Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

42 072.9 написа:aizi в случая се избира един майстор пред един пресен машинист.
И (не)очаквано) този вариант е по-евтин!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Стига сте се карали вече по темата. Наистина опита е много важен, защото в БЖК се карат влакове, а не играчки. Само ще спомена, че в момента се карат предимно дълги и тежки товарни влакове, които изискват опитен персонал. Много правилно са заложили хората на старото и изпитаното, същото важи и за локомотивите серия БЖК 40, които са се доказали в Румъния, а не тепърва да се доказват. Нека да допълня по темата, че 40-1020-7 днес беше ТП в "Кончар" и тази нощ трябва да поеме ДТВ 30543 в посока Разделна.
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Никой с никой не се кара нещата се разясняват.
Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm

Мнение от igorhinov »

Правилно. В БЖК не само се кара, но машинистите отстраняват някои повреди на място. Не слагам всички пенсионери под общ знаменател, но много от тях са изпълнителни и с достатъчно умения не само с контролера но и с отвертката, а това никак не е маловажно.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Традиция е в БЖК да се взимат стари кадри, което е много полезно за обучаване на по - младите машинисти както в карането, така и в отстраняването на неизправности.

Що се касае до серия БЖК 40, това са машини, които са улегнали и дават сравнително малко повреди и откази. Освен това, техническо - инженерният екип в БЖК непрекъснато внедрява нови възли и апарати с цел повишаване експлоатационната сигурност на машините.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Че това прилича повече на щраус отколкото на локомотив.Пантографа ако е стигнал до Бс добре.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

бати грозната история..
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Винаги съм мислел, че в англия железниците са със странен външен вид. Това обаче.... :puke:
Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнение от shadal »

Виждал съм грозна машина,но пък чак толкоз не :angry7:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Че не е красив не е, но все пак това е локомотив а не фотомодел! Дано им понесе родната инфраструктура на тези "англичани", поне ще ги познаваме от далече....
Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнение от shadal »

То е вярно че видът не прави локомотива, но все пак малко от малко и да но им върши работи :!:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Абе стига бе! Мен ше ме е срам да се кача на подобен локомотив...
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ако има конкурс за няй-грозен локомотив,този "англичанин" ще грабне приза :lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44-134 написа:Абе стига бе! Мен ше ме е срам да се кача на подобен локомотив...
Срам, не срам, сигурен съм че би се качил. :)
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация