Може разбира се, това донякъде решава проблема на 7621, но не спестява допълнителен вагон за други нужди.lok45111 написа:Има в предвид двете 1-ви класи на 7621/7624. Може да си е с една такава и един второкласен вместо втората 1-ва.

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Правят си само PR - пуснахме нови вагони по еди-кои си бързи влакове.Почти всяка седмица се връщам от София с 1651 - ами да ви кажа честно ми писна вече да пътувам в тия вагони...някой ще каже - качи се на друг влак.Да ама тоя ми е най-удобен.lok45111 написа:И с широките си врати ще осигуряват бързо слизане и качване. Точно са си за ПВ, но на някой трябва да му дойде акъл.
Искам да споделя и нещо лично - като идвахме с мойта приятелка миналата седмица от Сф към По се качихме на 1623.Със сто зора успях да я убедя да пътуваме с влак.Вътре - пренаселено с народ,шум неописуем...всеки говори,не се съобразява с никой,че и белотаджии имаше и бая силно кряскаха играейки карти... и естествено после като се прибираше към София предпочете автобуса,макар че и препоръчах да пътува с други влакове,където вагоните не са такива...

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Уважаеми господин Ковачев,
Бих искала да Ви информирам, че за новия график е предвидено влак No 10212
да се обслужва с безкупейни вагони от серия 2133 и серия 2145. Тези вагони
в момента се ремонтират и до девети декември ще бъдат пуснати в
експлоатация. Според колегите от Централно поделение "Пътнически превози",
пускането в движение на тези вагони е единственото решение на проблема със
състава на влака.
С пожелание за успешна седмица!
Христина Белева,
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
А ето това беше моето запитване:
Здравейте!
Днес (30 октомври) пътувах с пътнически влак №10212 от София до Костинброд.
Понеже няколко пъти седмично пътувам с този влак, имам добри наблюдения
относно неговата населеност. Каква е тя? Влак е 10212 е работнически влак.
Хора, живеещи в Костинброд, Сливница и Драгоман го използват, за да се
приберат от работа по домовете си. Попринцип този влак се движи с 3 вагона,
които са недостатъчни и на немалко пътници се налага да стоят прави в
коридорите.
Обаче днес същият влак (10212) беше само с 2 вагона, претъпкани с хора
връщащи се от работа. Пътниците с много мъки успяха да се съберат във
вагоните. Беше пълно с народ дори и в преддверията на вагоните. Не мислите
ли, че при евентуална злополука, това може да коства живота на хората?
Аз съм на мнение, че е крайно необходимо влак 10212 да се движи с 4 вагона.
Отлично разбирам, че в депо Надежда има много сериозен недостиг на
пътнически вагони, но трябва да се намери някаква алтернатива. Например
композицията частично да се замени с вагони 43-та серия тип By, които
доскоро се движеха в състава на ускорен бърз влак "Диана" от София за
Ямбол. Пак ще повторя - разбирам, че се наблюдава сериозен недостиг на
пътнически вагони, но трябва да се направи нещо по въпроса. Все пак след
подмяната на съставите на влакове 7631/7630 и 5625/5620 се освободиха около
10 вагона, а също така има още новодоставени вагони от Германия серия 43,
на които предполагам вече се извършва ремонт. Когато бъдат пуснати в
движение, композицията за Драгоман може да бъде подменена с въпросните
вагони, защото точно такова им е предназначението. Според мен най-добрият
вариант е влак 10212 да бъде обслужван именно с тях. Защо мисля така?
Защото по гарите и спирките се качват/слизат много пътници, а широките
врати по средата на въпросните вагони ще им осигурят повече удобства. Не
забравяйте, че пътниците Ви плащат за удобство и комфорт, нещо което трябва
да бъде осигурено. Пожелавам Ви всичко най-хубаво! С нетърпение очаквам
вашия отговор! Предварително Ви Благодаря!
С уважение, Александър Ковачев, почетен любител на железниците
Бих искала да Ви информирам, че за новия график е предвидено влак No 10212
да се обслужва с безкупейни вагони от серия 2133 и серия 2145. Тези вагони
в момента се ремонтират и до девети декември ще бъдат пуснати в
експлоатация. Според колегите от Централно поделение "Пътнически превози",
пускането в движение на тези вагони е единственото решение на проблема със
състава на влака.
С пожелание за успешна седмица!
Христина Белева,
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД

Здравейте!
Днес (30 октомври) пътувах с пътнически влак №10212 от София до Костинброд.
Понеже няколко пъти седмично пътувам с този влак, имам добри наблюдения
относно неговата населеност. Каква е тя? Влак е 10212 е работнически влак.
Хора, живеещи в Костинброд, Сливница и Драгоман го използват, за да се
приберат от работа по домовете си. Попринцип този влак се движи с 3 вагона,
които са недостатъчни и на немалко пътници се налага да стоят прави в
коридорите.
Обаче днес същият влак (10212) беше само с 2 вагона, претъпкани с хора
връщащи се от работа. Пътниците с много мъки успяха да се съберат във
вагоните. Беше пълно с народ дори и в преддверията на вагоните. Не мислите
ли, че при евентуална злополука, това може да коства живота на хората?
Аз съм на мнение, че е крайно необходимо влак 10212 да се движи с 4 вагона.
Отлично разбирам, че в депо Надежда има много сериозен недостиг на
пътнически вагони, но трябва да се намери някаква алтернатива. Например
композицията частично да се замени с вагони 43-та серия тип By, които
доскоро се движеха в състава на ускорен бърз влак "Диана" от София за
Ямбол. Пак ще повторя - разбирам, че се наблюдава сериозен недостиг на
пътнически вагони, но трябва да се направи нещо по въпроса. Все пак след
подмяната на съставите на влакове 7631/7630 и 5625/5620 се освободиха около
10 вагона, а също така има още новодоставени вагони от Германия серия 43,
на които предполагам вече се извършва ремонт. Когато бъдат пуснати в
движение, композицията за Драгоман може да бъде подменена с въпросните
вагони, защото точно такова им е предназначението. Според мен най-добрият
вариант е влак 10212 да бъде обслужван именно с тях. Защо мисля така?
Защото по гарите и спирките се качват/слизат много пътници, а широките
врати по средата на въпросните вагони ще им осигурят повече удобства. Не
забравяйте, че пътниците Ви плащат за удобство и комфорт, нещо което трябва
да бъде осигурено. Пожелавам Ви всичко най-хубаво! С нетърпение очаквам
вашия отговор! Предварително Ви Благодаря!
С уважение, Александър Ковачев, почетен любител на железниците
Последно промяна от rexkos на Чет Ное 08, 2007 7:40 pm, променено общо 4 пъти.
Цяла лекция си изнесълrexkos написа: Когато бъдат пуснати в
движение, композицията за Драгоман може да бъде подменена с въпросните
вагони, защото точно такова им е предназначението. Според мен най-добрият
вариант е влак 10212 да бъде обслужван именно с тях. Защо мисля така?
Защото по гарите и спирките се качват/слизат много пътници, а широките
врати по средата на въпросните вагони ще им осигурят повече удобства. Не
забравяйте, че пътниците Ви плащат за удобство и комфорт, нещо което трябва
да бъде осигурено.


Е кои са тези вагони? тя дава друго именуване на серията, аз нищо не разбирам....безкупейни вагони от серия 2133 и серия 2145

В два последователни дни ( 4-ти и 5-ти ноември) минах с влак покрай вагоноремонтното депо в Септември и констатирах наличие на голям брой exDB вагони от серия 43.Едни се боядисваха , други бяха с извадени врати , но не знам само дали бяха нови или от старите , понеже нямах възможност да погледна дали долу има надпис "BDZ".А такъв знаете , само новите имат.Ето пък на какво се натъкнах на гаровите коловози (снимката е такава , понеже имаше лека мъгла , а и аз си правих експерименти с нощните настройки на дигиталния апарат).Като гледам вагона , си има гореспоменатия надпис (крайно вляво се вижда) и следователно е от новите.
Информация
Модератори