
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:03 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:04 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm
Техническа характеристика:
Произведител: Siemens
Година на произвеждане: 2000-2006
Осова формула: Bo'Bo'
Дължина между буферите: 19 280 mm
Маса на локомотива: 86т
Осово натоварване: 21,25т
Максимална скорост: 230км/ч
Часова мощност: 7000kW
Трайна мощност: 6400kW
Максимална спирачна сила: 300kN
Разположение на елементите :

Талига :

Главен ел. ключ :

Главен трансформатор :

Форма :

и отвътре :

Произведител: Siemens
Година на произвеждане: 2000-2006
Осова формула: Bo'Bo'
Дължина между буферите: 19 280 mm
Маса на локомотива: 86т
Осово натоварване: 21,25т
Максимална скорост: 230км/ч
Часова мощност: 7000kW
Трайна мощност: 6400kW
Максимална спирачна сила: 300kN
Разположение на елементите :
Талига :
Главен ел. ключ :
Главен трансформатор :
Форма :
и отвътре :
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
http://images19.snimka.bg/003946468.jpg
В края на есенния ден нещо интересно.
Специален поздрав за групата от По.
В края на есенния ден нещо интересно.
Специален поздрав за групата от По.
Днес Таурусът беше начело на влак 5624. Зад него със свалени пантографи беше 45 163. От Перник замина с 5 минути закъснение, до Драгичево го стопи с около 3 минути, но се увеличи на 7 минути, заради разминаване със закъснелия влак 6625. До Горна баня закъснението беше сведено на 2 минути, а на ЦГ беше 1 мин. преди време. Голяма работа е тази машина. С отличното си ускорение,
петте вагона барабар с 45 163 изобщо не ги усещаше.
петте вагона барабар с 45 163 изобщо не ги усещаше.

Последно промяна от rexkos на Съб Ное 24, 2007 4:22 pm, променено общо 2 пъти.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:04 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
45 163 заземи подстанцията и бай ТАУРИ се намеси отлично с теглителните си възможности, последва сръчкване, падане на куфари от вагоните, яко ускоряване и последващо рекуперативно задържане за намаления. За протокола Гб - Зф беше взето "на един дъх".42 072.9 написа:Модераторите да преместят темата.
163 няма какво да я карат, защото тая пред нея ...
Последно промяна от Mario Evstatiev на Вто Сеп 18, 2007 10:20 am, променено общо 1 път.
64.19
Информация
Модератори