
Дефакто всички 46 200, модернизирани в БДЖ-Кончар ги гласяха за къде ли не, а именно депата София, Пловдив и Бургас. 211 уж първо беше за София, пък в крайна сметка отиде в Бургас. 221 пак трябваше да е СФ, но отиде в ПО. 234 първо трябваше да е ПО или СФ, после няколко месеца бачкаше в БС, и сега е в СФ. 231 беше ту за ПО, ту за БС, ту за СФ и в крайна сметка отиде в СФ. Живеем в България все пак. 


Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Глобален модератор
Според разпореждане на генералната дирекция всички локомотиви са зачислени към нея и само тя се разпорежда с тях... ( ега ти оправията и часа на силния...)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Колега!, повдигаш дори спор!!!. Това което си написал е реално само тогава когато тяговия подвижен състав е унифициран!, и всички ремонтни бази са пригодени в технологично отношение да извършват както необходимия така и плановите ремонти!. Жестоката действителност в БЪЛХАРИЯ!, с правото на силния!, е ясна на всички. Ако расъждаваме така дай да направим само депо София и в другите градове да не живеят хора, пък камо ли депа да има. Депата като Горна, Пловдив, Бургас, Ст-Загора, са технологично устроени за извършване на точно определени планови ремонти за отделните серии локомотиви. Спрямо технологичното обурудване на дадено депо се извършват ремоти като подемен и капитален!. Като на Вазов -3 са толкова отворени защо не вземат да направят един подемен ремот на 07-ма серия. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Нещо не се разбрахме , май спорът в началото на темата беше на кое депо са 46.2хх -Сф или Бс , тук не става дума за ремонти и други дейности , а за ползването така да се изразя на локомотивите , например : явяваш се на работа и няма изправен локомотив от зачислените на депото и се налага да вземеш от някой приститнал влак с локомотив от друго депо и колегата като се заяде тя е нашта , сякаш баща му я е купувал и си е лична собственост , а локомотивите са по принцип на БДЖ нали
не съм чувал някой да си е купувал лично за него с изключение на първите локомотиви 41 който се водеха пионерски дар и били закупени със събрани от билки средства от пионерите в страната --това според мен си е било чиста пропаганда за времето , даже на Е41-01 имаше снимка на която пишеше "ПИОНЕРСКИ ДАР"


Глобален модератор
Да съгласен съм и с твоето расъждение!, но запазвайки твоята мисъл да продължим, в обособените депа има зачислен тягов подвижен състав!, на базата на който е и работещия личен състав!, които не се състои само от лок-машинисти а и от много други хора, + началник депа и материално отговорни лица, ако се досещаш за какво иде реч... Та не би било редно хората в другите градове и депа с робския и не-платен труд денонощно да подготвят изправни локомотиви за закъсалото депо София!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
PS. И да не забравяме че рибата мирише от главата!. (това не съм го измислил аз) 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори