Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Това е хубаво.Аз за всеки случай да питам - някой видял ли ги е отвъре , за да каже дали интериорът им е точно такъв?
Когато на опашката на 20111 имаше 2 вагона се качих на стълбите и се хванах за перваза на прозореца и надникнах и видях,че седалките са точно такива,само,че бяха зелени.Интересно е да се отбележи,че тези седалки приличат на тези на ЕМВ и на вагоните серия 17.Единствената разлика е,че тези са с тапицерия,а онези са кожени.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес на опашката на ПВ 20111 имаше 2 червено-бели EX-DB вагона с логото на DB които отиваха на ремонт.Вагоните са изцяло второкласни.
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 000000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 312500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 937500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 531250.jpg
Единия от вагоните,който не беше надраскан с графити успях да му видя номера който беше 50 80 21-33 142-8 (Byz):
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 687500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 250000.jpg
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес имах възможността да пътувам във второкласен русенски вагон серия 74,който наскоро е минал ремонт.Бях очарован...тоалетните и коридорите блестяха буквално от чистота.В тоалетните имаше вода,и дори КЪРПИЧКИ. :!: Представете си за какво поддържане става на въпрос в РУСЕ.Във купетата имаше перденца,които миришеха на парфюм.Единствено ме подразни това,че пушачите тръскат пепелта от цигарите си на пода. :x Българска му работа.Докато не се забрани пушенето от пътниците във всички категории пътнически влакове винаги ще бъде на кочина във вагоните,освен ако не чистят след тях.
Вагона отвън:
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 343750.jpg
Перденцето,което ухае на нещо между прах за пране и марков парфюм:
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 781250.jpg
Подлакътниците в купетата са тапицирани за да са в тон със сините седалки:
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 000000.jpg
Чешмата в тоалетната,от която тече вода:
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 750000.jpg
Изобщо вагона беше много чист.Да не забравя да кажа номера му:50 52 29 74 179-6
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Днес на опашката на ПВ 20111 имаше 2 червено-бели EX-DB вагона с логото на DB които отиваха на ремонт.Вагоните са изцяло второкласни.
След като минат ремонт и съответната ревизия ще получат серия 21-45 и ще ги видиш на някой ПВ :wink:
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

От известно време вагонът за вътрешно съобщение Сф-Сви-Сф в състава на 491/490 e eто това:
Изображение
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

Ха, от къде ли се е взел? :lol: :wink: Вместо с вагоните от Диана-та да ги сложат на ПВ са го сложили на МВ- най-голямата глупост, която съм виждал!Като че ли толко пък е нямало една 40-ка или 50-ка или 74-ка! :?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

:lol: :lol: :lol:
Все пак това е вагонът за вътрешно съобщение Свиленград - София така че е нормално да се движи дори и в състава на този влак.Друг е въпросът че досега не съм виждал exDB на международния.Интересно щеше да стане ако се пуснеше в международно съобщение , но това теоретично е неосъществимо , понеже старите exDB не са сертифицирани по UIC (RIC).
А къде са сръбските вагони , които се прикачат за Beograd?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа: А къде са сръбските вагони , които се прикачат за Beograd?
490 е пристигнал 15 минути преди да направя снимката и както виждате локомотивът вече е откачен. След малко дойде една 52-ка и прегарира вагоните на съседния коловоз, където се намираше Белградският, като българските вагони бяха откачени и остана само турският.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Виждал съм и съм пътувал с вагон 47-ма серия на табелите на който пишеше София-Истанбул.Просто поради липсата на друг седящ вагон бяха пуснали такъв.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Едва ли ще го пуснат след Свиленград , ако няма сертификация.На този влак вагонът вътрешно съобщение съм го виждал какъв ли не - серия 40 , 50 , 74 (най - често) , сега от снимката exDB пуснали.Ако сложат и 63 едва ли пътниците ще се обидят. :D
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

74 не става - няма собствен генератор и парно отопление. Какво ще стане от Пловдив нататък? За 63 не знам, но предполагам е същата работа.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

То и незнам дали има достатъчно хора пътуващи във вътрешно съобщение до Свиленград.В най-добрия случай да са 5-10,не повече.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

pavel написа:..... За 63 не знам, но предполагам е същата работа.
За вагоните серия 63 в другия форум беше направено кратко описание:
spand написа:Вагоните серия 63 не могат да се захранват с локомотив серия 06 и 070 тъй като нямат инсталация за парно , а само за електрическо отопление.Искам да кажа също че те не могат да се захранват и с ДЛ серия 07 100, понеже не трябва да захранват обикновенни печки каквито са в останалите вагони, а трябва да захранват компресорите и други електронни компоненти на климатичната инсталация, която се нуждае от ток със стабилни показатели без вариране на напрежението и херците му ,а освен това се нуждаят от въздух за автоматичните врати които ДЛ няма как да подаде. Както знаем генератора на ДЛ 07 100 започва да захранва вагоните след набиране на първа позиция, а най-голям капацитет на отоплението се постига от пета и по-висока позиция или с други думи колкото по-високи обороти на дизеловия двигател толкова по-голямо напрежение от генератора и в зависимост от оборотите на двигателя напрежението от генератора ще варира постоянно което е неприложимо за климатичните инсталации на серия 63. Затова има т.нар Вагон генератори,които подават стабилен по напрежение и херци ток понеже са направени точно за тази цел и двигателят им е с постоянни обороти
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Егати резила! 5611 днес замина с камерен състав от 3 вагона...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

rexkos написа:Егати резила! 5611 днес замина с камерен състав от 3 вагона...
:shock: :shock: :shock:
А пътниците как се побраха?
Заключено

Обратно към “Архив "Вагони"”

Информация