостна реконструкция на трасето. Ясно е че там няма да човъркат сега.
Драгоман-Калотина застрашава движението на хляба на БДЖ - МДТВ,Optima..
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Трасето от Драгоман до Калотина до колко си спомням е за 50 км/ч , няма да е зле да се вдигнат скоростите.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

От Драгоил до железния most може доста да вдигнат скоростите. Самата допотопна конструкция също е за смяна ама ще видим ТУЙ другата петилетка.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Вдигнато е намалението 25 на гара Владая. Сега по главния се преминава с 60 km/h, а през отклонение с 40. За сметка на това пък от последната изходна стрелка на гарата до около 400 преди обратния й предупредителен се шири намаление 15 с фронт около 1 km. Обходът на БВ с машина със средно износени бандажи е около 9 минути.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация