Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Доставка на апаратура за броячи на оси за оборудване на 10 междугария в участъка Илиянци – Златица. :roll:

Диспечерска телефонна мрежа на ТДУ “Юг”, изпълнена с телефонна централа тип Хицом диспатчер 300Е - разширение и модернизация

Доставка на стоманобетонови траверси СТ 6 за релси S49, оборудвани с еластично скрепление СКЛ-14.Място на изпълнение: разтоварище в гара Ботев, ЖП секция – Карлово.

Доставка на амортисьори за електрически локомотиви серии 44 и 45, идентифицирани с каталожни номера по каталога на производителя на електрическите локомотиви серии 44 и 45, както следва: амортисьор буксов - кат.№ 68Е20-300; амортисьор вторично окачване-вертикален - кат. № 68Е20-400; амортисьор вторично окачване-хоризонтален - кат. № 68Е20-500
Общо количество или обем: Амортисьор буксов - кат. № 68Е20-300 - 178 броя; амортисьор вторично окачване - вертикален - кат. № 68Е20-400 - 84 броя; амортисьор вторично окачване-хоризонтален - кат. № 68Е20-500 - 84 броя
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Наименование: “Измерване геометрията на железния път в натоварено състояние с пътеизмерителна лаборатория” – 8 401 240 м с обхват на работите както следва: - Две измервания на главните ж. п. линии с дължина 2 х 3 651 431м = 7 302 862 м; - Едно измерване на второстепенните ж. п. линии с дължина 1 098 378 м; - Изготвяне и представяне на бална оценка (обобщен качествен индекс QI) след приключване на всяко измерване. Участниците подават оферти за цялата поръчка, задължително в пълния й обем. Видовете геометрични параметри и мащабът, с който те се изобразяват върху лентите от измерването, се съгласуват преди всяко измерване с Поделение “Железния път и съоръженията” – отдел “Железен път”. Задължително се измерват следните параметри: • надлъжно ниво на всяка релса поотделно; • отклонение от нормалното междурелсие (1435 мм); • шахматни пропадания; • надвишение – взаимно разположение на релсовите нишки във височина една спрямо друга; • положение на пътя в план чрез измерване на флешове, както в крива, така и в права. Измерването се извършва със скорост V изм ? 80 км/ч. Окончателното предаване на геометричните характеристики на железния път се извършва след всяко измерване с пътеизмерителна лаборатория в натоварено състояние, като измерените стойности отговарят на критериите за клас “С”. За всяко измерване на цялата жп мрежа се изготвя бална оценка (обобщен качествен индекс QI). Докладът за качествения индекс, таблиците и графиките към него да бъдат изцяло на български език, на хартиен и магнитен носител. Крайният срок за представяне на балната оценка (обобщен качествен индекс QI) – 90 календарни дни след приключване на измерванията.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА:Укрепване на насипа на железния път на км 31+100 в междугарието Побит камък – Вакарел по 1-ва жп линия

Кратко описание: Вследствие преовлажняване на основата на високия 15,00 м насип, по десния откос, на железния път на км 31+100 в междугарието Побит камък – Вакарел по 1-ва жп линия, са констатирани изменения по ос и ниво и на двата пътя. По–силно те са изразени под път №1. За гарантиране неговата устойчивост, сигурността и безопасността на движение на влаковете, както и възстановяване на проектната скорост от 65 км/ч. на движение на влаковете от км 30+950 до км 31+150 по път №1 е наложително укрепването на жп насипа на железния път на км 31+100 в междугарието Побит камък – Вакарел по 1-ва жп линия. За целта има изработен и приет Работен проект, след извършени инженерно – геоложки проучвания
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Обществена поръчка
Доставка на обемно закалени релси без отвори” по обособени позиции и количества, както следва: Позиция 1. Обемно закалени релси S49 с дължина по 25 м без отвори – 5000 тона Позиция 2. Обемно закалени релси UIC60 с дължина по 30 м без отвори – 1500 тона
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Пускат в ход процедури за рехабилитация на желeзнuя път в участъка Копривщица-Карлово.
:arrow: механизирано подновяване на Клисура-Хр Даново и Иганово-Сопот (19км)
:arrow: среден ремонт на Копривщица-Клисура и Сопот-Карлово (11км)
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация