
Администратор
Снощи в района на Централна гара - София е забелязан спокойно да маневрира дългоочакваният локомотив на Сименс. Машината е жълто - сива от фамилията "Дисполок" и както стана ясно ще ни бъде предоставена безвъзмездно за ползване в срок 1 година. Преди официалното отквиране машината ще бъде предоставена на института по жп. техника в Илиянци за проби и сертифициране за мрежата на БДЖ. Ще се постарая днес да намеря локомотива и да пусна снимки.
64.19

Администратор
Ето и малко повече за този локомотив.
Служебната му маса е 87 тона, а часовата мощност 7000 кВ. Локомотива е двусистемет - за напрежение 25 kV 50Hz и 15 kV 16 2/3 Hz. Съоръжен е с електродинамична спирачка, както и със въздушна спирачка с електропневматично управление. Колоосната му формула е Во`Во(4 осен), а теглителната сила при потегляне 300 kN. Локомотивът е съоръжен с микропроцесорно управление, а пултовете са изпълнени в стандартен Евро - вариант, приложим при всички локомотиви на "Сименс". Ето и няколко снимки на локомотива, направени тази сутрин от мен в депо Подуяне:
1.В двора на "БДЖ - Кончар" където е на съхранение
2.Открийте разликата между двете машини!
3.Талигата
4.Шаблон с данни, написани на няколко езика
5.Серия, номер и данни за спирачката
Както стана известно, локомотивът ще работи при нас в продължение на година, като първата му дестинация ще бъде Локомотивно депо - Бургас, където ще бъде изпитван на тежките товарни влакове по 3- та линия. След това вероятно ще посети и депо София, където ще обслужва бързи влакове по тяговите рамена на депото. Сервизната поддръжка ще се извършва в сервиза на "СИМЕНС" във Варна. Предвижда се да започне курс за обучение на локомотивни машинисти, които ще работят с машината по съответните депа.
Служебната му маса е 87 тона, а часовата мощност 7000 кВ. Локомотива е двусистемет - за напрежение 25 kV 50Hz и 15 kV 16 2/3 Hz. Съоръжен е с електродинамична спирачка, както и със въздушна спирачка с електропневматично управление. Колоосната му формула е Во`Во(4 осен), а теглителната сила при потегляне 300 kN. Локомотивът е съоръжен с микропроцесорно управление, а пултовете са изпълнени в стандартен Евро - вариант, приложим при всички локомотиви на "Сименс". Ето и няколко снимки на локомотива, направени тази сутрин от мен в депо Подуяне:
1.В двора на "БДЖ - Кончар" където е на съхранение
2.Открийте разликата между двете машини!
3.Талигата
4.Шаблон с данни, написани на няколко езика
5.Серия, номер и данни за спирачката
Както стана известно, локомотивът ще работи при нас в продължение на година, като първата му дестинация ще бъде Локомотивно депо - Бургас, където ще бъде изпитван на тежките товарни влакове по 3- та линия. След това вероятно ще посети и депо София, където ще обслужва бързи влакове по тяговите рамена на депото. Сервизната поддръжка ще се извършва в сервиза на "СИМЕНС" във Варна. Предвижда се да започне курс за обучение на локомотивни машинисти, които ще работят с машината по съответните депа.
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Изпълнен съм с радост и надежда виждайки този лок на територията на БГ, сигурен съм че това е началото на едно наистина голямо нещо.
Желая на лок-а и бригадите много обслужени влакове и безаварийна работа!!!
И наи-важното- да не се допуска българска ръка да пипа по машината....
НАСЛЪКА!!!!
Истински красавец!!!
НАПРЕД ТАУРИ
Желая на лок-а и бригадите много обслужени влакове и безаварийна работа!!!
И наи-важното- да не се допуска българска ръка да пипа по машината....
НАСЛЪКА!!!!
Истински красавец!!!
НАПРЕД ТАУРИ

Аз също се радвам много заради жеста който правят към нас от Siemens, и се надявам сътрудничеството да продължи и за в бъдеще. Този локомотив се е доказал в немалко Европейски ЖП администрации, дано и при нас да е така и дано престоят му в България да не пагубен за този прекрасен локомотив.


Ще излезнат на яве слабите места в окачването и механиката на машината ако има такива.

Машината е страхотна - такова животно не е имало по нашите земи. (ако го строшим няма и да има). Умопомрачителните 230 км/ч.... а ние се радваме на 130. Инфраструктурата ни е 100 години след маймуните. Много скрити опасности дебнат този красив лок по нашите земи. Я ще тресне камион на прелез, трактор или някой спиртосан жепеец ще го натресе челно. Дано машината се окаже идиотоустойчива и издържи на родната ни действителност.
Европейският локомотив е свързан с европейския манталитет. Надявам се и стискам палци след някоя друга година това да е основната тяга в България.
Европейският локомотив е свързан с европейския манталитет. Надявам се и стискам палци след някоя друга година това да е основната тяга в България.

Администратор



Администратор
Аз също подготвям едно илюстрирано описание на локомотива, за което очаквам да получа съответните материали от упълномощен мой агент, който работи по въпроса. След като завърша описанието, то ще бъде качено в библиотеката на форума, от където всеки ще може да си го изтегли безплатно и да го чете.
64.19
Информация
Модератори