за да няма пренебрегнати

Като за начало ще кажа, че 46 229.1 е вече в депо Бургас и с нея се предвижда да се направят проби, за да бъде сертифицирана, след което ще започне да обслужва влакове. 46 219.2 е в "БДЖ - Кончар" за среден ремонт, след което ще бъде върната в депо Бургас. 46 243.2 е вече готова от среден ремонт и обслужва влакове.
Очаква се скорошното пристигане и на 46 238, която най - вероятно, както и 46 229 може да бъде зачислена в парка на Локомотивно депо - Пловдив. но засега няма нищо потвърдено. Интересно е положението, в което са модернизиращите се у нас 46 211 и 46 221. 46 211.8 е почти готова и ще бъде с пантографи "Шкода". Нещо, което за първи път ще се приложи на локомотив от тази серия и представлява част от експеримент с цел подобряване на динамиката и токоснемането на тези локомотиви. Ако резултатите са положителни се очаква да бъдат закупени пантографи "Шкода" и за останалите локомотиви от серията, които ще се модернизират у нас. Друго интересно нещо по модернизираните у нас машини е незначителното изменение на някои части на коша, като например премахването на водоотточната козирка над кабините, както и скъсяване на перилата на вратите. С каква цел не знам. Между другото, нека да кажа, че нашият колега OZZу, в екип с мен подготви онлайн учебник за локомотивите серия 46 200, който можете да намерите ТУК.