
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Tакава салата не съм пробвал. А пък щом са разтеглени влаковете значи има някакъв смисъл. Пък и щом са разтеглени значи има поне малка възможност да вървят овремеrexkos написа:Вижте влаковете по 5-та линия. Разтеглени са като локумена салата. Особено 5623 и 5624.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Да не говорим,че влакове като 20202,20203,20204 и 20205 са разтегнати с по 4-5 минути спрямо сегашното им разписание,та баща ми в момента е бесен.А той както кара...поне по 1 минута преди време ще има на всяка гара/спирка.
Друга промяна която забелязах е,че 8601 спестява 48 минути от София до Бургас. 



Да, но от друга страна май на историята с гръцкия темерутлък и се вижда краяrexkos написа:Вижте влаковете по 5-та линия. Разтеглени са като локумена салата. Особено 5623 и 5624.

Последно промяна от pavel на Сря Ное 14, 2007 10:16 pm, променено общо 1 път.
Мнението ми за ГДВ 2008 е следното: По-лош е от 2006, но е като цяло е по-добър от 2007. Много влакове са с намалени времепътувания. Малко или много все пак това е положението. Всяко нещо лесно се руши и трудно се възстановява.
Радвайте се, че много влакове са с намаления времепътувания, макар и основно да са в интервала 5-10 минути. За ГДВ 2007 влаковете бяха ЕДИНИЦИ, които с толкова намалиха времепътуването си спрямо ГДВ 2006, а сега са много повече! Ако така вървим и напред, след 10-15 години успешният резултат в значителното намаляване на времепътуванията ще е налице!
Пуснат е нов сутрешен влак Плевен-Каспичан, благодарение на което 2655 се оттървава от спиранията си на всяка керемидка. Същото важи и за 2654.
Радвайте се, че много влакове са с намаления времепътувания, макар и основно да са в интервала 5-10 минути. За ГДВ 2007 влаковете бяха ЕДИНИЦИ, които с толкова намалиха времепътуването си спрямо ГДВ 2006, а сега са много повече! Ако така вървим и напред, след 10-15 години успешният резултат в значителното намаляване на времепътуванията ще е налице!

Пуснат е нов сутрешен влак Плевен-Каспичан, благодарение на което 2655 се оттървава от спиранията си на всяка керемидка. Същото важи и за 2654.

Засега да се надяваме, че наистина е така. Сега 360-ките уж са нанесени в онлайн-пътеводителя, но ще трябва да почакаме до 9 декември. Ако наистина идва краят на изцепките, Честито! Поне до Благоевград, Сандански и Кулата ще има нормални влакове, защото 5-часовото кандилкане до Кулата с така наречените "УПВ" ще е нетърпимо. 5611/5610 като че ли са най-читавите на фона на останалите БВ или по-точно УПВ.pavel написа:Да, но от друга страна май на историята с гръцкия темерутлък и се вижда краяrexkos написа:Вижте влаковете по 5-та линия. Разтеглени са като локумена салата. Особено 5623 и 5624.

Въпросният влак е ПВ 20135 който заминава от гара Плевен в 05:30 и пристига в Каспичан в 09:55.20138 пък ще се движи от Шумен до Плевен и сутрин ще се връща до Каспичан като въпросния 20135.20138 ще заминава от Шумен в 17:00 и ще пристига на гара Плевен в 21:30.А 2655 добре е направен да заминава 06:50 от Плевен според мен.Така 20131 ще прави връзка с него за Варна и няма да се налага да се чака чак за 2601.
Написано ли е с какво се обслужва?Силно ме съмнява да е електричка , въпреки че криза с мотрисите в депо ГО няма.Най - вероятно ще е композиция.rexkos написа:.....
Пуснат е нов сутрешен влак Плевен-Каспичан, благодарение на което 2655 се оттървава от спиранията си на всяка керемидка. Същото важи и за 2654.
Информация
Модератори