

извинявам се за въпроса, на повечето ще им е смешно, но на мен ми е интересно да разбера каква е разликата локомотивът да се движи с заден вдигнат или преден вдигнат пантограф?!! защо всички локомотиви са със заден вдигнат?!! 



Администратор
Прието е, локомотивите и ЕМВ да се движат със задния по посока на движение пантограф чисто от съображения за сигурност. При евентуално счупване на предния, то той ще поломи цялото покривно оборудване и движението до отвозване на влака е невъзможно, докато при счупване на задния пантограф, след вземане на мерки, влакът може да бъде отвозен с предния по посока на движение. Движение с преден пантограф се изисква когато на чело са два локомотива. Това се прави с цел, при счупване на задния пантограф да не поломи втория локомотив и недай боже да контузи локомотивната бригада, намираща се в челната кабина на втория локомотив.
64.19
Тази практика е масова и полезна, но и при два локомотива начело е задължително движението със задния пантограф и за водещия локомотив. Въпреки, че правилото важи и за ЕМВ, там не е толкова съществено и никой не е наказан за каране с предния пантограф при ЕМВ, включително и при счупване (поне в Сф не съм чувал).lok45111 написа:Движение с преден пантограф се изисква когато на чело са два локомотива.
Всички вагони в ЕМВ са с тягово оборудване! ЕМВ се състои от две идентични двувагонни секции. Всяка секция има собствен пантограф, тягови двигатели и друго оборудване, разпределено равномерно между двата вагона.VESO написа:Ясно,аз имах предвид това,което е с тягово оборудване.Челните нямат пантографи,въпреки че според мен по - логично би било те да имат,а междинните не.Но така са решили в завода производител.
Значи и ТОВА също трябва да е нарушение.Влакът потегли така от началната си гара.

Глобален модератор
Уважаеми изпадате в безмислена полемика!!!, . Тогава с кой пантограф да карат локомотивите от 87-ма серия на БЖК???. Майче с единия поради липса на друг!, ами ако е обърнат локомотива става преден!!!. И кво праим????????????????????????????????????????????????????????????.




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Наоколо става много светло нощем.42 072.9 написа:А през зимата, когато по контактния проводник има слой лед и токоснемането не може да се осъществи?
Не твърдя, че ползването на предния пантограф в накои случаи е лошо или грешно (напротив), но просто не отговаря на правилниците, където тези случаи не са предвидени и е грешно да се твърди, че при две машини начело е задължително предната да се движи с предния пантограф.
Примерът ти е некоректен, естествено че с единствения пантограф.choveka_vlak написа:Тогава с кой пантограф да карат локомотивите от 87-ма серия на БЖК??
ПП Къде ми изчезна мнението с цитата на lok45111 и какво грешно имаше в него?


Глобален модератор
Уважаеми Колега!, не мога да приема двойствено отношение към "един и същи въпрос и практическите ситуации". Локомотивния машинист е единствиния който взема решение в ЕКСТРЕНА ситуация... . Това с кой пантограф кара е единствено и само негова отговорност!!!!!!!!!!!!!!!. Когото се установи и докаже че действията са му били неправомерни!, да следва наказание!.




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
За Ваше съжаление съм локомотивен машинист!!!, и мога да взимам РЕШЕНИЯ!!!. Също така поне за момента съм модератор "Цензора" и ще я има докато видя че сте се явявали на изпит по правилници!!!. Съжалявам но не мога да си представя че с такъв човек като Вас трябва да бъда бригада!!!.




Последно промяна от choveka_vlak на Пон Ное 12, 2007 10:50 am, променено общо 1 път.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Аз също не мога, но пък никой не се е оплакал до сега.choveka_vlak написа:Съжалявам но не мога да си представя че с такъв човек като Вас трябва да бъда бригада!!!.
На изпит съм се явявал няколко пъти и считам, че съм достатъчно запознат с правилниците. Това няма нищо общо с цензУрата.choveka_vlak написа:Също така поне за момента съм модератор Цензора, и ще я има докато видя че сте се явявали на изпит по правилници!!!
Къде съм казал обратното?choveka_vlak написа:Локомотивния машинист е единствиния който взема решение в ЕКСТРЕНА ситуация... . Това с кой пантограф кара е единствено и само негова отговорност!!!!!!!!!!!!!!!.

Глобален модератор
Благодаря Ви за поправките в правописа!, а за изпитите, Най- официално Ви каня при мен в кабината!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори