rexkos написа:Линията за Драгоман на места е проектирана за 120 km/h (не и повече), но сегашното състояние на железния път не позволява повече от 80 km/h. Мотрисите ще се движат с толкова, колкото пътят го позволява, но е възможно да им вдигнат скоростите с 10-15 km/h, спрямо сегашните.
Ovde je neko pomenuo remont za 160km/h, ali to nije pametno, i u Bugarskoj sigurno ima pametnijih investicija. Pruga Dragoman-Nis je projektovana za 80-100km/h, pruga Beograd-Nis za 80-120. U nekim daljim planovima modernizacije u Srbiji je planirano Beograd-Nis osposobiti za 120-160km/h, koja ko zna kad ce biti. Sa sve nagibnim vlakom (a serija 30/31 su nagibni, ako se ne varam) bi mogli postici na Dragoman-Nis 100-130km/h. Mislim da prugu prema Srbiji bi trebalo opremiti pre svega za teretni saobracaj, a za putnicki saobracaj cemo se nacekati kada dostignemo potrebu za brzinama preko 120km/h na trasi od Sofije prema Srbiji. Bolje je da se u Bugarskoj za 160km/h opremaju pruge Sofija-Plovdiv, Sofija Ruse i slicno.