Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Още 20 бройки доставени локомотиви 61 и щяхме да запушим устите на лакомите серии 52-55 :)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

А там където няма електрификация?
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

hellrow написа:А там където няма електрификация?
95% от маневрената дейност на БДЖ е концентрирана в електрифицираните линии. Нафтарките могат да се дадат под наем на съседни Гърция,Турция и Сърбия.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

И най-важното: защо идват маневрени дизелови локомотиви серия 55 от депо Горна Оряховица, тъй като там не ги позлвали, а в София има работа за тях.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Аз мисля че централна гара отказва 61 защото постоянно от там излизат вагони за депо надежда а там няма контактна мрежа :wink:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Гара София отказва да работи с 61, след като в депо Надежда вече е монтирана контактна мрежа специално за това. Тя стои и до сега. навътре в депото няма мрежа, но в гърловината му, откъдето тръгват съставите за гара софия има монтирана КМ специално за лок 61. В Пловдив е по същия начин и там подаването и изтеглянето на пътническите сътави се прави от 61.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ако е била въведена тази предавателна маневра с ЕЛ серия 61, то тогава "Обединените Софийски Емирства" са щели да фалират и много от костюмковците, инвестирали в дизелови автомобили да останат "на сухо". Освен това шейховете в работни гащеризони, управляващи тези дърти немски дойни кравички са надигнали вой до небето или поне до този, който също е имал изгода за да прекрати тази "безумна идея". Ненормално е в една голяма гара като София да се прави предавателна маневра с 35 годишни дрънчащи, пушещи и сипещи навсякъде масло, гадни дизели при наличието на модерен електрически маневрен локомотив.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

През 1999г участвах в екип по основно преработване на електрониката на 61. За тази цел ни беше предоставен 61.001. След почти едногодишна работа машината тръгна с изцяло нова електроника и се държеше чудесно, нямаше ги вече самоволните разтоварвания и др. проблеми. Целта беше да ъпгрейднем всичките 20 машини. Само че Дирекцията се ослуша да финансира по-нататък проекта и нещата останаха дотук. Само на някои машини сменихме колоосните датчици с нашите. 61.001 вече е в небитието, а аз още си чакам хонорара. Амин.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

И дълго ще има да си го чакаш този хонорар. 61 001 е в ел. цеха на депото, прилично ограбена и с заварена ламарина на единия страничен прозорец на вратата. Не се знае съдбата на тази машина, но тя най - вероятно не е розова. В Горна Оряховица също имат една 61 която не става за нищо, освен за части - 61 018.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Това е найстина грубо отнасяне към тези машини.Чудно ми е какъв ли вид имат сега ?? :arrow:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тони_Казичане написа:Това е найстина грубо отнасяне към тези машини.Чудно ми е какъв ли вид имат сега ?? :arrow:
61 001 си стои към днешна дата забутана в ел.цеха на депо Подуяне, а 61 018 си е в Горна Оряховица. Освен това в депото за планов ремонт е разглобена 61 008 и като минах днес видях, че се работи доста по нея.
64.19
Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm
Може ли tramway да опише по-подробно в какво се състои основното преработване на електрониката? Дали все още се използуват модернизираните датчици противобуксовка или тази система вече е изолирана?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
igorhinov написа:Може ли tramway да опише по-подробно в какво се състои основното преработване на електрониката? Дали все още се използуват модернизираните датчици противобуксовка или тази система вече е изолирана?
Експерименталната система против боксуване, за която спомена колегата Трамвай е монтирана на ЕЛ 61 001, който в момента поради липса на трансформатор и други възли е в изолация и седи полуограбен в ел. цеха на депо Подуяне. На останалите локомотиви все още до някаква степен противобоксувачната защита работи, но има сериозни проблеми с датчиците и редовно специалистите от ел. лабораторията на депото залягат по машините.
64.19
Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm
Не разбрах с кои датчици имат проблеми? Доколкото ми е известно, експерименталните при качествена изработка би следвало да са много по-надеждни, да не говорим че са в пъти по-евтини. Ако някой се интересува ще се постарая да пусна схемата им.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
igorhinov написа:Не разбрах с кои датчици имат проблеми? Доколкото ми е известно, експерименталните при качествена изработка би следвало да са много по-надеждни, да не говорим че са в пъти по-евтини. Ако някой се интересува ще се постарая да пусна схемата им.
Би било добре да пуснеш схема на експерименталната противобоксувачна защита, за да видиме и ние за какво става дума. А проблемите са с оригиналните датчици и оригиналната електроника.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически маневрени локомотиви серия 60 и 61 | Electric shunting locomotives”

Информация