Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Това е единствената що - годе окомплектована машина от тази серия. По настоящем се намира в депо София, като за нейното съхраняване не се полагат никакви грижи. Преди около месец някой най - нагло разбива едната от четирите заварени врати и опосква цялото машинно помещение. Командните кабини са 80% окомплектовани, като в момента липсвват кранмашинистите, стъклени филтърчета на сигналните лампи и вентила на свирката "висок тон" в кабина №2. Съхранени и доколкото се може възстановени са една ръкохватка за сменяне на управлението и преносимата ръкохватка на директната спирачка. Предвижда се да се направи опит за въстановяване на естетичния вид на кабините и пултовете, както и окомплектоването им напълно(макар и с неработещи части) с цел да може същите да се използват за музейни цели. Би могло от страна на ръководството на депото да се прояви разбиране и да се отпуснат малко количество боя и почистващи материали, за да се изчистят кабините и да се пребоядисат наново пултовете. Някои възли по тях могат да бъдат заменени с нови, а други, които не могат да блъдат намерени, да се реставрират. Ако преговорите минат добре, може от 01.05. да се започне работата по това възстановяване, пък резултатът ще се види, дай Боже :wink:
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Дано направят нещо по въпроса :wink: . А не може ли да се вземе нещо от 04-25 (не съм сигурен дали това беше номера)?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

На 25.04.2006 г. ще внеса писмено предложение до директора на ПТП - Лок. депо София и ако всичко е наред от 01.05. ще започна работа по възстановяване на двете кабини във вида, в който са били докато локомотива е бил в експлоатация. Но относно възстановяването на локомотива за движение бих казал, че всичко е въпрос на пари и доставка на два нови дизелови двигателя.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
за 04-та серия

Мнение от choveka_vlak »

ТУК- ми се ще да запитам. А знаете ли какви точно двигатели? Защото не е без значение, как и с какво въстановяваш, оргинала!.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Защото трябва да се приближава максимално до оригинала :wink:
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
за 04-та серия

Мнение от choveka_vlak »

Съберете, повечко информация, как се възановява сттар автомобил, и как се кандидатсва за " ОЛД-ТАЙМЕР "!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: за 04-та серия

Мнение от Mario Evstatiev »

choveka_vlak написа:Съберете, повечко информация, как се възановява сттар автомобил, и как се кандидатсва за " ОЛД-ТАЙМЕР "!
До оригиналния външен вид, схеми, чертежи, размери и оборудване. Още повече, че за да е истински музеен действащ локомотив, той трябва напълно да съответства на това, което е опоменато в заводската документация за съответната серия локомотив. Мисля, че самото възстановяване не е проблем до колкото може да се намерят два действащи дизелови двигателя T12b, нови колооси и колоосни редуктори А50 и нови ХПК. Не е проблем възстановяването на кабелаж и тръбопроводи, както и на командните кабини до заводски вид, но има известен проблем с доставката на ГМП за ресорното окачване на локомотива. Като цяло ми трябва екип от доброволци, работно помещение с крикове и кран с товароподемност 35 тона и всички тия чаркове, увити в омаслена хартия и заковани здраво в дървени палета(сещайте се какво значи това :wink: ) и 04 012.1 ще замърка като галена писана.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Смятай,че доброволци има но части няма :wink:
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
за 04-та серия

Мнение от choveka_vlak »

Остава,само Шапката да се реши да го предостави на желаещите за въстановяване!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: за 04-та серия

Мнение от Mario Evstatiev »

choveka_vlak написа:Остава,само Шапката да се реши да го предостави на желаещите за въстановяване!
А частите кой ще даде?! Сигурно добродетелят Варужан Апелян ще разтвори арменската кесия и ще даде пари за чаркове :lol: Вервайте му :lol:
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

МАРИО ако ти трябва няква помощ тип работническо дело веднага съм готов да се отзова :wink:
не може ли да говори6 с деянов да ти помогне за двигателите
спомням си миналата година че в депото се възтановява6е
поне един от двигателите на 04 съвсем съм сигурен
понеже съм гледал да седят по работилниците
лично съм работил по клапаните на 04 по практика
самоче не знам от тогава насам какво е станало......
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Бях чувал от машинисти и работници в депо Сф,че в някакво хале при пристанището в Варна имало части за 04 и ДВМ18 вкл. и двигатели за 04 :wink:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Аз пък знам че в държавния резерв се има доста части за 04 серия включително двигатели,ХПК и разни други
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
за 04-та серия

Мнение от choveka_vlak »

Мисля,че в тази посока трябва да се полагат системни усилия. Колкото повече информация толкова по добре.А Марио ще го помоля по бързо да изживее стреса, и да се насочи в положителна посока, и към форума и към добри дела които има за вършене, а те неса никак молко.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
за 04-та серия

Мнение от choveka_vlak »

Моля, изпратете ми в ЛС точна и конфенденциална информация ако имате такава.
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация