И (не)очаквано) този вариант е по-евтин!42 072.9 написа:aizi в случая се избира един майстор пред един пресен машинист.

Администратор
Стига сте се карали вече по темата. Наистина опита е много важен, защото в БЖК се карат влакове, а не играчки. Само ще спомена, че в момента се карат предимно дълги и тежки товарни влакове, които изискват опитен персонал. Много правилно са заложили хората на старото и изпитаното, същото важи и за локомотивите серия БЖК 40, които са се доказали в Румъния, а не тепърва да се доказват. Нека да допълня по темата, че 40-1020-7 днес беше ТП в "Кончар" и тази нощ трябва да поеме ДТВ 30543 в посока Разделна.
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm

Администратор
Традиция е в БЖК да се взимат стари кадри, което е много полезно за обучаване на по - младите машинисти както в карането, така и в отстраняването на неизправности.
Що се касае до серия БЖК 40, това са машини, които са улегнали и дават сравнително малко повреди и откази. Освен това, техническо - инженерният екип в БЖК непрекъснато внедрява нови възли и апарати с цел повишаване експлоатационната сигурност на машините.
Що се касае до серия БЖК 40, това са машини, които са улегнали и дават сравнително малко повреди и откази. Освен това, техническо - инженерният екип в БЖК непрекъснато внедрява нови възли и апарати с цел повишаване експлоатационната сигурност на машините.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори