Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Много добре видях какво си написал (слава Богу , че още виждам) , даже ти цитирам твои думи , за да не ме упрекнеш пак:
Разясни какво разбираш под субективна оценка.Не че неофициалното преброяване има някакво значение за компанията и за настъпването на някакви последствия , но все пак...........понеже измерването е субективно..........
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Взимаш нещата навътре, какво толкова казах, че те засегна?
Твой е проблема, че не знаеш какво значи прилагателното "субективно".
Щом даваш точно колко процента са пътниците във влака на съответната гара значи претендираш за точност, която не може да се потвърди. Ако даваш пътниците в някакъв порядък- това вече е съвсем друго нещо.
Твой е проблема, че не знаеш какво значи прилагателното "субективно".
Щом даваш точно колко процента са пътниците във влака на съответната гара значи претендираш за точност, която не може да се потвърди. Ако даваш пътниците в някакъв порядък- това вече е съвсем друго нещо.

Глобален модератор
Веско, моля те не ни отчайвай!, понякога човек са самогипсира,,, и не може да отчете какво му пишат приятилите....!Твой е проблема, че не знаеш какво значи прилагателното "субективно".
Щом даваш точно колко процента са пътниците във влака на съответната гара значи претендираш за точност, която не може да се потвърди. Ако даваш пътниците в някакъв порядък- това вече е съвсем друго нещо.

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Понеже преди няколко дни обсъждахме камерния състав на 2637/2636, днес станах свидетел на точно обратното. Фургона си го имаше, 3-те вагона за Силистра и 3 седящи за Кардам (1A, 2B). Дотук нищо ново под слънцето! Обаче спящите вагона бяха не два, а три - 2 спални и 1 кушет. Най-после вече този влак има и кушет, тъй като не всеки ще даде 8 лева добавка за спално място. 
30114 беше с 2 вагона (в предишния ГДВ всички карловски бяха с 1).

30114 беше с 2 вагона (в предишния ГДВ всички карловски бяха с 1).
Тази вечер по новините дадоха репортаж за гратисчиите в участъка Перник - София.Кадрите показваха някакъв сутрешен влак с exDB вагони серия 43 (а може би 45), на които седалките бяха от типа на тези , които наскоро Тодор беше видял на центр. СФ.Влакът се теглеше от 2 модернизирани 462XX-X.На всяка врата имало по двама проверяващи заради пиковия час , когато голяма част от перничани отиват на работа или на училище.Тези хора , както се изрази водещия са били назначени по програмата за временна трудова заетост , а не били постоянни служители на железниците.Всички пътници , качващи се от Перник бяха помолени да си покажат билетите още при качването си във влака.За първи път виждам такова проверяване , като изключим първите месеци след идването на диз.мотриси DESIRO , където кондукторите заставаха на вратите.
Въпросът ми е кой е този сутрешен влак , обслужван с такива вагони и такава усилена проверка?
Въпросът ми е кой е този сутрешен влак , обслужван с такива вагони и такава усилена проверка?
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Когато по Великден ходихме до Плевен с Наско , на 2611 бяха прикачили пред фургона един първокласен вагон серия 63 и с това се изчерпваше формулировката "допълнителни вагони" за този влак.

Така беше.По Коледа пък пускаха по 2 допълнителни вагона серия 47 на опашката (сини).Да видим тая година какви ще бъдат.VESO написа:Когато по Великден ходихме до Плевен с Наско , на 2611 бяха прикачили един първокласен вагон серия 63 и с това се изчерпваше формулировката "допълнителни вагони" за този влак.

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори