
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Само спирачната проба ще покаже.42 072.9 написа:Реостата ще подпира ли влакове или просто работи
Преди няколко години е била удряна от втора кабина. Веригите за управление на реостата от нея кабина са били сбъркани. Сега всичко е изправно.choveka_vlak написа:Този локомотив, ми е "известен" от 80-десете години на миналия век, като отявлен "дърпач" и според днешните информации се радвам че е възстановен и ще покаже себе си (образно казано)!,
Последно промяна от dido73 на Сря Яну 16, 2008 10:14 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Като съберем историите, които сме чули излиза, че почти всички софииски Р-ки са били така.choveka_vlak написа:Този локомотив, ми е "известен" от 80-десете години на миналия век, като отявлен "дърпач" и според днешните информации се радвам че е възстановен и ще покаже себе си (образно казано)!,

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Горнооряховският ЕЛ 44 105.5 отново е в движение след безупречно извършен КР.Лок е със червени колооси за 130 км/ч и е голяма лъскачка.Тази сутрин беше начело на ПВ 20110.Снимка:
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 562500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 562500.jpg

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Глобален модератор
Мисля, а и за доста от Вас е очевидно че със Бай-Стойчо сме набори..., та затова казвам и предпочитам да се говори за "Софиските"-Р-КИ след 1976-та година...!... Затова и до ден днешен има отзвуци!!!, за тях... Но в нашата скъпа Татковина всичко е наопаки!!!, особенно преномерирането а и разделянето на сериии. В случея можеше по много по- прост начин да се разделят:, 43р-00, и 43рт-00 тоест, до 130км/ч и до 110км/ч. Така и до ден днешен много по лесно щеше да се води отчет както за аварирали такаи за въстановени и бракувани по номерацията. А да не говорим през годините..., на надмощие на отделни самозвани началници и техните измислици... PS. За контролната цифра не бих спорил с никого, тя според мен се налага за да бъде "въведена база данни". 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
43р и други буквено-цифрови съчетания усложняват значително въвеждането на контролна цифра и обработката на номерата в база данни.choveka_vlak написа:В случея можеше по много по- прост начин да се разделят:, 43р-00, и 43рт-00 тоест, до 130км/ч и до 110км/ч.
...
За контролната цифра не бих спорил с никого, тя според мен се налага за да бъде "въведена база данни".

Мнения: 10
Регистриран на: Пон Дек 31, 2007 5:01 pm
Според мен всеки локомотив с различни данни за скорост,мощност,предавателно число,независимо от тягата трябвада е с различен номер серия.Вярно е, че в Eвропа има локомотиви и с буквено означение,но за жалост не сме достигнали нивото им даже и за означението на локомотивите си.Това е моето мнение.Има още много да се учим.

С буквени означение може да се постигне много, но както каза Тодор е трудно за пресмятане и въвеждане на контролна цифра. За пример вижте Полша при тях означенията Е - за електрическите локомотиви, S - за дизеловите локомотиви, P - за парните локомотиви. П- Пътнически локомотиви, Т - Товарни локомотиви, М - Маневрени локомотиви и У - Универсални локомотиви, след което следва серията и поредният номер в серията. За пример ЕТ22 2000, ЕУ07 424, СТ43 422, СМ42-2193 и тн.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Създаването на нова подсерия едва ли ще има с оглед на това, че цялата серия 44 е предвидена за възстановяване на 130. Това трябваше да стане до края на 2007. Естествено не стана.
От друга страна трябава да се разгледа поотделно възгледите на всяко депо по въпроса с карането. В ПО и РУСЕ колебливи няма.
В ГО,Cт. Загора, Варна и Мездра някои се отпускат, за други е табу.
В София само на сините машини.
Интрересно ми е в Бургас как постъпват, особено когато ca c 44 001/2.
От друга страна трябава да се разгледа поотделно възгледите на всяко депо по въпроса с карането. В ПО и РУСЕ колебливи няма.
В ГО,Cт. Загора, Варна и Мездра някои се отпускат, за други е табу.
В София само на сините машини.
Интрересно ми е в Бургас как постъпват, особено когато ca c 44 001/2.

Глобален модератор
В този ред на мисли ми се ще да дам пример!, 43-та серия!?!?, поне за мен основа като тип локомотив, към която идва развитие като 43р и 43рт, като дадени от мен примери. Така според мен не се губи нишката дори и за обекновения човек. Ето Ви още един пример: Първи час на курс преподготовка за серия 44,45, прост неизбежен а и логичен въпрос възникващ в който и да е курсист, (не говоря за нас съфорумците, които сме на ти стази техника) Каква е разликата?... . След този пример ако се замислим ще се окаже че дори и методите на преподаване са меко казано объркващи. Когато научиш "Базата" много по лесно се научават следващите технически подобрения. А да не говорим че след объркано обучение каква експлоатация и подръжка следва... Е пак стигнахме до думите на покойния Брежнев, "Бълхарска"- работа казваше.
PS. Разсъжденията ми са по повод правоспособност за всяка серия... Кой ни докара до тук?...

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
В СФ незнам дали се броят на пръсти хората, който не преодоляват скоростта 100км/ч....някога когато имаше варненски влакове, сега полза няма с тези разписания.46 242 написа:Създаването не нова подсерия едва ли ще има с оглед на това че цялата серия 44 е предвидена за възстановяване на 130. Това трябваше да стане до края на 2007. Естествено не стана.
От друга страна трябава да се разгледа поотделно възгледите на всяко депо по въпроса с карането. В ПО и РУСЕ колебливи няма.
В ГО,Ct Загора, Варна и Мездра някои се отпускат, за други е табу.
В София само на сините машини.
Интрересно ми е в Бургас как постъпват, особено когато ca c 44 001/2.
Информация
Модератори