Е,Дунчев едва ли има толкова пари да ги купи,купуват ги шефовете му44-134 написа:Tях Дунчев ги купува
Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Глобален модератор
Интересното , което научих от Андон Андонов (деломайстор в депо Бс) е - при реверсиране тръгват вентилаторите , но се извежда в нулев реверс и в движение 2.Тихи са 3.Компресора работи тихо !!!
А като им гледам АТП-то на снимката много мижаво ми се вижда. Били са много надеждни(БГ школата е оборила немалко такива твърдения Wink )
При повреда на графита (механично отчупване) пантографа не можел да се вдигне - на това с Андон се спогледахме въпросително - Smile))
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Прости и опази Боже!, -несведуищите... АМИН!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Като се запасите с повече търпение!, и присъствие на духа, в темата Експлоатация на 87-ма, бавно и методично като по учебник ще ви бъде представен локомотива. Информацията се бави умишлено заради "самозванци" и "всезнайковци" плюс "лаладжии"!!!.

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
точно така единственно горе знаят какво правят и много малко доло
Електрическата схема за захранване на тяговите двигатели включва схеми за реостатно спиране, които се задействат автоматично когато влаковия кран машинист се придвижи в положение спиране. Локомотивите от тази серия притежават система много единици която работи перфектно.
Глобален модератор
Главния локомотивен трансформатор заедно с високоволтовия превключвател на степените плюс маслените радиатори, маслената помпа и тръбопроводите са разположени на гланата рама на л-тива. На всеки край на трансформатора са разположени два спирачни резистора за електродинамичната спирачка, всеки от които служи за съответната двойка тягови двигатели.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Не е много трудно да разбереш какво правят "горе",колкото и да си "долО"...Печелившите товари без никакъв проблем преминават в ръцете на БЖК,засега пречката и останалата част от сладката хапка да е при тях е липста на подвижен състав,но така е при нашите бизнесмени,искат с възможно най-малко вложения да спечелят максимално най-много...
Глобален модератор
Няма лошо със всяка нова техника все бързаме да се изпляскаме пък кавото и да е,,, Български нрав!. 
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Охладителна с-ма,: Охлаждащия въздух се засмуква през жалузи в стстраниците на коша. Зад жалузите са разположени отражателни плочи за предпазване от прах, вода и сняг. Вентилаторите са мотирани на нивото на пода, така че главния източник на шум да се екранира от жалузите. Главните токоизправители са разположени във всеки ъгъл от коша на л-тива и всеки захранва един тягов двигател. Охлаждащите вентилатори за тяговите двигатели и изглаждащите реактори са монтирани под всеки изправител. Всеки от четирите вентилатора за ТЕД засмуква въздух през охлаждащите ребра на съответния изправител и неговия реактор, и го нагнетява през съответния ТЕД.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Още веднъж извинения за качеството но с това разполагам...В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Два вентилатора са разположени на дъното на всеки модул за реостатно спиране. Те засмукват въздух през охлаждащите маслени радиатори на л-тивния трансформатор и го нагнетяват през съответния спирачен модул. Когато се употребява реостатно спиране, въздушния поток се усилва чрез отваряне на клапи за байпас на радиаторите. Допълнително когато токът на ТЕД достигне определена стойност, захранването на споменатите вентилатори се извършва от схемата за реостатно спиране вместо от схемите за спомагателни нужди. По този начин се увеличава честотата на въртене на вентилаторите и съответно се увеличава количеството въздух за охлаждане на спирачните съпротивления.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори