Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:Днес МБВ 460 се движеше с 400 мин. закъснение, поради което му бе направено ново разписание, според което трябваше от София за Букурещ да замине в 14:55, но реално замина в 15:20!
Демек се е движил зад 4613?Нещо забелязвам тия 460/461 взеха много да закъсняват с по 400-420 минути...безобразие. :x
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Актуална информация за днес 6 септември от гара Червен бряг:
:arrow: ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 030.9 + 32 029.1 пристигна навреме
:arrow: БВ2611 днес се тегли от ЕЛ 44 121.2 движи се с 5 минути закъснение
:arrow: ПВ20132 днес се тегли от ЕЛ 45 160.9 движи се навреме
:arrow: ПВ20111 днес се тегли от ЕЛ 45 179.9 движи се навреме лок.машинисти С.Стоянов и Т.Савков
:arrow: БВ2612 днес се тегли от ЕЛ 44 092.5 движи се навреме
:arrow: ПВ20138 днес се обслужи от ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 пристигна навреме
:arrow: УБВ2607 ЯНТРА днес се тегли от ЕЛ 44 117.0 движи се навреме
:arrow: ДТВ20624 се тегли от ЕЛ 43 523.0
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Точно така. Движил се е плътно след 4613.

Ситуацията беше следната:
- до към 13.45 часа влакът беше обявен с 360 минути закъснение минути закъснение. На таблата "заминаващи" беше обявен също с 360 мин/з. Забелязвате, че влак 360 е пристигнал час и половина преди 460. :shock: :lol:

Малко по-късно този влак, след което се оказа че влакът бе отменен, понеже е изгубил трасето и му бе направено ново разписание, по което беше обявен с 25 минути закъснение от гара София. С толкова и замина начело с 44 137. Както виждате не му беше даден друг номер, а само друго разписание.
Точно преди влак 4613 да замине, машината на безумно закъснения МБВ прегарираше от 9-ти на 8 коловоз, където се намираха унгарските вагони.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

А ние сутринта с влак 50200 на Владая срещнахме неизвестен МБВ, който в последствие се оказа 461.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

460/461 излизат в пенсия от новия ГДВ. Замества ги нов МБВ Букурещ-Атина( транзит през Захарна Фабрика
в интервала 08:00-12:00 :lol: ).
490/491 също са застрашени от секира..
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

По мои предположения закъснението на влак 460 е причинено от закъснението на 461. Явно 460 е чакал на Кулата машината си (като няма откъде да се вземе). Обръзката на лок. и лок. бригади е 460/461.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

При такива закъснения всякакви обвръзки на лок и лок. бригади отиват на кино. Ако бригадата, която е била писана за 461 го е чакала 7 часа на гарата, то тя няма да може да го върне обратно в Сф и са им пращали смяна. ГО бригадата, която докарва 461 трябва да върне 2601, което в случая също няма как да стане. При такова главоломно закъснение, за 460 можеше да се даде някоя машина, намираща се наблизо в момента (например тази за 5622 заедно с бригадата, случвало се е много пъти), изобщо при такива ситуации всичко се решава според конкретната ситуация и никакви графици и овбръзки не важат.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

В такъв случай влакът е чакал само машината. Не може от един чифт влак в един ден и двата да натрупат над 6 часа закъснение. Шансовете са почти нулеви. Напълно възможно е Сф бригадата на 461 да е била сменена в Дца в дупнишка и да се е върнала до Сф без служба. При такова объркване версии на обвръзки на лок. и лок. бригади колкото щеш.
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Вчера ПВ 40104 от Стара ЗАгора за Русе пристигна на гара Горна Оряховица с 30 мин закъснение, като композицията дойде с интересно съчетание отпред (предполагам заради авария или ползване на трасе) от дизелов локомотив 07 серия и едно бъги 61 серия зад него... :roll: :roll: няой знае ли нещо повече за причината?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Дизеловият локомотив 07 е ползвал трасе до Русе. Така се прави, за да не се назначава допълнителен влак (изолираният локомотив също се води влак) и излиза по-изходно на железницата. 61-цата отзад е влаковата машина. :)
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Ако 460 закъснява много е вариант да уговорят бригадата от 461 да прекъсне работно време.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Актуална информация за 7 септември от гара Червен бряг:
:arrow: ПВ20130 се обслужи от ЕМВ 32 113/114 пристигна с 4 минути закъснение
:arrow: БВ4612 се тегли от ЕЛ 45 204.5 движи се навреме
:arrow: БВ2611 се тегли от ЕЛ 44 120.4 движи се навреме
:arrow: ПВ20132 се тегли от ЕЛ 45 175.7 движи се с 5 минути закъснение


Актуална информация за 8 септември от гара Червен бряг:
:arrow: ДТВ20622 се тегли от ЕЛ 45 146.8
:arrow: ПВ20130 се обслужи от ЕМВ 32 057.2 + 32 058.0 пристигна навреме
:arrow: ДТВ20623
-До Ч.бряг се тегли от ЕЛ 43 523.0
-След Ч.бряг се тегли от ЕЛ 45 146.8 + ЕЛ 43 523.0
:arrow: БВ2611 се тегли от ЕЛ 44 092.5 движи се точно навреме
:arrow: ПВ20132 се тегли от ЕЛ 45 177.3 движи се навреме
:arrow: УБВ2602 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ се тегли от ЕЛ 44 107.1 движи се точно навреме
:arrow: ПВ20138 се обслужи от ЕМВ 32 127/128 пристигна с 8 минути закъснение
:arrow: УБВ2607 ЯНТРА се тегли от ЕЛ 44 107.1 движи се навреме


Актуална информация за днес 10 септември от гара Червен бряг:
:arrow: ДТВ20622 се тегли от ЕЛ 44 107.1
:arrow: ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 030.9 + 32 029.1 пристигна навреме
:arrow: ДТВ20623
-До Ч.бряг се тегли от ЕЛ 42 150.3
-След Ч.бряг се тегли от ЕЛ 42 150.3 (отпред),а на опашката буташе ЕЛ 44 107.1
:arrow: БВ2611 днес се тегли от ЕЛ 44 092.5 движи се навреме
:arrow: МБВ460 днес се тегли от ЕЛ 45197.1 движи се с 90 минути закъснение
:arrow: ПВ20132 днес се тегли от ЕЛ 45 147.6 движи се с 5 минути закъснение
:arrow: ПВ20138 днес се обслужи от ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 пристигна навреме
:arrow: УБВ2607 ЯНТРА днес се тегли от ЕЛ 44 117.0 движи се навреме
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес по 5-та линия "специалитетът" беше мишмаш смесен с манджа с грозде.

:arrow: 360 пристигна на Кулата навреме, теглен от 220-034. До София го пое 44 095.
:arrow: Влак 52210 замина от Петрич навреме с 61 019. На ГнТ беше 3 минути преди време.
:arrow: 5624 до Дупница се движеше точно навреме, даже на места с малко аванс. На гара Черниче се осъществи срещата с 5611, теглен от 45 165.
Дотук всичко е нормално.

5624 на гара Дупница пристигна една минута преди време. Тук обаче 50223 оплеска почти целия следобеден график по 5-та линия. "Чамугата" пристигна с 31 минути закъснение. Заради това:
- влак 5624 замина от гара Дупница с 22 минути закъснение
- поради изчакване на връзка влак 50133 замина с 20 минути закъснение (с 61 002 начело).
- Влак 5623 беше с 44 090 и на гара Радомир беше задържан, заради закъснелия 5624, който пристигна на същата гара с 26 минути закъснение, заради намаленията в участъка Гълъбник-Радомир.
- До Перник закъснението бе избито на 23 минути. Влак 50210 беше задържан с поне 15 минути на гара Перник. Защото 2 минути преди заминаването му по разписание, бе пуснат влак 5624, който на Перник-разпр. направи среща с 6625. Другата възможност е да са задържали 50210 само с 7-8 минути, но за сметка на това да са задържали 6625 на Перник-разпр. с още седмина минути.
- Разминаването с влак 360 (с 45 157) стана на Владая, където закъснението се увеличи с още 5 минути. Локомотивната бригада на бързия от Кулата добре е поръчкала влака, като от Радомир до София изби 11 минути закъснение. Т.е. закъснението му в крайната гара беше 15 минути.
- На Захарна фабрика се направи срещата с 50225. Композицията беше 7-вагонна, но във влака беше жива касапница. :shock:


:!: Актуална информация от петък, 7 септември
5611 замина от София с 2 минути закъснение с 44 090 начело, от което в Горна баня нямаше и помен. На Драгичево стана разминаването с 360 (45 151), който беше позакъснял с 20 минути. Закъснението на 5611 стана 5 минути, което до Радомир бе избито. На Дяково пък стана 7, а в Кулата беше точно навреме. :lol:
- 5624 беше с 45 166, 44 107 ходеше по товарачки в района на Перник. 60213 замина с 55 032, 61 007 ходеше по местните чифтета за Петрич.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

360 тръгна от Клт навреме и закъсня в Пею Яворов по среща с 361.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Графикът по 5-та линия си е една манджа с грозде. Заради непредвидените в разписанието намаления между гарите Радомир и Гълъбник, влаковете трупат закъснения в порядъка 5-6 минути, и като е еднопътна линията се налага да бъде подпрян някъде друг влак, после заради него още един друг и става мазало. Лошото е, че до Дупница няма как да се избие и минута закъснение, заради намаленията 25.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация