
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
А как без скоростно-спирачни проби докараха клечките до Сп?bdz46 написа:Днес беше направена скоростно-спирачна проба на 30 003/004.
При 130км/ч спира за 600м и 32сек, при 120км/ч - за 500м и 30сек.
На гара Искър: http://bgrail.info/DSC07627.jpg
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Наложи се.44-134 написа:А как без скоростно-спирачни проби докараха клечките до Сп?
В Сряда ще мислят дали да ги пускат, но не се знае дали ще го измислят на първо четене. Но вече е крайно време да тръгнат да печелят. Гаранцията им тече с пълна сила, сега трябва да им се вади душата, а не да се разхождат напред-назад по коловозите.rexkos написа:Идната седмица ги пускат в редовна експлоатация.
Последно промяна от bdz46 на Пет Фев 01, 2008 9:13 pm, променено общо 2 пъти.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 44
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2007 5:02 pm
46 242 написа:Електричките са супер икономични дори и в спортен режим. Ще се надяваме да им прибавят +5% до +10 % върху сегашните скорости по книжка-разписание.
Не може да се разрешава пътуване с по голяма скорост от разрешената за междугарията ,която е написана в книжка-разписание,независимо от състоянието на превозното средство,та ако ще и правителствен влак,противопожарен,възстановителен или др.Кой би си позволили да подпише телеграма или заповед,освен министъра и да си сложи главата в торбата?А кой машинист би си позволил на своя сметка да кара със скорост над определената?

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Просто пускат таблица с макс скорост по път за ЕМВ Дезиро, както направиха с дизеловите дезира.....shotik написа:46 242 написа:Електричките са супер икономични дори и в спортен режим. Ще се надяваме да им прибавят +5% до +10 % върху сегашните скорости по книжка-разписание.
Не може да се разрешава пътуване с по голяма скорост от разрешената за междугарията ,която е написана в книжка-разписание,независимо от състоянието на превозното средство,та ако ще и правителствен влак,противопожарен,възстановителен или др.Кой би си позволили да подпише телеграма или заповед,освен министъра и да си сложи главата в торбата?А кой машинист би си позволил на своя сметка да кара със скорост над определената?

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Първо линията София-Драгоман ще се реконструира за 160 и повече,а второ-скоростта в дадено междугарие се определия както от състоянието и профила на пътя, така и от осовото натоварване на подвижния състав. Така че ЕМВ 30и31 спокойно могта да се разрешат с 10 км над основната скорост по таблица технически нормативи и книжка-разписание.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
В технически таблици и нормативи има отделна таблица за макс. допустими скорости при ДМВ Дезиро а в книжки разписания за влаковете обслужвани от Дезиро е записана съответната по-висока скорост съгласно техн. таблици и нормативи.shotik написа:46 242 написа:Електричките са супер икономични дори и в спортен режим. Ще се надяваме да им прибавят +5% до +10 % върху сегашните скорости по книжка-разписание.
Не може да се разрешава пътуване с по голяма скорост от разрешената за междугарията ,която е написана в книжка-разписание,независимо от състоянието на превозното средство,та ако ще и правителствен влак,противопожарен,възстановителен или др.Кой би си позволили да подпише телеграма или заповед,освен министъра и да си сложи главата в торбата?А кой машинист би си позволил на своя сметка да кара със скорост над определената?
Информация
Модератори