Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

Актуална информация от днес, 05.11.07:
ПВ10212 - с 44002 и 3 вагона
"Янтра"-та - с 44117
Към 16:30ч.:
ПВ10115 беше обявен да замине с 20 мин зак.
БВ5624 беше обявен с 50 мин зак.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Вчера:
:arrow: ПВ20130 се обслужи от ЕМВ 32 113/114 пристигна навреме
:arrow: БВ4612 се тегли от ЕЛ 44 123.8 движи се точно навреме


Днес:
:arrow: ДТВ20622 се тегли от ЕЛ 44 137.8
:arrow: ПВ20130 се обслужи от ЕМВ 32 053/054 пристигна с 4 минути закъснение
:arrow: БВ4612 се тегли от ЕЛ 44 123.8 движи се навреме
:arrow: БВ2611 се тегли от ЕЛ 44 066.9 движи се с 5 минути закъснение
:arrow: УБВ2602 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ се тегли от ЕЛ 44 117.0 движи се навреме
:arrow: УБВ2607 ЯНТРА се тегли от ЕЛ 44 117.0 движи се навреме
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Днес влак 10222 със 185мин закъснение с 32 107 + 44 128 начело. Влакът се движеше на блок-участък пред 10110.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Пак ще кажа, с риск да бъда оплют, че тези трошляци се превръщат в истински врагове на железницата. Всички отчаяни опити да бъдат реанимирани са загуба на нерви, време и средства..
Добре, че българският пътник е спартанец със железни нерви(или по-скоро изобщо без такива)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

46 242 написа:Всички отчаяни опити да бъдат реанимирани са загуба на нерви, време и средства..
Тук не съм съгласен. Имаме примери, доказващи точно обратното, но в София и ES64 U2 ще се саморазпадне ако бъде зачислен за постоянно.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В тази насока бях забелязал нещо интересно.Като разгледах раздела на сръбските железници в Европейския ж.п. сървър , ми направи впечатление как изглеждат техните мотриси , идентични на нашите серия 33-00 - направо като нови , дори и климатици си имат.У нас дали е възможна някаква макар и частична модернизация - все пак след идването на новите ел DESIRO , голяма част от старите електрички ще заминат за други депа и там ще разчитат основно на тях и за в бъдеще.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

VESO написа:У нас дали е възможна някаква макар и частична модернизация - все пак след идването на новите ел DESIRO ,голяма част от старите електрички ще заминат за други депа и там ще разчитат основно на тях и за в бъдеще.
Не само частична - пълна трябва.
А пък депата,където ще бъдат прехвърлени старите мотриси,най-веротно ще им бъде заявено - Оправяйте се сами и както намерите за добре.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Моето мнение е следното:Чуждото е винаги по-хубаво от собственото.Техните ел.мотрисни влакове серия 412 са същите като нашите серия 33 с малки изключения.На една снимка на пулта забелязах,че техните са си до 120 км/ч а пък нашите са до 80 ограничени.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Просто хората там се грижат за тях и ги поддържат.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Labros написа:Просто хората там се грижат за тях и ги поддържат.
Депо Горна Оряховица № 2 :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Цялостната ж.п. политика и маркетингова стратегия на сърбите е със светлинни години пред нашата , поддръжката по депата многократно надвишава дори тази в депо Горна.Погледнете какви вагони се експлоатират в западната ни съседка по международното направление на влак "Avala" до Wien (изобщо не си мислете , че са австрийски):
първа класа;
втора класа.
Като ги гледам , установявам прилика с нашите серия 63 (естествено само по отношение автоматичните врати и климатиците :D ).
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

10207 беше с Коронясаната секция - 32 055/056; обслужен навреме
10123 замина с 32 145/146.

5611 с 44 090, 490 с 45 155 (15 мин. закъснение), 50221/50222/50223/50224 с 32 077/078.
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Вчера реших да пътувам с извънредния БВ 8693 от Пловдив за Варна през ГО. Хванах влака на гара Шумен, но за мое нещастие трябваше да го чакам на студа цели 45 мин. повече, тъй като никой на гарата не сметна за нужно дса съобщи какъв влак ще идва и с колко минути закъснение е. И все пак в крайна сметка пристигнах във Варна в 09:17 вместо в 08:29 :cry: :cry: :cry: Иначе пък вагоните бяха 47 серия и бяха много спретнати и уютни, диванчетата в купетата бяха със синя тапицерия и дори си имахме пердета :wink:
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

1651- 44 135.2
8602- 46 243.2
депо подуяне
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Актуална информация за 06 ноември от гара Червен бряг:
:arrow: ПВ20138 се обслужи от ЕМВ 32 053/054 пристигна навреме


Актуална информация за днес 10-ти ноември от пътуването ми до София:
:arrow: УБВ2608 ЯНТРА днес се тегли от ЕЛ 45 204.5 на София пристигна с 50 минути закъснение.Причините са следните:
-Изключително тънките бандажи на ЕЛ 45 204.5 поради които на Роман имахме натрупано 5 минутно закъснение,което до Мездра се запази и не знам защо бяхме задържани още 5 минути и така от Мездра потеглихме с 10 минути закъснение
-Извънредно спиране на Левище вероятно за образец
-Престой на София-север от 09:45 до 10:15 поради липсата на изход
:arrow: ПВ20133 днес се тегли от ЕЛ 45 173.2 движи се точно навреме
:arrow: КПВ70223 днес се тегли от ЕЛ 44098.2
:arrow: БВ7630 днес се тегли от ЕЛ 45 181.5 на София с 10 минути закъснение
:arrow: УБВ2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ днес се тегли от ЕЛ 44 070.1 движи се навреме
:arrow: МБВ460 днес се тегли от ЕЛ 44 120 4 движи се навреме
:arrow: БВ2611 днес се тегли от ЕЛ 45 201.1 движи се точно навреме
:arrow: КПВ20221/20222 днес се тегли от ЕЛ 44002.4 движи се навреме
:arrow: БВ4613 днес се тегли от ЕЛ 44 108.9 движи се точно навреме
:arrow: УБВ1601 ПЛОВДИВ днес се тегли от ЕЛ 44 134.5 движи се навреме
:arrow: УБВ2602 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ днес се тегли от ЕЛ 45 190.6 движи се навреме
:arrow: КПВ20204 днес се тегли от ЕЛ 45 177.3 движи се навреме
:arrow: ПВ20111 днес се тегли от ЕЛ 45 146.8 движи се точно навреме
:arrow: КПВ70205 днес се тегли от ЕЛ 45 147.6
:arrow: КПВ20234 днес се тегли от ЕЛ 45179.9

:arrow: Тази сутрин в 10:20 на 2-ри коловоз на ЦГ София начело на товарачка бяха ЕЛ 46 234.1 + ДЛ 55 007.9 посока Захарна фабрика.
:arrow: В 15:15 друга товарачка посока Мездра начело с ЕЛ 44 140.2 чакаше изход
:arrow: В дефилето засякох дълъг товарен влак,който имаше един локомотив начело и един на опашката.И двата ЕЛ бяха на БЖК като този на опашката беше 40-0177-2
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация