Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Значи вина имат превозната бригада, че са го пуснали още от начална гара Вн да тръгне така. Трябвало е да го сложат на опашката и заключат.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

44142 написа:Значи вина имат превозната бригада, че са го пуснали още от начална гара Вн да тръгне така. Трябвало е да го сложат на опашката и заключат.
Мои колеги от Ва казват,че 8636/7 били много студени и често нямало парно във някои вагони.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Значи вина имат превозната бригада, че са го пуснали още от начална гара Вн да тръгне така. Трябвало е да го сложат на опашката и заключат.
Според мен вината е в поддръжката. Влака и без това беше къс, ако извадят вагона щеше да стане хептем мазало. До Мездра спаси положението, след което народа бе преместен в отоплени и чисти купета в съседен вагон.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Все едно е бил изваден ваг като е пътувал празен.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Е нали бяха мръсни и другите вагони?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:Е нали бяха мръсни и другите вагони?
Единствения чист вагон, който споменах се напълни с народа от повредения вагон. Останалите 3 вагона бяха под всякаква критика.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Състава на 7622 с какво отива до ВН?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

44142 написа:Състава на 7622 с какво отива до ВН?
7623
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Щом е със 7623 значи има предостатъчно време този ваг да е дал фира някъде по ВН. От СФ съм 99% сигурен, че не е тръгнал неизправен.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Щом е със 7623 значи има предостатъчно време този ваг да е дал фира някъде по ВН. От СФ съм 99% сигурен, че не е тръгнал неизправен.
Дори и да е така, във Видин трябва да за взели мерки след като влака се приема час преди самото тръгване. Ревизор - вагони е длъжен да се увери в техническата изправност на всички вагони, а това очевадно не е направено съвестно.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ревизор - вагони не го интересува дали грее. Не го го интересува да има спирачки влака.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ами за пореден път по тоя влак се пускат такива вагони.За техническото състояние отговорност носи БДЖ, а за вътре да е чисто и приятно основна роля играят пътниците.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес влак 10205 беше с 4 вагона 45-та серия. След слизането на прословутите тумби на сп. Костинброд, населеността във влака беше около 30%. Чух много приятни отзиви за новодоставените вагони. Най-интересният коментар беше: "Ааах какви бебешки вагони. Розово-сивкави, много са сладки". 50111 замина с вагоните на 10205 и същата машина.
Изображение

2611 беше с 6 вагона плюс бюфет и фургон. ABy бяха 2 вместо 3 (ако са 3, първата класа се търкаля полупразна). By бяха четири.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

rexkos написа: 2611 беше с 6 вагона плюс бюфет и фургон. ABy бяха 2 вместо 3 (ако са 3, първата класа се търкаля полупразна). By бяха четири.
Аааа тук не съм съгласен.Лично съм видял днес вагоните-3 ABy и 3 By бяха.Проблема е,че на 3-тия ABy вагон няма жълта лента над 1 класа и затова като се гледа от разстояние си мислиш,че е By. :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

След като няма жълта лента , ти как определи , че е първа класа? По интериора вътре ли? Първокласните отделения на вагоните са купеен тип , при това боядисан в розово ( :twisted: :evil: :twisted: ).
Заключено

Обратно към “Архив "Вагони"”

Информация