Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Нека хвърля малко светлина и върху тази уникална серия, с което смятам, че ще спрат спекулациите, лансирани от някои хора!

ОБЩО ЗА ЛОКОМОТИВА: Серията е съставена от две уникални единици, изградени на базата на правотокови локомотиви на "Ансалдо". Локомотивите са реконструирани изцяло в "Кончар" и са използвани за товарно и пътническо движение по мрежата на Хърватските железници. Всеки локомотив е съставен от две еднакви по дължина секции, свързани по между си върху обща талига с гъвкава връзка пно средата. Всяка секция има и по една самостоятелна талига под кабината, еднаква с тази, монтирана в средата. И трите талиги са двигателни. Проектирането на локомотива е извършено от екип на "Кончар" и в основата му е залегнала възможно най - голяма унификация на апарати и възли с локомотивите серия 441(става дума за 1979 г.). За изграждане на локомотивите са използвани единици от бившата ЮЖ серия 362. След реконструкцията и двете машини биват зачислени в депо Загреб с новата серия 462 и №№ 001 и 002.

Технически данни

-Дължина с буферите: 19 440 мм
-Колоосна формула: Во`Во`Во
-Система на захранване: 25 kV 50Hz
-Маса на локомотива: 129 т
-Колоосно натоварване: 22 т
-Трайна мощност: 3869 kW(5262 к.с.)
-Максимална скорост: 120 км/час
-Максимална маса на влака при наклон 30 промила: 760 т
-Тягов двигател тип: Ansaldo 645 kW, 1800 V, 375 A
-Мотори на вентилаторите за ТД: T112 M2 (4 kW, 3 x 380 V, 8.1 A)
-Главен компресор тип:Westinghouse 243 VCR - 1 300/min


ОБОРУДВАНЕ НА ЛОКОМОТИВА: Оборудването, както вече бе споменато е максимално унифицирано с това на лок. серия 441. Главният трансформатор с АТП е идентичен с този на 441 и техническите му данни могат да се видят в темата за тези локомотиви. Както при лок. 441, така и тук се използва стъпално регулиране на напрежението на ТД, за което е предназначен АТП тип RTN-25, идентичен с този на серия 441. В същото време има малки разлики в захранването на ТД, токоизправителните блокове и други. На тези локомотиви за захранване на трифазната система е използван преобразувател тип ARNO, представляващ въртящ се фазопреобразувател(РФ) и изглаждаща кондензаторна група, обединени в едно с пуксови и работни контактои. Трифазните машини са както при серия 441. Останалото оборудване е идентично с това на локомотивите серия 441, за това няма да бъде описано. На долните две приложения може да се разгледа обстойно външният вид на локомотива както и разположението на апаратите вътре в него.

1.Снимка на локомотива

2.Общ чертеж с размери

3.Разположение на съоръженията
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Голямо изчадие е това бе!Чак пък якобс талига му сложили!А отпред ми прилича на един руски електровоз :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:Голямо изчадие е това бе!Чак пък якобс талига му сложили!А отпред ми прилича на един руски електровоз :wink:
Като размери и като мощност не еголямо, но видът му е доста респектиращ. Лично моето мнение е, че в такъв дзвер би трябвало да се крият повече коне, а не само оскубани магарета :twisted:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Пулт за управление:
Изображение
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация