Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тоя верно е много грозен. Но все пак няма срамна работа!
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

И кви влакове ще се карат с тях при положение че нормата им по 3та линия е 500 т.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Най-вероятно ще бъдат комбинирани с БЖК 40.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 072.9 написа:Най-вероятно ще бъдат комбинирани с БЖК 40.
Вече ги комбинират. Тази нощ ДТВ 30640 се обслужи от БЖК 40-1022-9 и 87-019-6. Влака е отвозен без проблеми. По същото време БЖК 40-1001-3 караше ДТВ 30542 в състав 40 празни цистерни за сярна киселина и маса 900 тона.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

И да се върнем към темата със снимки на най - новото попълнение на серията - локомотив 40-1022-9, отново EX-JŽ, отново безупречна комбинация от традиционно и съвременно:

Изображение

Изображение
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Тази сутрин на Повеляново бяха БЖК 40 0817 и БЖК 40 0177.
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Мнение от aizi »

идват времена в които машиниста няма да бърка с отверката.преди седмица видях една на ГО караше цистерни.престоя около20 минути.машинистите бяха моя възраст 35-40.мисля че около 10 години не са малко да натрупаш опит,но край на тази тема.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

При БЖК 40, говоря за модернизираните в Румъния, това е хубавото, че управлението е автоматизирано, а захранването на спомагателните машини е с инвертори. Най-големите откази при БДЖ 46 бяха точно в спомагателните вериги заради тежките пускови процеси. При БЖК 40 за сега не се наблюдават особени проблеми в този аспект.

Що се касае до бъркане с отвертката, то в коя нормална развита държава бъркат по шкафове?! Много добре си е в БЖК, караш и не бараш. Все пак машиниста е машинист, а не ремонтен работник или подвижен сервиз. Негово основно задължение е да обслужва влака по график и безаварийно, а не да прави ремонти по машината.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нека да попитам аз един въпрос относно тези локомотиви - колко е тяхната окончателна бройка в момента? Аз знам за следните:
40-0177-2
40-0817-3
40-1001-3
40-1006-2
40-1013-8
40-1018-7
40-1019-5
40-1020-7
40-1022-9

Мисълта ми е дали има още докарани и работещи у нас от тази серия.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

401006 откаде я измислихте
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

driver написа:401006 откаде я измислихте
Изображение


От всички машини на БЖК , досега съм виждал само 2 - 0177 и 0817 , но мисля някой ден да се разходя до Пирдоп.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

разберете в кое депо е снимана в румъния защото този лок неми се еслучвало да го карам
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз пък съм виждал само 3 на живо-40-1020-7, 40-1018-7 и 40-0177-2
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В БЖК няма 40-1006 :!:
64.19
Мнения: 10
Регистриран на: Пон Дек 31, 2007 5:01 pm

Мнение от rosen »

Привет на всички господа любители на локомотивите,не знам дали съм написал това кадето трябва,но в този саит има ли място кадето може да се говори онлаин, за да споделим опита си и да разнищваме интересни теми . благодаря ви предварително
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация