Мнения: 2
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 8:35 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:
извинявам се за въпроса, на повечето ще им е смешно, но на мен ми е интересно да разбера каква е разликата локомотивът да се движи с заден вдигнат или преден вдигнат пантограф?!! защо всички локомотиви са със заден вдигнат?!! :roll:
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Прието е, локомотивите и ЕМВ да се движат със задния по посока на движение пантограф чисто от съображения за сигурност. При евентуално счупване на предния, то той ще поломи цялото покривно оборудване и движението до отвозване на влака е невъзможно, докато при счупване на задния пантограф, след вземане на мерки, влакът може да бъде отвозен с предния по посока на движение. Движение с преден пантограф се изисква когато на чело са два локомотива. Това се прави с цел, при счупване на задния пантограф да не поломи втория локомотив и недай боже да контузи локомотивната бригада, намираща се в челната кабина на втория локомотив.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:Движение с преден пантограф се изисква когато на чело са два локомотива.
Тази практика е масова и полезна, но и при два локомотива начело е задължително движението със задния пантограф и за водещия локомотив. Въпреки, че правилото важи и за ЕМВ, там не е толкова съществено и никой не е наказан за каране с предния пантограф при ЕМВ, включително и при счупване (поне в Сф не съм чувал).
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

ЕМВ в ПО редовно съм виждал да карат с пантограф на втората секция по посока на движение и това не е ново.Иначе в повечето случаи се кара с вдигнат пантогаф на 3-та секция по посока на движение.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Иначе в повечето случаи се кара с вдигнат пантогаф на 3-та секция по посока на движение.
В един ЕМВ има две секции. Една секция се състои от два вагона.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ясно,аз имах предвид това,което е с тягово оборудване.Челните нямат пантографи,въпреки че според мен по - логично би било те да имат,а междинните не.Но така са решили в завода производител.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Ясно,аз имах предвид това,което е с тягово оборудване.Челните нямат пантографи,въпреки че според мен по - логично би било те да имат,а междинните не.Но така са решили в завода производител.
Всички вагони в ЕМВ са с тягово оборудване! ЕМВ се състои от две идентични двувагонни секции. Всяка секция има собствен пантограф, тягови двигатели и друго оборудване, разпределено равномерно между двата вагона.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи и ТОВА също трябва да е нарушение.Влакът потегли така от началната си гара.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Уважаеми изпадате в безмислена полемика!!!, . Тогава с кой пантограф да карат локомотивите от 87-ма серия на БЖК???. Майче с единия поради липса на друг!, ами ако е обърнат локомотива става преден!!!. И кво праим????????????????????????????????????????????????????????????. :evil: :evil: :evil:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

А през зимата, когато по контактния проводник има слой лед и токоснемането не може да се осъществи?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

42 072.9 написа:А през зимата, когато по контактния проводник има слой лед и токоснемането не може да се осъществи?
Наоколо става много светло нощем.
Не твърдя, че ползването на предния пантограф в накои случаи е лошо или грешно (напротив), но просто не отговаря на правилниците, където тези случаи не са предвидени и е грешно да се твърди, че при две машини начело е задължително предната да се движи с предния пантограф.
choveka_vlak написа:Тогава с кой пантограф да карат локомотивите от 87-ма серия на БЖК??
Примерът ти е некоректен, естествено че с единствения пантограф.

ПП Къде ми изчезна мнението с цитата на lok45111 и какво грешно имаше в него? :evil:
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Въпроси и отговори

Мнение от choveka_vlak »

Уважаеми Колега!, не мога да приема двойствено отношение към "един и същи въпрос и практическите ситуации". Локомотивния машинист е единствиния който взема решение в ЕКСТРЕНА ситуация... . Това с кой пантограф кара е единствено и само негова отговорност!!!!!!!!!!!!!!!. Когото се установи и докаже че действията са му били неправомерни!, да следва наказание!. :evil: :evil: :evil:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Въпроси и отговори

Мнение от choveka_vlak »

За Ваше съжаление съм локомотивен машинист!!!, и мога да взимам РЕШЕНИЯ!!!. Също така поне за момента съм модератор "Цензора" и ще я има докато видя че сте се явявали на изпит по правилници!!!. Съжалявам но не мога да си представя че с такъв човек като Вас трябва да бъда бригада!!!. :evil: :evil: :evil:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник
Re: Въпроси и отговори

Мнение от bdz46 »

choveka_vlak написа:Съжалявам но не мога да си представя че с такъв човек като Вас трябва да бъда бригада!!!.
Аз също не мога, но пък никой не се е оплакал до сега.
choveka_vlak написа:Също така поне за момента съм модератор Цензора, и ще я има докато видя че сте се явявали на изпит по правилници!!!
На изпит съм се явявал няколко пъти и считам, че съм достатъчно запознат с правилниците. Това няма нищо общо с цензУрата.
choveka_vlak написа:Локомотивния машинист е единствиния който взема решение в ЕКСТРЕНА ситуация... . Това с кой пантограф кара е единствено и само негова отговорност!!!!!!!!!!!!!!!.
Къде съм казал обратното?
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Благодаря Ви за поправките в правописа!, а за изпитите, Най- официално Ви каня при мен в кабината!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация