
Мотриса № 14 008-7 - пр. FIAT Torino 1936 - 1937 година
http://www.railwaymodeling.com/photogal ... 008.7w.jpg
http://www.railwaymodeling.com/photogal ... 008.7b.JPG
http://www.railwaymodeling.com/photogal ... 24.00a.JPG
http://www.railwaymodeling.com/photogal ... 008.7c.JPG
http://www.railwaymodeling.com/photogal ... 008.7a.JPG
Oт тук давам думата на вас.
http://www.railwaymodeling.com/photogal ... 008.7w.jpg
http://www.railwaymodeling.com/photogal ... 008.7b.JPG
http://www.railwaymodeling.com/photogal ... 24.00a.JPG
http://www.railwaymodeling.com/photogal ... 008.7c.JPG
http://www.railwaymodeling.com/photogal ... 008.7a.JPG
Oт тук давам думата на вас.

Администратор
Това е най - бързата дизелова мотриса на БДЖ дори до сега. С максималната си скорост от 135 км/час бие дори ДМВ 10 и ДМ 19 001.7. Мотрисата "Фиат" е изпълнена с едно второкласно отделение, една кухня в средата и третокласно отделение от страната на кабина 2. Мотрисата е 4 осна, двуталигова, като всяка талига е моторна. Предавателната система е хидромеханична, а двигателите са разположени върху самите талиги.
64.19


Администратор

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
От съображения за сигурност ще си позволя да запазя тайна, но човека, който ще е един от пряко заетите по въпроса при желание може да пусне по някой "жокер" относно това, както ще се прави по ДМ 14 008.7, но със сигурност, външният вид няма да се пипа, така, че ще имаме една уникална красавица на релсите.Labros написа:Къде ще се извършва операцията по възстановяването
64.19

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Информация
Модератори