Ще се мъчат и в новия график.Ако отново се заговори за транспортния коридор за Скопие през Кюстендил и нещата потръгнат , ще закипи усилена дейност и скоростите съвсем няма да останат такива.Участъкът Кюстендил - Гюешево най - вече трябва да се стегне , защото там положението е повече от критично.По новия график скоростта остава непроменена.


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Не е толкова фатално. По тази линия и без това няма пътнически влакове, а само вертушки Станянци - Голямо село - Станянци. По-фатален е участъкът Земен-Кюстендил, благодарение на който БВ Сф-Кю се тарталяскат близо три часа, че и на всичкото отгоре се движат като УПВ. Другото намалено междугарие е Якоруда - Белица, но разликата в скоростите по КР е само 5 km/h спрямо сегашния ГДВ, така че и това не е фатално. За това пък си имаме немалко количество вдигнати междугария, като основно намаза Дезирото естествено.Mashinista написа:Какви са причините?rexkos написа:Още едно междугарие с намалени скорости - Калотина-Станянци се сваля от 40 на 25 km/h.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
То нали тази седмица на посещение у нас беше премиер-министъра на БЮРМ Никола Груевски.Отново и отново за кой ли път се говори за коридора,но проекта остава само на приказки.VESO написа:Ако отново се заговори за транспортния коридор за Скопие през Кюстендил и нещата потръгнат , ще закипи усилена дейност и скоростите съвсем няма да останат такива.
Още не е влязъл в сила новият ГДВ, а първите корекции вече са налице.
* ТЕЛ 63: ТЕЛЕГРАМАТА Е ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПРОМЕНИ И ДОПУСНАТИ ГРЕШКИ В КНИЖКИ=РАЗПИСАНИЯ В СИЛА ОТ 09.12.2007Г.И СЕ НАМИРА ПРИ ДЕЖ.ДЕПО. КОРЕГИРАТ СЕ 5623 ПР=ДРК,5624 ДЛН=ПР,6622 ЗН=АД,6624 КРА=ПР,50110 БАТ=ВЛ, 50203 СФ=ПР,50205 ВЛ=ПР,50208 ПР=СФ,50224 БАТ=ГБ,50225 ПР=ГН,45908 ГН=БАТ, 45909 ПРР=ДК,50501 ВУ=РН,60101 ДО=РЖ,60210 БАТ=ПР.НАЗНАЧАВА СЕ 60331 ВУ=ПР. * ТЕЛ 1035: В ПЛАНА ЗА КОМПОЗИРАНЕ В СИЛА ОТ 09.12.2007Г.СЕ ПРАВЯТ ПРОМЕНИ: 10202/10203 СФ=ДР=СФ 3В ВАГОНА,10204/10205 СФ=ДР=СФ 2В,1А,2В ВАГОНА,50111/50112 СФ=БГ=СФ 3В ВАГОНА,30121/30124 СФ=КО=СФ 2Б ВАГОНА В РАБОТНИ ДНИ И 1 ЕМВ В СЪБОТНИ,НЕДЕЛНИ,ПОЧИВНИ И ПРАЗНИЧНИ ДНИ,20223/20224 СФ=ЛК=СФ 2В,1А,2В ВАГОНА,20209 1 ЕМВ ЕЖЕДНЕВНО,20206 1 ЕМВ ЕЖЕДНЕВНО,ВЛАК 20333 С 2 ЕМВ.
* ТЕЛ 63: ТЕЛЕГРАМАТА Е ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПРОМЕНИ И ДОПУСНАТИ ГРЕШКИ В КНИЖКИ=РАЗПИСАНИЯ В СИЛА ОТ 09.12.2007Г.И СЕ НАМИРА ПРИ ДЕЖ.ДЕПО. КОРЕГИРАТ СЕ 5623 ПР=ДРК,5624 ДЛН=ПР,6622 ЗН=АД,6624 КРА=ПР,50110 БАТ=ВЛ, 50203 СФ=ПР,50205 ВЛ=ПР,50208 ПР=СФ,50224 БАТ=ГБ,50225 ПР=ГН,45908 ГН=БАТ, 45909 ПРР=ДК,50501 ВУ=РН,60101 ДО=РЖ,60210 БАТ=ПР.НАЗНАЧАВА СЕ 60331 ВУ=ПР. * ТЕЛ 1035: В ПЛАНА ЗА КОМПОЗИРАНЕ В СИЛА ОТ 09.12.2007Г.СЕ ПРАВЯТ ПРОМЕНИ: 10202/10203 СФ=ДР=СФ 3В ВАГОНА,10204/10205 СФ=ДР=СФ 2В,1А,2В ВАГОНА,50111/50112 СФ=БГ=СФ 3В ВАГОНА,30121/30124 СФ=КО=СФ 2Б ВАГОНА В РАБОТНИ ДНИ И 1 ЕМВ В СЪБОТНИ,НЕДЕЛНИ,ПОЧИВНИ И ПРАЗНИЧНИ ДНИ,20223/20224 СФ=ЛК=СФ 2В,1А,2В ВАГОНА,20209 1 ЕМВ ЕЖЕДНЕВНО,20206 1 ЕМВ ЕЖЕДНЕВНО,ВЛАК 20333 С 2 ЕМВ.
БЕ не е съвсем така, щото двигателят при тази скорост постоянно сменя предавките между точно скоростта 40. АД не говорим, че това ама въобще не е оптималната скорост за харчене на по - малко гориво.Какво значи да го мъчиш? дали ще върви със 120 или с 40 или с 60 му е се едно.Щом може да върви със Vmax=120km/h това означава, че то може да върви еднакво добре със всякакви други скорости от 0 до 120.
То и 07 на 40 км/ч включват първи шунт ама тва не им пречи и с 40 да вървят нали? Пък и къде си учил че при максимална скорост се дава най-малък разход? Никъде не е казано, че точно при 40 сменя предавки. Всичко зависи от ХПК и ред други фактори.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Информация
Модератори