Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор
БВ 2613

Мнение от VESO »

42 072.9 написа:Гара Ресен не пуска БВ 2613:
ftp://bgrail.info/New%20Folder/DMC_0018123.JPG
2613 само с 5 вагона? :shock: :shock: :shock:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Той винаги е с толкова.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре,нали 2613 е обедния от СФ за ВА?Влак с толкова далечна дестинация (543км) а само с 5 вагона (и фургон няма даже).Толкова ли малко хора има в него?Поне лятото според мен трябва да е пълен.
Значи се получава нещо като при нас с 8615. :P
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Същото. Често се пръска по шевовете (най-вече от София до Своге). Само по празниците (Великден, Коледа, 24 май и тем подобни) му слагат 6 вагона.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За Великденските празници тази година Април месец един ден беше с 9 вагона. Беше с 9 вагона макар, че последните 2 бяха 47 серия.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

2613 си е пълен почти винаги. 2611 е със същия състав но влачи и фургон.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

2613 е пълен, но истински пълни са нощните влакове.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Логично е.На хората им е много по - удобно да се наспят,а сутринта като пристигнат на морето имат време не само за настаняване,но и за плаж. :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Другото предимство на нощните влакове е, че хората ще пътуват по хладното, а не в жегите. :wink:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес влак 2613 замина само с 4 вагона и беше в състав както следва: 2B, 1A, 1B. По-голяма тъпканица не бях виждал!!!!??? Къде ли не имаше хора във влака - до прозорците, в преддверията, до вратите в преддверието, в кенефите, между вагоните и т.н. - накратко, хора имаше абсолютно навсякъде и никой не можеше да се размине. Е какво е това безобразие??? Отлично разбирам, че железниците ни работят с голям недостиг на вагони, но да стигне до такава криза... Да не говорим, че след подмяната на съставите на някои влакове се освободиха около две дузини вагони от депо Надежда, то къде са те сега? Вместо да увеличат съставите на влаковете, те биват намалени. :shock: :x :evil: Не малко пътници от влак 2613 се жалваха от това дередже, и това със сигурност ще им е последното пътуване с влак. После БДЖ пък се оправдават, че нямало вагони. Ами как ще има при положение, че голяма част от тях не се ремонтират навреме? Това че няма вагони определено НЕ е опрадванието. Вагони ИМА, но никой не ще да отпусне пари за нужния им ремонт... Колко вагони в изолация има в депо Надежда - десетки, колко са в Илиянци - пак толкова, колко такива се намират до депо София - пак толкова...
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Вече се отопляват всички ПВ. Това довежда до криза, понеже половината вагони които са се лангъркали през лятото са с неизправно отопление което през зимата ги прави неизползваеми.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А оттук следва,че ще наблюдаваме още по жестоко свиване на съставите. :shock:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

VESO написа:А оттук следва,че ще наблюдаваме още по жестоко свиване на съставите. :shock:
...и потриващи доволно ръце автобусни превозвачи :twisted:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Възобновявам дискусията за този "осакатен" в буквалния смисъл влак, возещ изстрадали пътници, които чудно как не са отишли на автобусите, а отново правят компромис използвайки услугите на държавния железопътен превозвач.
За тези, които са нови във форума ще разясня ситуацията накратко.
Това е бърз влак от София за Варна, който тръгва от столицата в 13:25 (от новия график 13:20) часа. Спира на ненужни (според мен) гари/спирки като Бов, Церово и Лакатник. По мои наблюдения от вчерашното ми пътуване, на Бов слязоха 2-ма човека, на Церово също. На Лк бяха 3-4. Напълно излишно е да спират при положение, че никой не се качи. В делнични дни не знам какво е положението, но не мисля, че е по-различно. На Своге обаче си има стабилен пътникопоток - и слизат и се качват доста хора.
Та вчера, 11.10.2009 г. пътувах с БВ 2613 и както винаги беше в състав от общо 5 вагона серия 74 (4 второкласни и първокласен). С потрес научих, че един цял вагон (водещ се 3-ти) бил резервиран за група. Въпросната група се бе събрала в чакалнята на гара София и 2 пейки бяха заети само от саковете им, а самата група стояха прави, бяха на възраст между 18 и 20 г. (май бяха студенти, интересно къде са ръгнали като бесни почивните дни с по 2 грамадни сака). Естествено никой не се беше сетил или по-скоро не му се занимаваше да се прикачва допълнителен вагон на опашката специално за тях, тъй като и без това не достигат места, а пък редовните пътници кучета ги яли. Извинявайте, но това всеки би го изтълкувал като кръвна обида и повече не би стъпил във влак. Не стига, че в останалите 3 второкласни вагона освен, че всичките седящи 72 места бяха заети, коридорите също бяха пълни, дори до тоалетна не можеше да отидеш. При това положение общият брой на пътниците не беше по-малко от 90 във всеки 1 вагон. Ами ако беше резервиран целият влак преди групата да беше заявила своето пътуване? Щяха искат или не да изнамерят 1 вагон специално за тях. Интересното в случая е, че след като толкова много ЕX-DB вагони се пуснаха (серии 21 33, 21 43, 31 43 и 21 45) къде потънаха толкова много купейни вагони и толкова ли е трудно да се изнамери един? Било той и конска 47-ца. :D
Въпросната група обаче се оказаха доста тихи. Честно да си кажа очаквах да са доста по-буйни и разрушителни. Почти през цялото време седях на прозореца и се наслаждавах на гледките в Искърското дефиле. А ония не даваха признаци на живот. Направо бях смаян, но беше факт. Вагонът беше изцяло пълен, правостоящи нямаше, но си седяха кротко и не гъкваха. :shock: Направо да не повярваш.
Ами аз предлагам следващия път щом са толкова специални да им запазят първокласния вагон щом редовните пътници, които и запазени места си купуват, и според хората от "Пътнически превози" не са важни.
Семейство с малко дете (на около 4-5 г.) пътуваше в купето, в което бях с баба ми. Докато си говореха разбрах, че този път за разнообразие решили да пътуват с влак. Пътуваха доста надалеч. Шумен дочух, но не съм сигурен. Е явно следващия път заради циганията, която бе сторена, а именно да не се даде допълнителен вагон, тези хора ще се върнат на автобуса. И с право.
Ще допълня, че аз редовно си взимам запазено място, но този път се отказах. Държах да пътувам във въпросния 3-ти вагон, но след като разбрах какво е положението се отказах да се връщам за места и се наложи да се преместим във 2-ри вагон. Що ругатни се изсипаха заради неуредиците при композирането на влака. Настанихме се, купето започна да се пълни, дойдоха хора със запазени места, нещата загрубяха, купето отесня. През повечето време предпочетох да седя на прозореца, а баба ми седя в купето, общо взето редувахме се.
Прегледах темата и се замислих силно ако пък влакът беше в още по-орязан състав от 3 второкласни вагона, а единият беше запазен за групата какъв бой щеше да има, какво тъпчене на пътниците? Едва се разминаваха хората, кондукторката също едва успя да провери пътниците. На всичкото отгоре за респект транспортните куки също обикаляха и допълнително усложняваха положението.
На Мездра и Червен бряг не слязоха много хора, но пък доста се качиха за сметка на това. Не искам и да си представям нататък какво е било положението. Смятам да повдигна въпроса до Христина Белева и компания, освен ако някой не прочете написаното от мен преди това, а аз не успя да пусна сигнала си тъй като в делнични дни съм доста зает и едва смогвам да свърша всичко.
Надявам се да осъзнаят най-после сложността на проблема и да видят колко много л**на имат за чистене. И не само в съставите на влаковете, ами и в самите разписания на същите.
За момента спирам до тук, оставям коментарите на вас, аз останах като гръмнат. Може ли такова нещо, това на нищо не прилича. :evil:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Този влак си е сбъркан поради две основни причини - малък състав , който много често не може да поеме пътниците и поне до Горна Оряховица трудно се намират места и неудобен час на тръгване - 13:25 е доста рано , а това е последният дневен влак за северното Черноморие.Промените , които са нужни са следните - увеличаване на композицията поне с още два вагона (може и exDB да са , нищо не пречи , още повече , че на 8611 редовно има 43-ка или 45-ца в състава) и промяна часът на тръгване от София поне с 30 минути по - късно.10-тина от тях ще се избият от премахването на престоите в Бов , Церово и Лакатник , а с едно гъвкаво разписание и отпадане на спиранията в Роман и Телиш ( за тях 20233 тръгва от Мездра почти веднага след бързия) , ще се постигне желания резултат.И още нещо - промяната в по - късен час от София (например в 13:55 или в 14:05) напълно ще оправдае премахването на спиранията по дефилето , понеже след 2613 се движи 20111 , който ще обира пътниците за 3-те селища , които посочих по - горе.София - север също може да отпадне и единствената гара , на която бързият да спира по пътя си към Мездра нека да е Своге.
Въпрос на малко мислене. :D
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация