За 10 дни 7 кражби по 500-1000 метра в различни междугария и все по 3-та линия. Всички набези са дело на видимо една и съща група, добре запозната с обстановката, но на съвсем различни места, на десетки километри едно от друго и не всеки път откраднатото е отнесено. Чист саботаж. Точно по същия начин за няколко месеца беше унищожена автоблокировката.Labros написа:Интересен ми е този факт - всички кражби на контактна мрежа са все по 3 линия...


Няколко джипа(не знам какви-Лада Нива или нещо от сорта),всеки с по един хубав Blaser R93,и всеки с по един Yukon Nv 2.5x42!Доброволни отряди могат да се направят!Но се иска разрешение сигурно!

Глобален модератор
Нищо не става доброволно, няма безплатен обяд. БДЖ трябва да се бръкне и да наеме охранителни фирми. Макар че и това не е гаранция: какво направи фирмата, наета да охранява база Асеново? Отмъкна почти всичко ценно. Само че отговорност не може да се търси защото се оказва, че договорът е бил нескопосан.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

.. не е ли НК "ЖИ" да се бърка.. горкото БДЖ се бърка за пътническите превози.. иначе може да се направи нещо съвместно между двете компание, т.к. на едната и крадат инфраструктурата.. на другара и чупят ПЖПС.. страшна работа!!.. Където се спомене крадец и циганин ми звучи като болест без лек.Tramway написа:БДЖ трябва да се бръкне и да наеме охранителни фирми.



Глобален модератор
Да, грешка: не само БДЖ. Само че не наричай компаниите "горки" защото те носят голяма отговорност за нехайното стопанисване на имуществото си. Разбира се вината не е 100% у тях, но помислете те правят ли въобще нещо за да се опазят? Ако вашите къщи са защитени с железни врати, алармени инсталации, СОТ и т.н. апашите много по-трудно ще посегнат. Ако вече са нахлували вие веднага вземате мерки за напред рискът да е минимален. А какво правят господа управляващите на двете фирми? Те даже не знаят кога какво се краде докато не се случи тотален срив в движението или не дай Боже катастрофа. После полицията виновна, че не си върши работата. Само че работата на полицията не е бъде пъдар. Разбира се, предлага се като услуга полицейска охрана на всякакви обекти, но срещу заплащане. Ако НКЖИ и БДЖ наемат полицейска охрана, срещу подходящи суми може да се тури полицай до всеки стълб, стрелка, вагон, траверса. Има много начини за опазване на имущество, но то е грижа на собственика му. В случая собственикът (държавата) е поставила определени хора да управляват и пазят имуществото. На тези хора им е през ху* (моля модераторите да не цензурират) - разбираемо е, явно са неподходящи. Но на собственика и техен работодател също да му е през ху* дали и как тези хора работят и какви ползи и вреди допринасят, това не мога да разбера и никога няма да се примиря. За съжаление на обществото също му е през ху* че възстановяването на поразиите става за сметка на данъкоплатците. Ако това са случи във Франция например, същия ден една камара глави падат - като се почне от министъра на транспорта и се мине през целия ръководен състав на железницата, като голяма част от тези глави ще се озоват в Пандиз-палас. Ако това не стане, на следващия ден страната ще се блокира от национална стачка. А ние какво правим? Нищо. На 2-3 ракии псуваме и Господ и се оплакваме от всичко. Ама да потърсим сметка.... не. Нали не е мойта кола или къща, майната му. Циганите крадяли щото са цигани, циганите щяли да пътуват безплатно пак щото са цигани - желязна логика! В Германия е пълно с цигани, ама я някой да гепи и един пирон - спукан е!lz1tee написа:.. не е ли НК "ЖИ" да се бърка.. горкото БДЖ се бърка за пътническите превози.. иначе може да се направи нещо съвместно между двете компание, т.к. на едната и крадат инфраструктурата.. на другара и чупят ПЖПС.. страшна работа!!.. Където се спомене крадец и циганин ми звучи като болест без лек.Tramway написа:БДЖ трябва да се бръкне и да наеме охранителни фирми.![]()
Тъй че това с нелечимата болест не е вярно. Лекарство има и то много ефикасно, само че някой не иска да го предписва, друг не иска да го пие.
Информация
Модератори