Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София
Днес в 17.20 часа на 3-ти коловоз на гара Волуяк беше композиран влак, теглен от 43 539 и съставен от 15-20 пътнически вагона, които до сега се намираха на гаражните коловози на гара Драгоман. Една част от тях бяха второкласни купейни от различни серии, а останалите - ресторанти. Любопитното тук е за къде са тези вагони? За ревизия или .....?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес следобяд 06 127 довлачи още 20-тина вагона от Драгоман, сред които имаше 40-ки, 47-ци, 74-ки и няколко бюфета като на Дианата и 2611/2610.
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

Брей, какво ли ще ги правят?А дано поне каквото може да се пусне в движение, особено бюфети и ресторанти. :)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

rexkos написа:Днес следобяд 06 127 довлачи още 20-тина вагона от Драгоман, сред които имаше 40-ки, 47-ци, 74-ки и няколко бюфета като на Дианата и 2611/2610.
Тоз влак го видях на Връбница и за малко го изтървах за да го снимам.. в състава имаше и фургони..
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ааа да. Имаше и 1-2 фургона. :)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Може да ги карат за ремонт.
А дано поне каквото може да се пусне в движение, особено бюфети и ресторанти.
И аз затова стискам палци. :wink:
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Стига с тези пиянски влаци. Накря ще има повече бюфети и ресторанти от А и B вагони. :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не , за пиянстване и дума няма да става , просто ще си спомняме времето , когато доста влакове имаха в съставите си ресторанти или бюфети. Личното ми мнение е следното: нека на по - дългите дестинации да се пуснат такива вагони. Не може да пътуваш 6 , 7 или повече часа и да нямаш възможност да хапнеш или пийнеш нещо. Следователно изводът е , че влакове , който да съдържат вагон - ресторант или бюфет в композициите и за да бъде отчетена някаква печалба от продажба на стоки , трябва да бъдат дневни и на дълги разстояния - примери 2611 , 2613 , 2610 , 2612 , 8611 , 8614 , 8610 , 8615 , 3621 , 3622.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Веско, нашенецът е свикнал да си носи ядене и пиене от вкъщи или в най-лошия случай от някоя будка по гарите да си купува нещо за из път.Сред по-голямата част от пътниците битува и витае помисъла, че във вагон-ресторантите и бюфети всичко е по-скъпо.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Labros написа:Веско, нашенецът е свикнал да си носи ядене и пиене от вкъщи или в най-лошия случай от някоя будка по гарите да си купува нещо за из път.Сред по-голямата част от пътниците битува и витае помисъла, че във вагон-ресторантите и бюфети всичко е по-скъпо.
Не съм ползвал услугите на тези вагони скоро , но си спомням ,че още преди 10.11.1989 г. в тях си беше доста скъпичко, тогава едно "Швепс"-че "Зл.портокал" в тях струваше 0,45 лв , при условие ,че по магазините беше 0,15 лв / 300 % надценка / , едва ли и сега положението е по-друго , виждал съм пътници да си купуват кафе от количка с цена 0,60 лв за един пръст вода и едно пакетче нес-кафе , така че когато сложат едни нормални цени и започнат да печелят от оборота а не на принципа ден-година храни тогава българина ще спре да си носи сандвичи , води и разни други работи от вкъщи за да има за из път....
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Но за това трябва БДЖ да постави едни нормални наеми.От съществено значение и неизбежна в днешно време е рекламата.
Мисля си и друго: дали няма някакъв начин една, или най-много две фирми да спечелят концесията.Просто така цените ще са унифицирани във всички вагони, а не всеки собственик сам да си определя цените.
Но все пак трябва да има някаква причина да се карат тия вагони към София...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Labros написа:От съществено значение и неизбежна в днешно време е рекламата.
Преди няколко години в тогавашния влак 120 (сега 1620) имаше стюардеси, които обикаляйки с количката, оставяха във всяко купе меню на бюфета. На връщане си ги събираха обратно.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В Белия кон беше същото. Преди доста време пътувах в 3621 и забелязах "количкар" , който се разкарваше от единия край на композицията до другия.Подобна бе ситуацията и в "Сл.бряг". Сега дали в някой влак го има това явление , силно ме съмнява.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:В Белия кон беше същото. Преди доста време пътувах в 3621 и забелязах "количкар" , който се разкарваше от единия край на композицията до другия.Подобна бе ситуацията и в "Сл.бряг". Сега дали в някой влак го има това явление , силно ме съмнява.
Сега тази практика се наблюдава в 2611/2610. Не знам как е в Дианата и 9621/9622.

П.П. Въпросните вагони от Драгоман в момента се намират във вагонно депо Надежда.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Имаше преди години (може би 3) един дърт количкар в 1651, пътуваше от София до Пловдив, после се прехвърляше на 8637 до Стара Загора и после обратно по реда: 8636/1650.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация