
Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор

Администратор
На 11.02.2006г. Събота, аз заедно с ЕЛ 43Р и POWERa предприехме пътуване до Пловдив с БВ 8611. На гарата в По за наше учудване стоеше ЕЛ 45 161 на депо Стара Загора. Машината беше за вл. 4641 и докато стоеше направихме ето ТАЗИ и ето ТАЗИ снимки. От Пловдив тръгнахме с БВ 8614 към Стамболииски, където в състава на товарен влак беше ЕЛ 46 229.1, пристигащ от дълга модернизация в "Кончар" - Загреб. на 46 229 направихме и ТАЗИ снимка.
направихме посещение в депо Пловдив, където видяхме ЕМВ 32 - 149/150 в крайно незавидно състояние, също така "инспектирахме" и "оградата" на депо Пловдив, където също в доста лошо състояние беше ЕЛ 44-097, на който освен, че беше надраскан с графити, нямаше и БУКСОВИ ЗАЗЕМЛЕНИЯ. Както обещах, ето и снимки на 46 229.1, направени от POWERa. С него заснехме още:
ТОВА
И ТОВА
Вижте какво пише на табелата
направихме посещение в депо Пловдив, където видяхме ЕМВ 32 - 149/150 в крайно незавидно състояние, също така "инспектирахме" и "оградата" на депо Пловдив, където също в доста лошо състояние беше ЕЛ 44-097, на който освен, че беше надраскан с графити, нямаше и БУКСОВИ ЗАЗЕМЛЕНИЯ. Както обещах, ето и снимки на 46 229.1, направени от POWERa. С него заснехме още:
ТОВА
И ТОВА
Вижте какво пише на табелата

Последно промяна от Mario Evstatiev на Пон Фев 13, 2006 1:37 pm, променено общо 2 пъти.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Снощи в депо Подуяне се прибра от ГПР в Горна Оряховица лок. 44 096.6. Същият е с нова боя, но по механиката се мъдрят индийски амортисьори на боксовото окачване, които отгоре на всичко са ремонтирани в Мездра, поосвежили са това онова, но има какво още да се желае. Ремонтът на 44 096.6 малко отстъпва от иначе добрите традиции в Горна Оряховица.
64.19

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
на искъра е било когато лок е бил докаран от чехия и е бил на приемателни проби. казали на лок бригада че са за сф. стрелките тогава са били ръчни и една стрелка не е била обърната на където трябва.
на одърне май беше 44064. там виновен беше постовия стрелочник който е бил обърнал стрелката за отклонение( това дсе е случило точно когато е била разправията с турските имена) лок се завърта и се удря в първата класа. доколкото знам загинали са двамата маш, май един полицай и началник влака или кондуктора пак несъм сигурен.
на одърне май беше 44064. там виновен беше постовия стрелочник който е бил обърнал стрелката за отклонение( това дсе е случило точно когато е била разправията с турските имена) лок се завърта и се удря в първата класа. доколкото знам загинали са двамата маш, май един полицай и началник влака или кондуктора пак несъм сигурен.

Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm
Ето малко снимки от повеската Драгоман - Димитровград ЮЖ на 14.02.2006г. и на 15/16.02.2006г.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Малко снимки от междугарието Вл. Тричков - Реброво, както и от депо Сф тук.

Администратор
Днес с KRAKOMOBILA проведохме съботния си трейнспотинг. По принцип мероприятието бе обявено във форума, но никой не дойде и за това само двамата отпътувахме от София с ПВ 10210, който се обслужваше от ЕМВ 32 089/090. До като чаках на Централна гара да се появи KRAKOMOBILA, на първи коловоз беше композиран БВ 6691 за Кюстендил, съставен от три ДМВ серия 10, сред които беше и 10 001/002. Тъй като някъде възникна спор дали са и сменени първоначалните кресла, направих ТАЗИ снимка, от която ясно се вижда, че креслата са си тези, с които дойде миналата година. Освен това в разположението на салона нищо не е пипано. Тоест ДМВ 10 001/002 си е така, както я видяхме на демонстрационното пътуване. Останалите две ДМВ бяха 10 029/030 и 10 031/032. Влакът ни замина на време от Централна гара, като ЕМВ ускоряваше сравнително добре. На гара Волуяк срещнахме товарен влак, на който на чело беше 44 083. В гара Драгоман при пристигането на 10210 на трети коловоз беше 06 118, която чакаше да бъде прегарирана на опашката на ТВ за Димитровград ЮЖ. В Драгоман си направихме скромен обяд в местно кръчме, след което се върнахме на гарата, където на ТВ от ДЮЖ беше 44 060, малко след нея забелязахме и 45 169, която беше на МБВ 491. След неговото заминаване на 3-ти коловоз беше приет още един ТВ от ДЮЖ с 45 183. На първи коловоз чакаше и 44 085. Междувременно на втори коловоз беше композиран ПВ 10213 с 44 078 и три първокласни вагона. С него отпътувахме към София, като на гара Волуяк се прехвърлихме на ПВ 13214 за Банкя, който се обслужваше от ЕМВ 33 005/006, от където е направена ТАЗИ снимка. Със същата ЕМВ се върнахме в София, където нашият трейнспотинг приключи. На тръгване забелязахме, че триото от ДМВ 10 заминава към "Техническа гара - Надежда" за почистване и екипиране. Освен това МБВ 292 за Белград беше композиран на 5-ти колозов, западна страна. На същия коловоз в източна посока беше композиран БВ 3637 за Варна през Карлово.
64.19
Не че се заяждам, но креслата НЕ СА СИ СЪЩИТЕ. Ето оригиналните: http://82.199.196.44/photo/23.01.2005-D ... C_0088.JPGlok45111 написа:Тъй като някъде възникна спор дали са и сменени първоначалните кресла, направих ТАЗИ снимка, от която ясно се вижда, че креслата са си тези, с които дойде миналата година. Освен това в разположението на салона нищо не е пипано. Тоест ДМВ 10 001/002 си е така, както я видяхме на демонстрационното пътуване.
Информация
Модератори