Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
ES 64 U2

Мнение от Mario Evstatiev »

Снощи в района на Централна гара - София е забелязан спокойно да маневрира дългоочакваният локомотив на Сименс. Машината е жълто - сива от фамилията "Дисполок" и както стана ясно ще ни бъде предоставена безвъзмездно за ползване в срок 1 година. Преди официалното отквиране машината ще бъде предоставена на института по жп. техника в Илиянци за проби и сертифициране за мрежата на БДЖ. Ще се постарая днес да намеря локомотива и да пусна снимки.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Супер! :o :shock:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето и малко повече за този локомотив.
Служебната му маса е 87 тона, а часовата мощност 7000 кВ. Локомотива е двусистемет - за напрежение 25 kV 50Hz и 15 kV 16 2/3 Hz. Съоръжен е с електродинамична спирачка, както и със въздушна спирачка с електропневматично управление. Колоосната му формула е Во`Во(4 осен), а теглителната сила при потегляне 300 kN. Локомотивът е съоръжен с микропроцесорно управление, а пултовете са изпълнени в стандартен Евро - вариант, приложим при всички локомотиви на "Сименс". Ето и няколко снимки на локомотива, направени тази сутрин от мен в депо Подуяне:
1.В двора на "БДЖ - Кончар" където е на съхранение
2.Открийте разликата между двете машини!
3.Талигата
4.Шаблон с данни, написани на няколко езика
5.Серия, номер и данни за спирачката

Както стана известно, локомотивът ще работи при нас в продължение на година, като първата му дестинация ще бъде Локомотивно депо - Бургас, където ще бъде изпитван на тежките товарни влакове по 3- та линия. След това вероятно ще посети и депо София, където ще обслужва бързи влакове по тяговите рамена на депото. Сервизната поддръжка ще се извършва в сервиза на "СИМЕНС" във Варна. Предвижда се да започне курс за обучение на локомотивни машинисти, които ще работят с машината по съответните депа.
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Изпълнен съм с радост и надежда виждайки този лок на територията на БГ, сигурен съм че това е началото на едно наистина голямо нещо.
Желая на лок-а и бригадите много обслужени влакове и безаварийна работа!!!
И наи-важното- да не се допуска българска ръка да пипа по машината....

НАСЛЪКА!!!!

Истински красавец!!!
НАПРЕД ТАУРИ
Мнения: 52
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 7:08 pm
Местоположение: Димитровград
Обратна връзка:
Аз също се радвам много заради жеста който правят към нас от Siemens, и се надявам сътрудничеството да продължи и за в бъдеще. Този локомотив се е доказал в немалко Европейски ЖП администрации, дано и при нас да е така и дано престоят му в България да не пагубен за този прекрасен локомотив.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Аз не занм как ще издържи по 3-та линия с тези ограничения 15 :?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ти остави намаленията. Гледай само като тръгне със 70 из дефилето или със 130 по някой разбит път.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Ами ако тръгне с 130 по разбит път,ще го върнеме в насипно състояние и ще има още едно голямо намаление 15 :wink:
Мнения: 52
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 7:08 pm
Местоположение: Димитровград
Обратна връзка:
Ще излезнат на яве слабите места в окачването и механиката на машината ако има такива.
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Забрави за такива. Машината е проектирана с такъв запас, че със сигурност ще излязат недостатъците на железният път и контактната мрежа. Vmax=230km/h
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Да се надяваме, че е така. Все пак нашия път не може да се сравнява с европейския.
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 11:11 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ozzy »

Машината е страхотна - такова животно не е имало по нашите земи. (ако го строшим няма и да има). Умопомрачителните 230 км/ч.... а ние се радваме на 130. Инфраструктурата ни е 100 години след маймуните. Много скрити опасности дебнат този красив лок по нашите земи. Я ще тресне камион на прелез, трактор или някой спиртосан жепеец ще го натресе челно. Дано машината се окаже идиотоустойчива и издържи на родната ни действителност.
Европейският локомотив е свързан с европейския манталитет. Надявам се и стискам палци след някоя друга година това да е основната тяга в България.
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

piko1 написа:супер снимки
браво!
аз много обичам този локомотив
кога ще го караш локчо :wink:
да кажеш как вози :)
Когато му дойде времето ще го карам и ще кажа как вози! Със сигурност обаче няма да се разлюбя заради него с добрите стари Иванки!
64.19
Мнения: 28
Регистриран на: Сря Юни 14, 2006 9:37 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Данни за техническите му параметри.
http://www.jptactis.com/jpt306/deanov.htm :hello1:
Изображение бай Стойчо
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: Siemens "Taurus"

Мнение от Mario Evstatiev »

бай Стойчо написа:Данни за техническите му параметри.
http://www.jptactis.com/jpt306/deanov.htm :hello1:
Аз също подготвям едно илюстрирано описание на локомотива, за което очаквам да получа съответните материали от упълномощен мой агент, който работи по въпроса. След като завърша описанието, то ще бъде качено в библиотеката на форума, от където всеки ще може да си го изтегли безплатно и да го чете.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация