
Тука си напълно прав-тука преди 2-3 дни засичах 2611 2 поредни дни и беше все с по 3 второкласни вагона-а той по принцип се движи с 4.Наистина има още 74-ки за ремонт.Ако сте забелязали е започнала кампания за смяна на тапицерията на седалките на вагоните серия 21 50 (само 2 класа).Както знаете при доставката от ГДР са били с кожена тапицерия.На някои вагони от по-малките номера(пример:50 52 21 50 002-5)демек 2-рият 2-класен вагон от серия 50 по номерирането в който се возих на 12 септември тази година в състава на влак 383 беше със сменена тапицерия със такава като на 74-ките.Има доста 50-ки които са си със кожената оригинална тапицерия.
Ето какъв беше последния вагон днес на 1620:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633287533409687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633287533500781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633287533585000000.jpg
Беше заключен и със спуснати завески на прозорците,така че не можеше да се види какво има вътре.
http://bgphoto.net/photos/1565/o633287533409687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633287533500781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633287533585000000.jpg
Беше заключен и със спуснати завески на прозорците,така че не можеше да се види какво има вътре.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Rexkos и Labros помнят какво беше в 2611 при пътуването на форумската група до Червен бряг.За тези,които не знаят,нека припомня.
А тогава бяха 5 вагона. Сега единственото "убежице" е бюфетът, който по време на форумната среща до Червен бряг липсваше.VESO написа:Rexkos и Labros помнят какво беше в 2611 при пътуването на форумската група до Червен бряг.За тези,които не знаят,нека припомня.
Бюфетите ги пуснаха по - късно,но сега предполагам и там ще е пълно с хора.Ето идеален начин за продаване на стоката в този вагон - като няма къде другаде да идат,пътниците ще останат и тъкмо ще си вземат нещо за ядене или пиене.
Толкова вагони се освободиха,а не ги пускат като увеличени състави за почивните дни.Когато ходихме до Плевен,бяха направили ето това.Един първокласен вагон пред фургона,но все пак е нещо.

Толкова вагони се освободиха,а не ги пускат като увеличени състави за почивните дни.Когато ходихме до Плевен,бяха направили ето това.Един първокласен вагон пред фургона,но все пак е нещо.

В същия период влаковете бяха със следния състав както следва:VESO написа:Когато ходихме до Плевен,бяха направили ето това.Един първокласен вагон пред фургона,но все пак е нещо.
1A, 1D, 2B, 1A, 3B - общо 7 вагона без да броим фургона, и въпреки това във влака беше като в касапница.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори