

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
За ЕМВ (каквото е TGV) май се не се взема под внимание този спирачен процент... Пример 32ките спирачният им процент далеч не е 115% но са пътували със 130 в едни по добри времена..... Отделно спирачните норми не са ли на БДЖ, а не на НКЖИ......
На мен ми е интересно какви са стойностите на спирачния процент за 130 км/ч примерно в DB и SNCF или РЖД?
На мен ми е интересно какви са стойностите на спирачния процент за 130 км/ч примерно в DB и SNCF или РЖД?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Поради укрепване на насип на км 31 по 1-ва жп линия в междугарието Побит камък-Вакарел се закрива за движение път 1,считано от днес 23.01.08.
Следните влакове се движат с корекции:
10110 престоява на Вк за среща с 1621
10115 тръгва с 5 мин по-рано от гара Сф за среща с 8614
10122,10124 с променено разписание
1620 тръгва с 15 мин по-късно от По.
8614 престоява 4 мин на Вк по среща с 10115
1622 престоява 5 мин по среща с 491
10125 с лека корекция
Следните влакове се движат с корекции:
10110 престоява на Вк за среща с 1621
10115 тръгва с 5 мин по-рано от гара Сф за среща с 8614
10122,10124 с променено разписание
1620 тръгва с 15 мин по-късно от По.
8614 престоява 4 мин на Вк по среща с 10115
1622 престоява 5 мин по среща с 491
10125 с лека корекция
Информация
Модератори