Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Един доста внушителен локомотив

Изображение

Изображение

Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Локомотива между другото е предсатвител на системата "Mallet", което означава, че е с две независими енергийни групи. Тоес двигателния механизъм е разделен на две части. В България такъв локомотив е бил 09.01
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Някой знае ли колко е колоосното натоварване на този локомотив ?
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

KRAKOMOBILA написа:Някой знае ли колко е колоосното натоварване на този локомотив ?
Ще разровя ;)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Системата Mallet е с две много зависими енергиини групи. Втората парна машина се задвижва с отработилата пара от първата машина. Цялата работа е свързана с много неудобства, като необходимост от високотемпературни гъвкави връзки за парата между машинните рами главната рама. Сега това не е проблем, но преди не е било лесно да се направи гъвкава тръба, която да издържа трайно на високата температура на парата (400-600 градуса С).
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

По дискавъри казаха че локомотива без тендера е 350 тона на снимката броя 8 двигателни колооси и 1 или 2 подържащи така че отива над 30 тона на ос :) А между другото за какво междурелсие е?
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

07 написа:По дискавъри казаха че локомотива без тендера е 350 тона на снимката броя 8 двигателни колооси и 1 или 2 подържащи така че отива над 30 тона на ос :) А между другото за какво междурелсие е?
Ми в америка с какво междурелсие са?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Имат и 1435 мм. и по - широко, но не помня колко. Но иначе масовото им междурелсие е 1435 мм.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

В САЩ имаха три основни междурелсия 1435 и 2 по големи но не се сещам колко......
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

07 написа:В САЩ имаха три основни междурелсия 1435 и 2 по големи но не се сещам колко......
мда 1435 е, движил се е по линиите на Юнион Пасифик демек в западна америка :?

Намерих малко информация за междурелсията използвани в Америка..
Значи в някои северни щати и в канада се е използвало междурелсие... 1829мм,после Англичаните са им докарали междурелсие 1524мм,което е било използвано в южните щати,но след Американската гражданска война е намалено на 1448мм също в Сан Франциско за градската железница се използва 1676мм.И стандартното,се е използвало от Юнион Пасифик основно и други железопътни компании в Америка.
SGP
Мнения: 7
Регистриран на: Сря Авг 30, 2006 8:14 am

Мнение от SGP »

Локомотива между другото е предсатвител на системата "Mallet", което означава, че е с две независими енергийни групи. Тоес двигателния механизъм е разделен на две части. В България такъв локомотив е бил 09.01
Грешка. Такъв локомотив Malett е бил 29.01, стар номер 250. 09.01 е бил четирицилиндров, система Vierling
Гост
Гост

Мнение от Гост »

SGP написа:
Локомотива между другото е предсатвител на системата "Mallet", което означава, че е с две независими енергийни групи. Тоес двигателния механизъм е разделен на две части. В България такъв локомотив е бил 09.01
Грешка. Такъв локомотив Malett е бил 29.01, стар номер 250. 09.01 е бил четирицилиндров, система Vierling
Да наистина е така!
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Ето тва изрових в нета http://www.rrpicturearchives.net/pictur ... t%20St.jpg


по Дискавъри даваха как го местят заедно със още един локомотив до хълм където вече е стационарен музеен експонат
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация