


Администратор
Тези снимки са специален поздрав за теб, Тошко!bdz46 написа:Изтекоха ми лигите!
64.19
Вчера следобед 32 145/146 беше изкарана от ЛВЗ Русе и се готвеше за проби. Ето и няколко снимки. bdz46 да се чувства специално поздравен!
http://bgphoto.net/photos/17386/o633205274415781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633205274503281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633205274596406250.jpg
Хайде на проби!
http://bgphoto.net/photos/17386/o633205275061875000.jpg
Остава да мине сертификацията и ЕМВ отново ще обслужва пътнически влакове в софийските рамена.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633205274415781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633205274503281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633205274596406250.jpg
Хайде на проби!
http://bgphoto.net/photos/17386/o633205275061875000.jpg
Остава да мине сертификацията и ЕМВ отново ще обслужва пътнически влакове в софийските рамена.


Радвам се, че ЕМВ 32 145 + 32 146 излиза от КР, но се страхувам, че ще бъде надраскана солидно от столичната напаст драскачи! 

Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 1:05 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Вчера докато траеше престоя ми на гара София от 07:00 до 08:00 (докато замине 6621) имах време да направя trainsspoting.Случайно видях ЕМВ 32 145.5 + 32 146.3 и реших да я огледам и снимам.Като я погледнах само вагон 32 145.5 е останал чист и непокътнат и от двете страни.Ето снимка:
http://bgphoto.net/photos/27280/o633252900228750000.jpg
Останалите вагони (32 346.9 и 32 146.3) са надраскани и то обилно).
Вагон 32 345.1 е леко надраскан от едната страна и повечко от другата
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 656250.jpg
Вагон 32 346.9 единия от двата обилно надраскани
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 468750.jpg
32 146.3 също обилно надраскан
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 000000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 750000.jpg
ето и вагоните от другата страна
32 146.3 и 32 346.9
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 187500.jpg
32 345.1
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 312500.jpg
http://bgphoto.net/photos/27280/o633252900228750000.jpg
Останалите вагони (32 346.9 и 32 146.3) са надраскани и то обилно).
Вагон 32 345.1 е леко надраскан от едната страна и повечко от другата
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 656250.jpg
Вагон 32 346.9 единия от двата обилно надраскани
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 468750.jpg
32 146.3 също обилно надраскан
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 000000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 750000.jpg
ето и вагоните от другата страна
32 146.3 и 32 346.9
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 187500.jpg
32 345.1
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 312500.jpg
С графитите се примирихме изглежда, но като изключим тях, 32 146 е много брутално съсипана с всякакви безразборни драсканици. Ако не бяха те, графитите някак се вписват много сполучливо в лъскавата електричка и външния и вид би бил доста поносим.
В случая драсканиците са порсто вандалщина с единствената цел да се съсипе нещо (за разлика от графитите).
В случая драсканиците са порсто вандалщина с единствената цел да се съсипе нещо (за разлика от графитите).

Като я видях направо ми се дорева. Добре, че поне вагон 32 145.5 е останал чист. Иначе наистина 32 146.3 е най-жестоко надраскан и съсипан. 32 346.9 е след него.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 1:04 pm, променено общо 1 път.

Какво казват специалистите? Къде е причината?bdz46 написа:От ЛВЗ - Русе определено се изложиха с 32 145/146. 32 141/142 беше много по-добре направена.
32 145/146 отново няма никаква електрическа спирачка, точно както и преди спирането и за КР преди години (традициите умират трудно).
Възбужда и отпада или не възбужда ич?

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Не знам кога е влизала за планов, но вероятно при следващ планов ще се прави реостат. При 146 е максималнотокова защита ПП12, а при 145 може да се окаже нещо прекъснало по покрива за да няма ич. И при двата случея си иска мерене и хале.bdz46 написа:146 възбужда и отпада, 145 не реагира.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори