
Вчера имах малко работа в Драгоман. Понеже там иначе няма какво да се прави, идеята ми беше да отида на обяд с 490, да свърша, и после веднага да се върна с 10209, който, както знаете, се обслужва с Дезиро. Поне да си спестя пътуването с ужасните ЕМВ. Та отидох на касата и поисках билет до Драгоман за бързия влак. Касиерката ми каза, че не издавали билети за бързия влак и ми даде за пътническия. Това леко ме учуди, защото хайде, за гръцките изгъзици си знаем (въпреки че вече сме европейци си продължава старата песен на нов глас). Отидох на тичане към влака, който освен обичайния си състав от нашите вагони за Любляна и Виена, двата сръбски седящи и спалния Истанбул - Белград, имаше най-отпред два броя абсолютно празни AyBy-та серия 43. Отидох при кондуктора и го питах не спират ли на Драгоман. Той каза:"спираме, ама има заповед да не возим пътници във вътрешно съобщение, и ние не знаем защо. Но айде, виждам, че бързаш, качвай се, ще доплатиш малко добавка" Седнах в единия AyBy, в който освен мен нямаше никой. При проверката същият кондуктор побесня "Как може, патките му с патки заспали, да не могат да сложат една добавка за бърз влак, като че ли кой знае колко е сложно. Ти, казва, си искал, ама нали не са ти дали...Чакай да се върна, да видим как ще го пишем" Отиде да проверява назад, после се върна, написа една добавка за левче и пак не спести благословиите по нечий адрес. Поговорихме си още малко, през това време минаха двама митничари, които ме питаха за къде пътувам. Казах им, че съм до Драгоман, единият вика "Аааа, до Драгоман не може", но веднага додаде "шегувам се". Слязох на Драгоман, свърших работа и после се прибрах с Дезиро-то. Чудя се само чия е този път простотията?
Последно промяна от pavel на Пон Яну 22, 2007 8:53 pm, променено общо 1 път.


Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Ех тия гадове решиха и 490/491 да забранят за вътрешни съобщения! Вярно е, че десет минути след 490 има Дезиро, но това не означава че касиерките не трябва да издадат. Ами ако някой наистина бърза, както Павел? Остава още да забранят и 292, който също така спира на Костинброд и сп. Сливница е ще стане цирк!
А това че 490/491 вече е забранен за вътрешно съобщение между София и Драгоман, не означава ли че е и забранен до Септември, Пазарджик, Пловдив и Димитровград?

Един вагон, ама пълен! (4627)

Питах кондуктора и затова - на 292/293 уж дават, въпреки че са само със сръбски вагони. Спира на Костинброд и Сливница, понеже иначе последният за Драгоман е в 19.10. Иначе трябва да лангъркат съвсем празен пътнически влак, но нищо чудно на някоя тиква и това да и дойде в главата.
Иначе резултатите от цялата работа са че и забранения влак, и незабранения, возят въздух. За Кулата е същото. А между другото от кой зор 10208/209 са с две мотриси, при положение, че няма хора и за една?
Иначе резултатите от цялата работа са че и забранения влак, и незабранения, возят въздух. За Кулата е същото. А между другото от кой зор 10208/209 са с две мотриси, при положение, че няма хора и за една?
Вероятно едната да не седи цял ден в депото и затова я пускат. Един път обаче видях 10209 как пристига на Централна с 20 минути закъснение, обслужван от 1 мотриса.pavel написа:А между другото от кой зор 10208/209 са с две мотриси, при положение, че няма хора и за една?
Един вагон, ама пълен! (4627)
Прав си - или да спира на Драгоман и да се издават билети за вътрешно съобщение или изобщо да не спира там!KRAKOMOBILA написа:Това е пълна простотия като не пускат в влака що спира на Драгоман? Идиотщина...

Един вагон, ама пълен! (4627)
И аз се учудих от случката с Pavel.За 490 от Пловдив издават билети до София(а надявам се и до Драгоман).По-миналата седмица един познат трябваше да ходи по работа в столицата с този влак и ми каза,че редовно го използвал.Между другото,вечер при пристигането на 491,от него слизат предимно цигани.Сигурно се качват от София.
Вчера пътувах от София до Костинброд с МБВ 292. Нямах АБСОЛЮТНО НИКАКВИ проблеми при купуването на билета. Успях да пробвам сръбските вагони, които возят доста меко, въпреки че не беше много чисто вътре. 
Много правилно са направили този влак да спира и на Костинброд и сп. Сливница, и също така че е разрешен за вътрешно съобщение. Ако беше забранен, щеше да е изключително глупаво, защото последният влак за Драгоман е в 19:10.

Много правилно са направили този влак да спира и на Костинброд и сп. Сливница, и също така че е разрешен за вътрешно съобщение. Ако беше забранен, щеше да е изключително глупаво, защото последният влак за Драгоман е в 19:10.
За сп. Сливница не знам, но на Костинброд вчера слязох само аз (никой не се качи). Все пак според мен има смисъл влакът да спира там, защото все някому ще се наложи да се прибере у дома по това време. Влакът е с 4 вагона. Веднага след електровоза има 2 сръбски седящи вагона, третият е спален (пак сръбски), а последният е наш спален. Т.е. български седящ вагон няма и затова трябва да се пътува в сръбските.

Е, иди ги разбери - в 292 може да се пътува, в 490 не може. Е ние едно време, та чак до 2000-та, когато дневните влакове за Гърция ги спряха, остана само 461, за Кулата да не пътувахме в български вагони?
А, между другото с 460, не че има някаква файда, също има проблеми - пролетта ходех до Търново и на информация ми казаха, че влак има в 6.50 (експрес) и в 9.50 бърз. Значи и 460 не вози вътрешни пътници. Навръщане си дойдох с 461-нямаше проблеми. А защо 460 продължава всеки ден да си закъснява, а 461 идва от Будапеща почти винаги навреме? Тоя път не е виновна гранична полиция, а отново гърците - почти винаги 461 до Кулата е навреме, където чака гръцки локомотив да докара 460 и да го вземе. Е, всеки божи ден, намирайки си всякакви оправдания, гърците изпращат 460 закъснял още от Солун, за да напълнят въздухвозещите си изгъзици. А който пътува за Букурещ и Будапеща - кучета го яли. Да им....
А, между другото с 460, не че има някаква файда, също има проблеми - пролетта ходех до Търново и на информация ми казаха, че влак има в 6.50 (експрес) и в 9.50 бърз. Значи и 460 не вози вътрешни пътници. Навръщане си дойдох с 461-нямаше проблеми. А защо 460 продължава всеки ден да си закъснява, а 461 идва от Будапеща почти винаги навреме? Тоя път не е виновна гранична полиция, а отново гърците - почти винаги 461 до Кулата е навреме, където чака гръцки локомотив да докара 460 и да го вземе. Е, всеки божи ден, намирайки си всякакви оправдания, гърците изпращат 460 закъснял още от Солун, за да напълнят въздухвозещите си изгъзици. А който пътува за Букурещ и Будапеща - кучета го яли. Да им....
Информация
Модератори