
Тоя верно е много грозен. Но все пак няма срамна работа!
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 4:33 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор

Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Администратор
При БЖК 40, говоря за модернизираните в Румъния, това е хубавото, че управлението е автоматизирано, а захранването на спомагателните машини е с инвертори. Най-големите откази при БДЖ 46 бяха точно в спомагателните вериги заради тежките пускови процеси. При БЖК 40 за сега не се наблюдават особени проблеми в този аспект.
Що се касае до бъркане с отвертката, то в коя нормална развита държава бъркат по шкафове?! Много добре си е в БЖК, караш и не бараш. Все пак машиниста е машинист, а не ремонтен работник или подвижен сервиз. Негово основно задължение е да обслужва влака по график и безаварийно, а не да прави ремонти по машината.
Що се касае до бъркане с отвертката, то в коя нормална развита държава бъркат по шкафове?! Много добре си е в БЖК, караш и не бараш. Все пак машиниста е машинист, а не ремонтен работник или подвижен сервиз. Негово основно задължение е да обслужва влака по график и безаварийно, а не да прави ремонти по машината.
64.19

Аз пък съм виждал само 3 на живо-40-1020-7, 40-1018-7 и 40-0177-2
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 4:32 pm, променено общо 1 път.

Администратор

Мнения: 10
Регистриран на: Пон Дек 31, 2007 5:01 pm
Информация
Модератори