

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Гара София отказва да работи с 61, след като в депо Надежда вече е монтирана контактна мрежа специално за това. Тя стои и до сега. навътре в депото няма мрежа, но в гърловината му, откъдето тръгват съставите за гара софия има монтирана КМ специално за лок 61. В Пловдив е по същия начин и там подаването и изтеглянето на пътническите сътави се прави от 61.

Администратор
Ако е била въведена тази предавателна маневра с ЕЛ серия 61, то тогава "Обединените Софийски Емирства" са щели да фалират и много от костюмковците, инвестирали в дизелови автомобили да останат "на сухо". Освен това шейховете в работни гащеризони, управляващи тези дърти немски дойни кравички са надигнали вой до небето или поне до този, който също е имал изгода за да прекрати тази "безумна идея". Ненормално е в една голяма гара като София да се прави предавателна маневра с 35 годишни дрънчащи, пушещи и сипещи навсякъде масло, гадни дизели при наличието на модерен електрически маневрен локомотив.
64.19

Глобален модератор
През 1999г участвах в екип по основно преработване на електрониката на 61. За тази цел ни беше предоставен 61.001. След почти едногодишна работа машината тръгна с изцяло нова електроника и се държеше чудесно, нямаше ги вече самоволните разтоварвания и др. проблеми. Целта беше да ъпгрейднем всичките 20 машини. Само че Дирекцията се ослуша да финансира по-нататък проекта и нещата останаха дотук. Само на някои машини сменихме колоосните датчици с нашите. 61.001 вече е в небитието, а аз още си чакам хонорара. Амин.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор
И дълго ще има да си го чакаш този хонорар. 61 001 е в ел. цеха на депото, прилично ограбена и с заварена ламарина на единия страничен прозорец на вратата. Не се знае съдбата на тази машина, но тя най - вероятно не е розова. В Горна Оряховица също имат една 61 която не става за нищо, освен за части - 61 018.
64.19

Администратор
61 001 си стои към днешна дата забутана в ел.цеха на депо Подуяне, а 61 018 си е в Горна Оряховица. Освен това в депото за планов ремонт е разглобена 61 008 и като минах днес видях, че се работи доста по нея.Тони_Казичане написа:Това е найстина грубо отнасяне към тези машини.Чудно ми е какъв ли вид имат сега ??
64.19

Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm
Може ли tramway да опише по-подробно в какво се състои основното преработване на електрониката? Дали все още се използуват модернизираните датчици противобуксовка или тази система вече е изолирана?

Администратор
Експерименталната система против боксуване, за която спомена колегата Трамвай е монтирана на ЕЛ 61 001, който в момента поради липса на трансформатор и други възли е в изолация и седи полуограбен в ел. цеха на депо Подуяне. На останалите локомотиви все още до някаква степен противобоксувачната защита работи, но има сериозни проблеми с датчиците и редовно специалистите от ел. лабораторията на депото залягат по машините.igorhinov написа:Може ли tramway да опише по-подробно в какво се състои основното преработване на електрониката? Дали все още се използуват модернизираните датчици противобуксовка или тази система вече е изолирана?
64.19

Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm
Не разбрах с кои датчици имат проблеми? Доколкото ми е известно, експерименталните при качествена изработка би следвало да са много по-надеждни, да не говорим че са в пъти по-евтини. Ако някой се интересува ще се постарая да пусна схемата им.

Администратор
Би било добре да пуснеш схема на експерименталната противобоксувачна защита, за да видиме и ние за какво става дума. А проблемите са с оригиналните датчици и оригиналната електроника.igorhinov написа:Не разбрах с кои датчици имат проблеми? Доколкото ми е известно, експерименталните при качествена изработка би следвало да са много по-надеждни, да не говорим че са в пъти по-евтини. Ако някой се интересува ще се постарая да пусна схемата им.
64.19
Информация
Модератори