Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

БВ 8614 80 мин. закъснение на Пловдив към 14.30
БВ 4641 100 мин. закъснение.
ПВ 10111 180 мин. закъснение.
ПВ 10112 60 мин закъснение.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

:arrow: 10111 закъсня още на Вк с 60мин.Причината са големите закъснения е заседнал камион на ЖП прелез в междугарието Септември-Белово.

:arrow: Влак 8601 престояваше 60 мин в междугарието Побит камък-Вакарел с 46.211 начело.Тауруса е изпратен на помощ.

:arrow: 2636 +250 мин/з.
8626 се движеше с +150 мин
8610 НАВРЕМЕ
462 +85мин
490 +70 мин
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

:arrow: 2636 на София с 255 минути закъснение и 45 189 начело. Пристигна САМО Кардамската група. Силистренската липсваше.

:arrow: Поради сериозен дефицит на ЕМВ влак 10207 днес беше с 44 139 и 2 вагона. На София беше с 1 минута аванс, въпреки подпирането на входния светофор. :)

:arrow: Имаме нов рекорд за най-закъснял влак още в четвъртия ден на 2008 година. МБВ 383 с 430 минути закъснение. Движил се е в обединен състав с 4612, който бе обявен с 80 минути закъснение.
:arrow: 10112 с 80 минути закъснение. Поради дефицит на ЕМВ за 13210 беше взет ЕМВ от 10112, който е заминал след 17.10ч., чакайки да пристигне 10211 (с 33 007/008).

2602 +100
3602 +45 и 44 078
10124 +60

60201 с 44 100
2607 с 45 205
10212 с 46 221
1620 с 46 229
20223 с 44 139
490 с 44 128 и +110. 490 (Белградският) потегли от началната си гара навреме с 43 517.
2613 с 45 189
7623 с 44 140
5623 с 44 078
7625 с 45 157
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Днес на гара Повеляново УБВ 2602 пристигна с лок 43 528+43Р(като влакова) на ГО машините се цепиха и дойде 45 161. До СФ влака закъсня 2часа, като на Повеляново дойде с 40 минути вътре.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

10116 +55 min/z поради проблеми със спирачките.
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Рецептата е ясна - който бърза за някаква работа в някой град, да хваща предния влак! :wink:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Мазало е с овбръзки на лок. Тази вечер 382 замина с 45161 и тн. Сутринта назначиха снощния 463 да ходи за КЛТ. Просто не е за говорене. Почти всяка една маш която влиза или почива в депо СФ имаше изронен графит на ПФ.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

45.185 на ЛТВ 10701.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Актуална информация за днес 04-ти януари от гара Червен бряг:
:arrow: ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 127/128 пристигна с 25 минути закъснение
:arrow: БВ4612 беше обявен с 60 минути закъснение
:arrow: МБВ462 "ТРАНСБАЛКАН" беше обявен с 85 минути закъснение
:arrow: УБВ2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" беше обявен с 95 минути закъснение
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Какафонията с обвръзките е пълна. Има много ЕМВ, дали фира и извънредно назначават композиции. 60201 замина с 44 100, 10212 с 46 221, следобедната Банкя закъсня от начална гара с около 40 минути. 7625 замина с 45 157.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

МБВ 363 бе обявен да замине с 35минути закъснение.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

:arrow: 8601 + 180 мин на Бс.
:arrow: 8602 + 80 мин поради изчакване на състава от 8601.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Представям си каква е била гледката за чакащите пътници на гарата в морския град. Ускореният идва , бива изтеглен , след това се изтегля локомотива , а маневрата гарира вагоните отново.След откачането и изтеглянето на дизела , идва електровоза и чак тогава влакът тръгва отново. :D
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Беше със синя машина сега, явно дирекно са я лепнали на опашката,пък Шкодата се е изнасяла после.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

46211-9 ли беше?
Това е интересен вариант , без да се губи излишно време.Няма прегариране на състава , просто отзад идва друга машина и след заминаването на влака , разкачената отзад машина напуска гарата.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация