Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник
=D> Изтекоха ми лигите!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:
=D> Изтекоха ми лигите!
Тези снимки са специален поздрав за теб, Тошко!
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Вчера следобед 32 145/146 беше изкарана от ЛВЗ Русе и се готвеше за проби. Ето и няколко снимки. bdz46 да се чувства специално поздравен!

http://bgphoto.net/photos/17386/o633205274415781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633205274503281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633205274596406250.jpg

Хайде на проби!
http://bgphoto.net/photos/17386/o633205275061875000.jpg

Остава да мине сертификацията и ЕМВ отново ще обслужва пътнически влакове в софийските рамена. :headbang:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Радвам се, че ЕМВ 32 145 + 32 146 излиза от КР, но се страхувам, че ще бъде надраскана солидно от столичната напаст драскачи! :evil:
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

145 е вече тук. Одете я снимайте в Н.Х.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес 32 145/146 обслужи първия си влак след излизането си от КР, а именно 20223/20224.
Изображение
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Вчера докато траеше престоя ми на гара София от 07:00 до 08:00 (докато замине 6621) имах време да направя trainsspoting.Случайно видях ЕМВ 32 145.5 + 32 146.3 и реших да я огледам и снимам.Като я погледнах само вагон 32 145.5 е останал чист и непокътнат и от двете страни.Ето снимка:
http://bgphoto.net/photos/27280/o633252900228750000.jpg
Останалите вагони (32 346.9 и 32 146.3) са надраскани и то обилно).
Вагон 32 345.1 е леко надраскан от едната страна и повечко от другата
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 656250.jpg
Вагон 32 346.9 единия от двата обилно надраскани
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 468750.jpg
32 146.3 също обилно надраскан
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 000000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 750000.jpg
ето и вагоните от другата страна
32 146.3 и 32 346.9
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 187500.jpg
32 345.1
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 312500.jpg
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

С графитите се примирихме изглежда, но като изключим тях, 32 146 е много брутално съсипана с всякакви безразборни драсканици. Ако не бяха те, графитите някак се вписват много сполучливо в лъскавата електричка и външния и вид би бил доста поносим.
В случая драсканиците са порсто вандалщина с единствената цел да се съсипе нещо (за разлика от графитите).
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Като я видях направо ми се дорева. Добре, че поне вагон 32 145.5 е останал чист. Иначе наистина 32 146.3 е най-жестоко надраскан и съсипан. 32 346.9 е след него.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

От ЛВЗ - Русе определено се изложиха с 32 145/146. 32 141/142 беше много по-добре направена.
32 145/146 отново няма никаква електрическа спирачка, точно както и преди спирането и за КР преди години (традициите умират трудно).
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:От ЛВЗ - Русе определено се изложиха с 32 145/146. 32 141/142 беше много по-добре направена.
32 145/146 отново няма никаква електрическа спирачка, точно както и преди спирането и за КР преди години (традициите умират трудно).
Какво казват специалистите? Къде е причината?
Възбужда и отпада или не възбужда ич?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

146 възбужда и отпада, 145 не реагира.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

bdz46 написа:145 не реагира.

Моторния ваг предполагам, че повече няма да реагира на нищо.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:146 възбужда и отпада, 145 не реагира.
Не знам кога е влизала за планов, но вероятно при следващ планов ще се прави реостат. При 146 е максималнотокова защита ПП12, а при 145 може да се окаже нещо прекъснало по покрива за да няма ич. И при двата случея си иска мерене и хале. :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 32 и 33 | Electric multiple units series 32 and 33”

Информация