Преди да замине Чайката една 52-ка на втори коловоз докара един друг вагон-ресторант, само че от белите. Минал е ревизия вчера (17.06.2007). Дано този вече не е за Оптимите, а за някой от бързите влакове.
С голяма радост мога да съобщя, че днес в състава на Чайката имаше вагон-бюфет. След няколкогодишно отсъствия най-сетне се завърнаха. Въпросният вагон е серия 40 (84 40). Максималната допустима скорост на движение е 140 km/h. Минал е ревизия на 12.06.2007.
Преди да замине Чайката една 52-ка на втори коловоз докара един друг вагон-ресторант, само че от белите. Минал е ревизия вчера (17.06.2007). Дано този вече не е за Оптимите, а за някой от бързите влакове.
Преди да замине Чайката една 52-ка на втори коловоз докара един друг вагон-ресторант, само че от белите. Минал е ревизия вчера (17.06.2007). Дано този вече не е за Оптимите, а за някой от бързите влакове.
Последно промяна от rexkos на Вто Юни 19, 2007 9:55 am, променено общо 1 път.
Това е много хубава новина! Дано вагон-ресторантите и бюфетите се завърнат по влаковете, а не само ОПТИМИТЕ да се възползват от тях.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 12:39 pm, променено общо 1 път.
Глобален модератор
За Оптима е, няма за какво друго. БДЖ няма сключен договор за отдаване на ресторанти, има само за бюфети. Но наемите са такива убийствени, че няма начин цените да са по-ниски от Шератон, от което следва, че няма да има клиенти, и след някой и друг месец наемателите ще се откажат.rexkos написа:Преди да замине Чайката една 52-ка на втори коловоз докара един друг вагон-ресторан, само че от белите. Минал е ревизия вчера (17.06.2007). Дано този вече не е за Оптимите, а за някой от бързите влакове.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Не при всички е така. Има доста хора, които преди са посещавали вагон-ресторантите и често по влаковете се чуват разговори: "Е, едно време отидеш в ресторанта и след n-тата бира/водка/др. си пристигнал." Според мен тези хора отново биха посещавали вагон-ресторантите, естествено ако цените са нормални.Labros написа:Дори и да са що годе нормални цените,трудно ще се промени манталитета на повечето пътници.Почти всеки си носи вода,сандвичи и други такива.
Railion Deutschland AG
Nürnberg
Nürnberg
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
На времето като се движеше бюфета в Експрес РОДОПИ бях очарован от цените.. Нямаше голямо разнообразие от стоки и питиета, но това което беше на лице можеше да се сравнява с някоя квартална кръчма - като цени. Бирата беше около 0.80 - 1.00 лв, кафе 0.30лв.. правете си сметка.. В същото време в някой от бързите влакове Ва-Сф през Го или Ва-Плевен искаха да ми продадат бира Болярка за 1.60 - 1.80 лв.
И още.. в Родопите - петък, събота, неделя или дните в който имаше движение на студенти вагон-бюфета беше пълен от-до
Едно питане..
само в състава на ЧАЙКАТА ли се включва Бюфет или има и други влакове.. и евентулано кои ?
И още.. в Родопите - петък, събота, неделя или дните в който имаше движение на студенти вагон-бюфета беше пълен от-до
Едно питане..
само в състава на ЧАЙКАТА ли се включва Бюфет или има и други влакове.. и евентулано кои ?
Глобален модератор
Освен в Чайката и в два влака Сф-Ва по 2-ра, един влак Сф-Р и един Р-Ва. Не знам обаче кои номера.
И друго - не правете аналогия с цените от едно време, когато ресторантите и бюфетите се експлоатираха от предприятие РСВ, което беше поделение на БДЖ и не е плащало никакви наеми. Сега се говори, че наемът щял да бъде около 500лв на влак Сф-Ва, т.е. 1000лв в двете посоки. За месец излиза 30,000лв. Ха сега познайте колко трябва да струва една бира или сандвич и колко трябва да се продаде само за да се избие наема, без останалите разходи. А?
И друго - не правете аналогия с цените от едно време, когато ресторантите и бюфетите се експлоатираха от предприятие РСВ, което беше поделение на БДЖ и не е плащало никакви наеми. Сега се говори, че наемът щял да бъде около 500лв на влак Сф-Ва, т.е. 1000лв в двете посоки. За месец излиза 30,000лв. Ха сега познайте колко трябва да струва една бира или сандвич и колко трябва да се продаде само за да се избие наема, без останалите разходи. А?
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Aбе тея дето са мислили тези цени да не са пипали контактната мрежаTramway написа: Сега се говори, че наемът щял да бъде около 500лв на влак Сф-Ва, т.е. 1000лв в двете посоки. За месец излиза 30,000лв. Ха сега познайте колко трябва да струва една бира или сандвич и колко трябва да се продаде само за да се избие наема, без останалите разходи. А?
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Ами бира 2 кинта,сандвич 2 кинта,водка 3-4 кинта,кока-кола 0.50 л. 1.50-2 лева,фантата тоже на същата цена...30 бона да не се избиват ей така.Чудя се и на търговците дето са се навили да стопанисват вагон-бюфета на тия цени.Tramway написа: Ха сега познайте колко трябва да струва една бира или сандвич и колко трябва да се продаде само за да се избие наема, без останалите разходи. А?
Глобален модератор
Снощи зеленият вагон-ресторант 51 52 80-88 034-2, който е възстановен специално за атракционни влакове, беше в състава на влак 13111, който влезе на 2-ра на Сф, и за да открие дистанция машината спря почти при изхода страна Пд. Влакът се състоеше от 6 WL, въпросния WR и страшно много товарни (в тъмното не му се виждаше краят). Интересно че всичките пътнишки вагони и кръчмата бяха фрашкани с туркини с фереджета и безброй дечурлига.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори