Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

lok45111 написа:Локомотив ES64U2-061 тръгва от 02.09 да кара влакове на депо София. Да му е честито :)
Това означава ли, че ще кара и бързи влакове? :)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес красавеца се разписа на МДТВ и докато чакаше изход на гара София бе заснет от мен. Ето и самата фотосесия:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Интересен е дисплеят от дясно на машиниста. От Сименс са се постарали характеристиките в тягов и спирачен режим да се набиват на очи.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 072.9 написа:Интересен е дисплеят от дясно на машиниста. От Сименс са се постарали характеристиките в тягов и спирачен режим да се набиват на очи.
И менюто е на български език. Въобще европейска работа.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

:!: Вчера за малко са щели да направят сериозна беля с Тауруса на Вакарел. :!: Поради това е имало голями закъснения. Липсва опит.Hо момчетата ще наваксат.
Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнение от shadal »

Техническа характеристика:

Произведител: Siemens
Година на произвеждане: 2000-2006
Осова формула: Bo'Bo'
Дължина между буферите: 19 280 mm
Маса на локомотива: 86т
Осово натоварване: 21,25т
Максимална скорост: 230км/ч
Часова мощност: 7000kW
Трайна мощност: 6400kW
Максимална спирачна сила: 300kN

Разположение на елементите :

Изображение

Талига :

Изображение

Главен ел. ключ :

Изображение

Главен трансформатор :

Изображение

Форма :

Изображение

и отвътре :

Изображение
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Днес сименса обслужи БВ1622
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

http://images19.snimka.bg/003946468.jpg
В края на есенния ден нещо интересно.
Специален поздрав за групата от По.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес Таурусът беше начело на влак 5624. Зад него със свалени пантографи беше 45 163. От Перник замина с 5 минути закъснение, до Драгичево го стопи с около 3 минути, но се увеличи на 7 минути, заради разминаване със закъснелия влак 6625. До Горна баня закъснението беше сведено на 2 минути, а на ЦГ беше 1 мин. преди време. Голяма работа е тази машина. С отличното си ускорение,
петте вагона барабар с 45 163 изобщо не ги усещаше. :)
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

shadal написа:Техническа характеристика:
Часова мощност: 7000kW
Трайна мощност: 6400kW
Часова мощност: ~9100к.с.
Трайна мощност: ~8302к.с.

стабилно бих казал :)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Модераторите да преместят темата.
163 няма какво да я карат, защото тая пред нея ...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 072.9 написа:Модераторите да преместят темата.
163 няма какво да я карат, защото тая пред нея ...
45 163 заземи подстанцията и бай ТАУРИ се намеси отлично с теглителните си възможности, последва сръчкване, падане на куфари от вагоните, яко ускоряване и последващо рекуперативно задържане за намаления. За протокола Гб - Зф беше взето "на един дъх".
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация