
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
С новото трасе София-Радомир гарите Владая, Драгичево, ПРР ще изчезнат. Трасето е почти праволинейно с два тунела и за 160 км/час.
София-Радомир може да падне до 27 мин.
София-Радомир може да падне до 27 мин.
Владая и Драгичево не са фатални. Ами Метал, Даскалово?? Как хората ще стигат до работните си места в столицата.46 242 написа:С новото трасе София-Радомир гарите Владая, Драгичево, ПРР ще изчезнат. Трасето е почти праволинейно с два тунела и за 160 км/час.
София-Радомир може да падне до 27 мин.
София-Радомир 27 мин. звучи много впечатляващо като за нашите условия. В сравнение със сегашните 1 час и 20 мин. и то с БВ... До 2010 г. поне ще започне ли изграждането на новото трасе до Радомир. Надявам се, когато децата ми вече ще учат в гимназията, то ще е готово.

Последно промяна от rexkos на Сря Яну 02, 2008 1:56 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Конкретно за София-Радомир мисля, че най-удачната вариантна ще е до Зф да е сегашното трасе, след което да цепи през Западния парк, да минава покрай Люлин, Банкя и директно към Перник. До Радомир жп линията да минава по "права линия", т.е. без да обикаля през Батановци. И още нещо. Спестява се построяването на прословутата стена в кв. Факултета, която за нас явно се оказва проблемът на века. 

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Според СтроителствоГрадът (http://www.real-land.net/bgrail/forum/v ... =13&t=2023)RWman написа:Като гледам за какво става дума за трасето София - Радомир, стигам до извода, че работата по него ще започне поне след 1-2 годинии, ако въобще започне и ще завърши бог знае кога.
Обновяването на железницата София - Перник - Радомир за 160 км в час, с внедряване на ЕRTMS/ETCM ниво 1 и GSM-R, също е включено в оперативната програма "Транспорт" и е предвиден за реализация в периода 2010-2013 г. Индикативната стойност на проекта е 100 млн. евро. Трасето е разделено на две отсечки:
->София - Перник - 33 км
->Перник - Радомир - 20 км.
Информация
Модератори