Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Първите промени като цяло са за добро. Махнат е абсурдният 6 минутен престой на 6624 на гара Кракра за среща с 50225. След корекциите, бързият не спира на Кракра, а пътническият го чака на Перник само с 2 минути повече (вместо 1 минута, стои 3), които до Гълъбник избива и оттам до Дупница по първоначално заложеното разписание в ГДВ.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Освен това се коригират допуснати правописни грешки в КР А и Б и 5 и 6 в разписанията на влакове 5623, 5624, 50224, 6624, 60102...
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Филиал Плевен няма да кара повече 2626/462, същия се кара от депо ГО.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

От днес вече няма Бай Седмак в участъка Русе - Гюргево Норд. Ще го карат с лок. CFR 60. Интересното е, че влаковете в участъка фигурират в нашите КР и даже си пише "лок CFR 60". Да не би наши бригади ще карат румънските машини? Друго обяснение не виждам.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интересна работа , досега международните влакове през моста на дружбата се теглеха от нашите 07-00-ци , ако е истина това , което пише , ето удобен повод да се разходя до дунавския град. :D Локомотивите серия 60 на CFR са тези.
Спомням си , че Тодор (bdz46) имаше една стара снимка на такъв локомотив , заснет на центр. Русе.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Та то тези лок CFR 60 са същите като нашите 06,така,че мисля,че няма да е проблем да се карат от наши бригади. :)
Ivo
Мнения: 17
Регистриран на: Сря Яну 03, 2007 8:47 pm

Мнение от Ivo »

Имам едни въпрос относно разписанието на влак 3621-значи случвало ми се е до Карлово да сме с 40-50 мин. закъснение, а до Бургас да го избием и да пристигнем навреме, или най-много с 10-тина мин. вътре.
Например на 7-ми беше на време на Карлово, на 8-ми с 50 мин.закъснение.
Това означава ли, че би могло 3621 да пътува с 50 мин.по бързо от София до Бургас, след като Карлово-Бургас очевидно може да се вземе с 40-50 мин.по-бързо, щом избива такива закъснения.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

По сегашното разписание влязло от вчера са спестени 10 ина мин.,но принципно има още много време за избиване.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

На 3602 също са спестени 10 минутки, въпреки че там няма промени в скоростите. :)
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Има премахнати намаления затова :lol: .Така е и по 2-ра.
Мнения: 49
Регистриран на: Съб Окт 21, 2006 9:18 pm
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Ryan »

Не знам дали е тук мястото за въпроса ми, но мисля, че няма по-подходящо място :wink:

Та имам питане относно третата цифра на БВ - как се определя тя? :roll:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Третата цифра,малко относително е.Просто бившите влакове примерно
211 стана 2611.Така и всички останали.Преди експресите бяха с номера на линията и цифри от 1 до 9.Примерно 201 202 итн.БВ почваха от 10 нагоре,не всички де.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Третата цифра на номерата на БВ се определя по следния начин:

1 - бърз влак, спиращ на по-малко гари. Например: 2611, 8614 и т.н.
2 - бърз влак, спиращ на повече гари. Например: 1621, 3621, 5623, 6621, 9621 и т.н.
3 - бърз влак, движещ се и по второстепенен участък. Например: 2637 (29-ма линия), 3637 (33-та линия), 7631 (72-ра линия), 9636 (91-ва линия).
За 4 и 5 не мога да отговоря конкретно.
6 е за МБВ за вътрешно съобщение (в ГДВ 2006 имаше такива).
7 - влакове, движещи се в определени дни
8 - сезонни влакове
9 - извънредни влакове
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Това спиращ на малко или много гари е относително...
Мнения: 49
Регистриран на: Съб Окт 21, 2006 9:18 pm
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Ryan »

Много благодаря за отговорите :)
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация