Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Дефакто всички 46 200, модернизирани в БДЖ-Кончар ги гласяха за къде ли не, а именно депата София, Пловдив и Бургас. 211 уж първо беше за София, пък в крайна сметка отиде в Бургас. 221 пак трябваше да е СФ, но отиде в ПО. 234 първо трябваше да е ПО или СФ, после няколко месеца бачкаше в БС, и сега е в СФ. 231 беше ту за ПО, ту за БС, ту за СФ и в крайна сметка отиде в СФ. Живеем в България все пак. :)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Няма Сф 46 200. Всички са или По или БС :)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Това, че няма 46 200, които по документи да са софийски - няма (засега). Друг е въпросът, че някои работят в СФ близо половин година и не се знае дали ще останат тук завинаги или ще отидат в БС - както е тръгнало някои може и да останат. Става въпрос за 231, 234 и 238. :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За 234 неофициално се твърди , че одавна е станала софийска.За 231 и 238 - че са бургаски.Истината обаче е , че и трите работят в район СФ.
А защо не зачислят и една 462XX-X в депо Горна?Гаранция , ще бъде най - лъскавата от всички. :D
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Всички 46 200 са командировка в София. 46 231, 238 и 234 си седят постоянно,а 4-тата я въртят 46 242, 46 243, 46 235, 46 208 и тн.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Много добра работа вършат шестосните машини на товарните влакове обслужвани от депо София, дано да дойдат още, поне се използват по предназначение.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Добре ще си напиша коментара по друг начин. Тез машини работа не вършат, само създават такава в депото. :)
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Според разпореждане на генералната дирекция всички локомотиви са зачислени към нея и само тя се разпорежда с тях... ( ега ти оправията и часа на силния...)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Целия ПЖПС трябва да се зачисли на "Вазов" 3 , за да няма разправии от типа "...взеха ни нашта машина пък ми дават еди си ква ...ъ-ъ-ъ- ша плача..." особено актуален за служителите едно депо в Северна България .
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Колега!, повдигаш дори спор!!!. Това което си написал е реално само тогава когато тяговия подвижен състав е унифициран!, и всички ремонтни бази са пригодени в технологично отношение да извършват както необходимия така и плановите ремонти!. Жестоката действителност в БЪЛХАРИЯ!, с правото на силния!, е ясна на всички. Ако расъждаваме така дай да направим само депо София и в другите градове да не живеят хора, пък камо ли депа да има. Депата като Горна, Пловдив, Бургас, Ст-Загора, са технологично устроени за извършване на точно определени планови ремонти за отделните серии локомотиви. Спрямо технологичното обурудване на дадено депо се извършват ремоти като подемен и капитален!. Като на Вазов -3 са толкова отворени защо не вземат да направят един подемен ремот на 07-ма серия. :evil:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Нещо не се разбрахме , май спорът в началото на темата беше на кое депо са 46.2хх -Сф или Бс , тук не става дума за ремонти и други дейности , а за ползването така да се изразя на локомотивите , например : явяваш се на работа и няма изправен локомотив от зачислените на депото и се налага да вземеш от някой приститнал влак с локомотив от друго депо и колегата като се заяде тя е нашта , сякаш баща му я е купувал и си е лична собственост , а локомотивите са по принцип на БДЖ нали :?: не съм чувал някой да си е купувал лично за него с изключение на първите локомотиви 41 който се водеха пионерски дар и били закупени със събрани от билки средства от пионерите в страната --това според мен си е било чиста пропаганда за времето , даже на Е41-01 имаше снимка на която пишеше "ПИОНЕРСКИ ДАР"
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Да съгласен съм и с твоето расъждение!, но запазвайки твоята мисъл да продължим, в обособените депа има зачислен тягов подвижен състав!, на базата на който е и работещия личен състав!, които не се състои само от лок-машинисти а и от много други хора, + началник депа и материално отговорни лица, ако се досещаш за какво иде реч... Та не би било редно хората в другите градове и депа с робския и не-платен труд денонощно да подготвят изправни локомотиви за закъсалото депо София!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
PS. И да не забравяме че рибата мирише от главата!. (това не съм го измислил аз) 8)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Нечии интереси съсипват софииското, то се вижда взеха влаковете, опропастиха ЖПЗ, двете депа и т.н. Вместо да има за всички ще има за едни.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

42 072.9 написа:Нечии интереси съсипват софииското, то се вижда взеха влаковете, опропастиха ЖПЗ, двете депа и т.н. Вместо да има за всички ще има за едни.
Скоро може и други да пострадат от новата мафия....
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация