
Администратор
Здравейте и от мен,
днес имах възможност да напрвая кратък трейнспотинг в депо София и на гара София. Започвам с парния локомотив 01.23, който стоеше пред Екипировката. Малко след като пристигнах в депото се появи и 45 160.9, за която се сетих, че съм и монтирал два бр. стойки за химикал. Реших да проверя дали същите са все още на мястото си. Започнах с ТОЗИ В КАБ.2, който е изработен от картонена ролка на скоростомерна лента. Химикалкодържателят си беше непокътнат. След това проверих и ИСТИНСКИЯТ РVС химикалкодържател, какъвто за сега има само 45 160. Този е експериментален и в бъдеще предвиждам с такива като него да се сдобият повечето ЕЛ и ЕМВ. Но стига вече за химикалниците. Преди да сляза от 45 160, направих една снимка на пулта в каб. 1. Освен 45 160, на Екипировката беше и 44 090 "Иванка". На мотрисния канал пък се бяха подредили горнооряховската 45 201 и нашата 45 157. Като тръгвах към гарата се появи и 44 108, която е докарала БВ 4612 от Русе. На БВ 8615 беше 44 001.6, която наскоро премина поредния случаен ремонт на механичната част. В депо Подуяне работеха нещо по 44 084, с която завърших и днешният трейнспотинг.
днес имах възможност да напрвая кратък трейнспотинг в депо София и на гара София. Започвам с парния локомотив 01.23, който стоеше пред Екипировката. Малко след като пристигнах в депото се появи и 45 160.9, за която се сетих, че съм и монтирал два бр. стойки за химикал. Реших да проверя дали същите са все още на мястото си. Започнах с ТОЗИ В КАБ.2, който е изработен от картонена ролка на скоростомерна лента. Химикалкодържателят си беше непокътнат. След това проверих и ИСТИНСКИЯТ РVС химикалкодържател, какъвто за сега има само 45 160. Този е експериментален и в бъдеще предвиждам с такива като него да се сдобият повечето ЕЛ и ЕМВ. Но стига вече за химикалниците. Преди да сляза от 45 160, направих една снимка на пулта в каб. 1. Освен 45 160, на Екипировката беше и 44 090 "Иванка". На мотрисния канал пък се бяха подредили горнооряховската 45 201 и нашата 45 157. Като тръгвах към гарата се появи и 44 108, която е докарала БВ 4612 от Русе. На БВ 8615 беше 44 001.6, която наскоро премина поредния случаен ремонт на механичната част. В депо Подуяне работеха нещо по 44 084, с която завърших и днешният трейнспотинг.
64.19


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
В петък вечерта заминах на вилата в Лютиброд (с кола) и бях там цяла събота и днес до обяд.Следователно вчера имах възможност да направя trainspotting,тъй като ходих до Мездра.Trainspotting-ът се състои от 2 части-1-та е от 13:30 до 14:35,а втората е от 15:00 до 16:50.
И така към 13:00 бях на гарата в Лютиброд (вече е спирка,ама си свикнах да я наричам гара).Направих няколко снимки на гарата.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850290795468750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850290905781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850291664218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850291822343750.jpg
На 1-та и 3-та снимка се виждат "Ритлите".
И така, пътуването ми до Мездра беше с влак 20105,теглен от мездренската 45176.5.Влаковата компйзиция се състоеше само от 3 вагона,което ме натъжи,тъй като миналата година този влак беше с по 4-5 вагона.Първият вагон, в който аз пътувах, беше 74 серия,който не беше в много добро състояние, а другите 2 два безкупейните 17 серия.Направих и едно клипче в движение.И така по разписание пристигнахме на Ребърково.След което устремено потеглихме към Горна Крета.От снимката ясно се вижда, че спирката е в отвратително състояние.Направих две клипчета:
Ребърково-Горна Крета
Горна Крета-Мездра юг
И една снимка в движение.
Много добро впечатление ми направи Шкода.Движеше се добре и бързо и ето че пристигнахме в Мездра 2 минути преди време.
Преди влакът да спре направих снимка на съседния вагон.Като слязох от влака видях че 32031+32032 си отиваше на един глух коловоз на гарата и си стоеше там до края на спотинга.
Направих и няколко снимки на гарата.
гара Мездра
ПВ20205
45176.5 отиде някъде в депото.
Ето още една снимка на 45176 преди са отиде в депото.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850288140937500.jpg
През това време по разписание пристигна БВ7622,теглен от окаяната 45171.6.Лошо в впечатление ми направи това,че имаше един син вагон от тарталясъците 47 серия.В 13:52,с 15 минути закъснение,пристигна УБВ2602,теглен от 45151.Е тук поне локомотивът имаше доста приличен вид.
Много ми хареса вагонът да велосипеди,обаче има някои пооцапани 63 серия.
ПВ20233 за Червен бряг беше с 45189.Установих,че ПВ20233 е с вагоните от ПВ20205.
Онези бели вагони вдясно са вагоните от 20204,който трябваше да замине за София в 14:28.В 14:06 беше закачен и локомотивът към него, който отново си беше 45176.5.Отново със съжаление установих,че композицията се състои само от 3 вагона,докато едва миналата година понякога се търкаляше с по 8-9.
Ето и снимка на вчерашния си 20204.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850291389218750.jpg
Първият вагон беше 47 серия, но с обли стъкла.И така приключи и първата част от моя trainspotting.
И така към 13:00 бях на гарата в Лютиброд (вече е спирка,ама си свикнах да я наричам гара).Направих няколко снимки на гарата.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850290795468750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850290905781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850291664218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850291822343750.jpg
На 1-та и 3-та снимка се виждат "Ритлите".
И така, пътуването ми до Мездра беше с влак 20105,теглен от мездренската 45176.5.Влаковата компйзиция се състоеше само от 3 вагона,което ме натъжи,тъй като миналата година този влак беше с по 4-5 вагона.Първият вагон, в който аз пътувах, беше 74 серия,който не беше в много добро състояние, а другите 2 два безкупейните 17 серия.Направих и едно клипче в движение.И така по разписание пристигнахме на Ребърково.След което устремено потеглихме към Горна Крета.От снимката ясно се вижда, че спирката е в отвратително състояние.Направих две клипчета:
Ребърково-Горна Крета
Горна Крета-Мездра юг
И една снимка в движение.
Много добро впечатление ми направи Шкода.Движеше се добре и бързо и ето че пристигнахме в Мездра 2 минути преди време.

Преди влакът да спре направих снимка на съседния вагон.Като слязох от влака видях че 32031+32032 си отиваше на един глух коловоз на гарата и си стоеше там до края на спотинга.
Направих и няколко снимки на гарата.
гара Мездра
ПВ20205
45176.5 отиде някъде в депото.
Ето още една снимка на 45176 преди са отиде в депото.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850288140937500.jpg
През това време по разписание пристигна БВ7622,теглен от окаяната 45171.6.Лошо в впечатление ми направи това,че имаше един син вагон от тарталясъците 47 серия.В 13:52,с 15 минути закъснение,пристигна УБВ2602,теглен от 45151.Е тук поне локомотивът имаше доста приличен вид.

ПВ20233 за Червен бряг беше с 45189.Установих,че ПВ20233 е с вагоните от ПВ20205.
Онези бели вагони вдясно са вагоните от 20204,който трябваше да замине за София в 14:28.В 14:06 беше закачен и локомотивът към него, който отново си беше 45176.5.Отново със съжаление установих,че композицията се състои само от 3 вагона,докато едва миналата година понякога се търкаляше с по 8-9.

http://bgphoto.net/photos/17386/o632850291389218750.jpg
Първият вагон беше 47 серия, но с обли стъкла.И така приключи и първата част от моя trainspotting.

И така почвам с 2-рата част.Тъй като имах да върша туй онуй в Мездра и приключих,в 15:00 отново бях на гарата.
В 15:11 потегли 20233, след което направих две снимки на гарата.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850288829687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850288973281250.jpg
ЕМВ-то от втората снимкта е горнооряховската 32031+32032.Като цяло мотрисата е в добро състояние.Направих още снимки на електричката.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850290485156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850290485156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850289970156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850289795312500.jpg
На 1-ви коловоз,макар и прекалено рано беше композиран ПВ20206,обслужван от софийската 32103+32104.Същевременно се снимах пред мотрисата.В 16:05,по разписание пристигна БВ7622, теглен от 45172.4.Когато влакът наближаваше гарата,по радиоуредбата съобщиха следното:"На 1 коловоз пристига бързият влак от Видин за София".Обаче там вече беше композирана мотрисата за София,и в следващия момент съобщиха:На 1 коловоз пристига бързият влак от Видин за София".Поне се поправиха.
Направих няколко снимки на влака:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850287879218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850287574843750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850292080468750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850292146093750.jpg
Както се вижда от снимките повечето вагони са 74 серия и са в окаяно състояние.Ще допълня само,че първокласният вагон беше 40 серия и имаше един второкласен също 40 серия.В Мездра както винаги на влаковете от Видин и Лом обръщат локомотива..И така дойде време в 16:15 да се качвам на обратния влак до Лютиброд-20206,обслужван от софийската 32103+32104-същата която вече бях заснел.Влакът се намираше на 1 коловоз,както вече спометах.
Направих и една снимка в мотрисата.Заснех и прикачването на 45172 на опашката на 7622,както и снимка на композицията.Неизвестно защо влакът тръгна с 15 минути закъснение.
5 минути преди потеглянето на мотрисата,кротко си маневрираше 55047.5.Точно преди потегляне снимах два стари вагона.И така по разписание,в 16:30,потеглихме от гара Мездра.В това клипче е показано преминаването от равнинна местност в планинска.
Също така ясно се вижда бързото ускорение на мотрисата,което ми направи много добро впечатление.По разписание пристигнахме на Мездра-юг и като спряхме с гръм и трясък пристигна ПВ20111, теглен от 45175.Не се чудете кой е вторият вагон (първият след фургона).Това си е съвсем нормален вагон 17 серия,само че е с по-различни прозорци.Направих и една снимка на влака.
До Лютиброд пътувахме съвсем нормално и спокойно,като изключим едно намаление малко прези сп. Горна Крета.Като цяло останах много доволен от мотрисата.
В Лютиброд пристигнахме навреме и заснех заминаването на мотрисата.Тук на фона отново се виждат ритлите.И така приключи вчерашният ми trainspotting. 
В 15:11 потегли 20233, след което направих две снимки на гарата.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850288829687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850288973281250.jpg
ЕМВ-то от втората снимкта е горнооряховската 32031+32032.Като цяло мотрисата е в добро състояние.Направих още снимки на електричката.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850290485156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850290485156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850289970156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850289795312500.jpg
На 1-ви коловоз,макар и прекалено рано беше композиран ПВ20206,обслужван от софийската 32103+32104.Същевременно се снимах пред мотрисата.В 16:05,по разписание пристигна БВ7622, теглен от 45172.4.Когато влакът наближаваше гарата,по радиоуредбата съобщиха следното:"На 1 коловоз пристига бързият влак от Видин за София".Обаче там вече беше композирана мотрисата за София,и в следващия момент съобщиха:На 1 коловоз пристига бързият влак от Видин за София".Поне се поправиха.

http://bgphoto.net/photos/17386/o632850287879218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850287574843750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850292080468750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632850292146093750.jpg
Както се вижда от снимките повечето вагони са 74 серия и са в окаяно състояние.Ще допълня само,че първокласният вагон беше 40 серия и имаше един второкласен също 40 серия.В Мездра както винаги на влаковете от Видин и Лом обръщат локомотива..И така дойде време в 16:15 да се качвам на обратния влак до Лютиброд-20206,обслужван от софийската 32103+32104-същата която вече бях заснел.Влакът се намираше на 1 коловоз,както вече спометах.

5 минути преди потеглянето на мотрисата,кротко си маневрираше 55047.5.Точно преди потегляне снимах два стари вагона.И така по разписание,в 16:30,потеглихме от гара Мездра.В това клипче е показано преминаването от равнинна местност в планинска.

До Лютиброд пътувахме съвсем нормално и спокойно,като изключим едно намаление малко прези сп. Горна Крета.Като цяло останах много доволен от мотрисата.



Администратор
Здравейте, днешния трейнспотинг премина в изчакване на 491/1663, който беше закъснял със 130 мин. и БВ 2612, който беше с 20 мин. закъснение. На 7 - ми коловоз на Ц. гара в 20:45 пристигна МБВ 491/1663, който беше с влаков локомотив 45 150.0. Направих една снимка на шаблона на ТЦДД вагона, който на външен вид изглежда много новичък, но всъщност след обстойно разследване установих, че си е стар спален ТЦДД вагон за скорост 140 км/час. Спалните кабини са като на нашите вагони, с изключение на това, че във всяка кабина има течаща топла вода и вагона е с монтиран допълнително климатик, който според шафнера не работил. Така, че нищо особено. След като опознах "великия" вагон се впуснах в преследване на вече влизащия БВ 2612, който пристигна на 10-ти коловоз Само с 20 мин. закъснение и влаков локомотив 44 141.0. Успях да направя снимка отвън, но се извинявам за качеството. Използвах допълнително осветяване, а нямах статив и снимките излязоха размазани. Снимах и кабината на 44 141, която изглеждаше доста добре. Докато говорих с бригадата дочух по радиоуредбата, че БВ 3622 от Бургас през Карлово се движи със 70 мин. закъснение, което очевидно е по изчакване на връзки и новопоявилите се намаления и заобикаляния заради авариите по 3-та линия. Пътническият влак № 30114 от Карлово се движеше с 15 мин. закъснение, а ПВ 10116 беше обявен с 30 мин. закъснение.
64.19

Ето няколко снимки от мен от по-миналата неделя.
Едно IC, предполагам движещо се по линията Карлсруе - Дрезден.
Една неочаквано добра комбинация
И едно ICE-3, пристигащо доколкото си спомням от Берлин и продължаващо за Мюнхен.
Едно IC, предполагам движещо се по линията Карлсруе - Дрезден.
Една неочаквано добра комбинация
И едно ICE-3, пристигащо доколкото си спомням от Берлин и продължаващо за Мюнхен.
Днес lok45111,KRAKOMOBILA и аз ходихме в депо София и Подуяне и направихме trainspotting.Първо ходихме в депо София и там се ограничихме от снимане, тъй като Марио си имаше важна работа.Обаче все нещо заснех.В ремонтното хале се установи 06111.На екипировка бяха 44090, 61008, 45151 и 44001.
После ходихме в депо Подуяне и дотам пътувахме с ПВ10123, който се обслужваше от 32099+32100. След като слязохме пристигна 10224, обслужван от 32117+32118.Направих снимка точно преди потеглянето на нашия 10123 от ПдР:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515600937500.jpg
На заден план се вижда локалния 10224 от Костенец.
И така,целта ни днес да отидем до Подуяне беше да видим пристигналия в България преди няколко дни Taurus и вчерашните поражения на 44085.Първо поразгледахме Taurusa и той изключително много ни хареса.Дори и машинистите като го видят АХВАТ!
Направихме две снимки на Taurusa.Дори аз и KRAKOMOBILA се снимахме на фона му.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515617031250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515648906250.jpg
В депото до сградата на БДЖ Кончар се бяха строили 44143,45198, и лъскавата мездренска красавица 45193.Направихме следните снимки на последната:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515684843750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515706250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515747656250.jpg
Из между тези три машини се криеше и 44085, която вчера се удари в камион.Състоянието и не е добро, но очаквах да е по-зле.Направих и две снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515772812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515809687500.jpg
Също така Марио направи още две, които са почти идентични с моите:
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... 010002.JPG
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... 01%7E0.JPG
Според Марио машината може би ще бъде бракувана, но за сметка на това с нейните части ще оправят 44079.
След това решихме да отидем на гости при Марио и да "покараме" локомотива 45111.2.
На излизане от депото направих снимка на 32103+32104 и секцията (която въсщност беше разделена) 32124:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515847812500.jpg
И накрая снимах 32109+32110.
След което отидохме до близката кръчма да си пийнем (Марио пи бира, а ние с KRAKOMOBILA-безалкохолно).
След което отидохме при Марио.
После ходихме в депо Подуяне и дотам пътувахме с ПВ10123, който се обслужваше от 32099+32100. След като слязохме пристигна 10224, обслужван от 32117+32118.Направих снимка точно преди потеглянето на нашия 10123 от ПдР:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515600937500.jpg
На заден план се вижда локалния 10224 от Костенец.
И така,целта ни днес да отидем до Подуяне беше да видим пристигналия в България преди няколко дни Taurus и вчерашните поражения на 44085.Първо поразгледахме Taurusa и той изключително много ни хареса.Дори и машинистите като го видят АХВАТ!


http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515617031250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515648906250.jpg
В депото до сградата на БДЖ Кончар се бяха строили 44143,45198, и лъскавата мездренска красавица 45193.Направихме следните снимки на последната:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515684843750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515706250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515747656250.jpg
Из между тези три машини се криеше и 44085, която вчера се удари в камион.Състоянието и не е добро, но очаквах да е по-зле.Направих и две снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515772812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515809687500.jpg
Също така Марио направи още две, които са почти идентични с моите:
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... 010002.JPG
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... 01%7E0.JPG
Според Марио машината може би ще бъде бракувана, но за сметка на това с нейните части ще оправят 44079.
След това решихме да отидем на гости при Марио и да "покараме" локомотива 45111.2.

http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515847812500.jpg
И накрая снимах 32109+32110.
След което отидохме до близката кръчма да си пийнем (Марио пи бира, а ние с KRAKOMOBILA-безалкохолно).

И така пристигнахме при Марио.Там се намираше софийският 45111.В това време Марио ме снима как карам
.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515925781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515946406250.jpg
След което с моя фотоапарат Марио направи следните снимки на 45111
:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515983593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881516002187500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881516021250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881516040468750.jpg
В 15:00 отидохме до Подуяне за да се върнем на Централна гара с 10112.Обаче плановете ни се объркаха, но в положителна посока.
След малко ще видите защо и големият виновник за това е нашият приятел Марио
.Докато си хапвахме в едно заведение на Подуяне в посока София мина един товарен влак с 44099 начело.Малко след това с много бавна скорост мина ЛТВ за Захарна фабрика с 55007 начело.Марио попита пом.машиниста дали влакът е до Централна гара и той ни каза че е.И тогава и тримата се качихме в локомотива и искам да благодаря на Марио за това, че ни уреди пътуване в 55007.
Пътуването в 55-тицата много ни хареса.Добро впечатление ни направа бученето на локомотива.
Малко след сточна гара Марио направи едно клипче, където се разминаваме с Белия Кон с 44063 начело.
Когато пристигнахме на Централна гара си аз и Кракомобила пийнахме по едно безалкохолна, докато Марио изпи една голяма студена бира.
След това отидохме малко да поснимаме.БВ5623 беше с 44078 начело.Също така направих кратко клипче при потеглянето на "ускорено пътническия влак за Кулата".Дианата днес беше с 45157 и при потеглянето и аз и KRAKOMOBILA в продължение на 30 метра се състезавахме кой ще бъде по-бърз-ние или Дианата, и надпреварата спечелихме НИЕ.
На 1-ви челен коловоз беше ПВ10115 за Пловдив и се обслужваше от две мотриси-32117+32118 и 32117+32118.Снимах пантографа на 32121.Малко след това влязохме да поразгледаме кабината на секция 32121 и забелязахме следния надпис, направен от някой майтапчия:
[url]http://bgphoto.net/photos/17386/o632881516201562500.jpg
И почнахме да бъзикахме ЕМВ-то като го наричахме "Desiro".
И така приключи днешният ми trainspotting, но не съвсем тъй като решиих да се прибера вкъщи с ПВ10212 и отново беше с банан-44002 и три първокласни купейни вагона.Както и аз, за разнообразие и KRAKOMOBILA реши да се прибере с влака (слезе на Връбница, тъй като той живее там).Като се качихме във влака снимах 44107,
който беше с Янтрата.Минута преди да потеглим пристигна ПВ20204 от Мездра с 45175 начело.Направих му следните две снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881516298906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881516369375000.jpg
Относно пътуването.Въпреки дефектите, които дават Кончарските банани, като цяло ускоряват много добре.Неизвестно защо бяхме подпряне десетина минути и потеглихме от гарата с 10 мин. закъснение.В Костинброд избихме закъснението с 2 минути.Веднага след като слязох от влака снимах банана.След Костинброд закъснението се стопи с още 4 минути тъй като вместо да стои на гарата 6 минути както е по разписание стоя там само 2.Това е от мен за днес.

http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515925781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515946406250.jpg
След което с моя фотоапарат Марио направи следните снимки на 45111

http://bgphoto.net/photos/17386/o632881515983593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881516002187500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881516021250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881516040468750.jpg
В 15:00 отидохме до Подуяне за да се върнем на Централна гара с 10112.Обаче плановете ни се объркаха, но в положителна посока.




Когато пристигнахме на Централна гара си аз и Кракомобила пийнахме по едно безалкохолна, докато Марио изпи една голяма студена бира.

След това отидохме малко да поснимаме.БВ5623 беше с 44078 начело.Също така направих кратко клипче при потеглянето на "ускорено пътническия влак за Кулата".Дианата днес беше с 45157 и при потеглянето и аз и KRAKOMOBILA в продължение на 30 метра се състезавахме кой ще бъде по-бърз-ние или Дианата, и надпреварата спечелихме НИЕ.


На 1-ви челен коловоз беше ПВ10115 за Пловдив и се обслужваше от две мотриси-32117+32118 и 32117+32118.Снимах пантографа на 32121.Малко след това влязохме да поразгледаме кабината на секция 32121 и забелязахме следния надпис, направен от някой майтапчия:
[url]http://bgphoto.net/photos/17386/o632881516201562500.jpg
И почнахме да бъзикахме ЕМВ-то като го наричахме "Desiro".



И така приключи днешният ми trainspotting, но не съвсем тъй като решиих да се прибера вкъщи с ПВ10212 и отново беше с банан-44002 и три първокласни купейни вагона.Както и аз, за разнообразие и KRAKOMOBILA реши да се прибере с влака (слезе на Връбница, тъй като той живее там).Като се качихме във влака снимах 44107,
който беше с Янтрата.Минута преди да потеглим пристигна ПВ20204 от Мездра с 45175 начело.Направих му следните две снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881516298906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632881516369375000.jpg
Относно пътуването.Въпреки дефектите, които дават Кончарските банани, като цяло ускоряват много добре.Неизвестно защо бяхме подпряне десетина минути и потеглихме от гарата с 10 мин. закъснение.В Костинброд избихме закъснението с 2 минути.Веднага след като слязох от влака снимах банана.След Костинброд закъснението се стопи с още 4 минути тъй като вместо да стои на гарата 6 минути както е по разписание стоя там само 2.Това е от мен за днес.


Здравеите!
Събота и неделя бях с приятели на вила близо до Годеч...по едно време ни стана скучно и ги накарах да се поразходим до мина и гара станянци…самата гара беше на около 20-тина километра от вилата....някаде преди село връдловци минахме надлез (отгоре видимо имаше ж.п. линия) от там забелязах че ж.п. линията върви успоредни с пътя. След около километър и половина стигнахме до гарата...тя беше до пътя отвеждащ до селото а до самото село Станянци имаше още около половин километър.Видимо приемното здание беше запазено макар и да не посреща или изпраща пътници...... на първи , четвърти и шести коловоз коловоз бяха композирани товарни вагони натоварени с лигнитни въглища за ТЕЦ Бобов дол...а на трети коловоз имаше празни вагони... Да отбележа че гарата е закрита за пътническо движение от 2002 година ако не се лъжа ...аз се поразходих до стрелковата гърловина страна Калотина (там има стрелкови пост видимо тои се използваше)...след това се насочих към другата гърловина там имаше 3 локомотива 52 серия .Интересно е че има екипировачен пункт и вътре се ремонтираше единият локомотив , другият се използва за части и единствено третият (52-272) гариран пред пункта се използва за местна маневра....на смяна имаше 2-ма шлосери и лок. машинист и от тях разбрах че самата работа по гарата никак не е спряла... на денонощие се изкарват поне 2-композиции за Бобов дол дори преди около седмица са стигнали до 6...влаковете се дърпали с 06 идваща от Драгоман....пожелах им лека смяна и се насочих към приемното здание на самата гара...там беше ръководитела движение и при него имаше една жена оказа се че е постовият стрелочник...направих снимка на гаровата схема с коловозното развитие....да поразкажа за самата гара малко.....Гара Станянци е последната гара по 11-линия (калотина-станянци) както съобщих тя от 2002 година е закрита за пътническо движвние самата гара няма осигурителни инсталации нама светофори нито маневрени нито изходни...има един входен и съответно предупредителен по обикновената сигнализация....стрелките се обращат ръчно...по думите на ръководитела движение междугарието станянци-калотина е за 40 км но около спирка Беренде има намаление 30 km-поради свлачище....
На гарата ми направи впечатление че едната композиция е с прясно боядисани вагони… забелязох също че транспортната линия на мина станянци не работеше а и чиновника нямаше идея що е така ...След около час престои и trainspoting с моите авери се качихме и потеглихме обратно към вилата....
Ето снимки от trainspotinga:
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=1 ... umId=59990
Събота и неделя бях с приятели на вила близо до Годеч...по едно време ни стана скучно и ги накарах да се поразходим до мина и гара станянци…самата гара беше на около 20-тина километра от вилата....някаде преди село връдловци минахме надлез (отгоре видимо имаше ж.п. линия) от там забелязах че ж.п. линията върви успоредни с пътя. След около километър и половина стигнахме до гарата...тя беше до пътя отвеждащ до селото а до самото село Станянци имаше още около половин километър.Видимо приемното здание беше запазено макар и да не посреща или изпраща пътници...... на първи , четвърти и шести коловоз коловоз бяха композирани товарни вагони натоварени с лигнитни въглища за ТЕЦ Бобов дол...а на трети коловоз имаше празни вагони... Да отбележа че гарата е закрита за пътническо движение от 2002 година ако не се лъжа ...аз се поразходих до стрелковата гърловина страна Калотина (там има стрелкови пост видимо тои се използваше)...след това се насочих към другата гърловина там имаше 3 локомотива 52 серия .Интересно е че има екипировачен пункт и вътре се ремонтираше единият локомотив , другият се използва за части и единствено третият (52-272) гариран пред пункта се използва за местна маневра....на смяна имаше 2-ма шлосери и лок. машинист и от тях разбрах че самата работа по гарата никак не е спряла... на денонощие се изкарват поне 2-композиции за Бобов дол дори преди около седмица са стигнали до 6...влаковете се дърпали с 06 идваща от Драгоман....пожелах им лека смяна и се насочих към приемното здание на самата гара...там беше ръководитела движение и при него имаше една жена оказа се че е постовият стрелочник...направих снимка на гаровата схема с коловозното развитие....да поразкажа за самата гара малко.....Гара Станянци е последната гара по 11-линия (калотина-станянци) както съобщих тя от 2002 година е закрита за пътническо движвние самата гара няма осигурителни инсталации нама светофори нито маневрени нито изходни...има един входен и съответно предупредителен по обикновената сигнализация....стрелките се обращат ръчно...по думите на ръководитела движение междугарието станянци-калотина е за 40 км но около спирка Беренде има намаление 30 km-поради свлачище....
На гарата ми направи впечатление че едната композиция е с прясно боядисани вагони… забелязох също че транспортната линия на мина станянци не работеше а и чиновника нямаше идея що е така ...След около час престои и trainspoting с моите авери се качихме и потеглихме обратно към вилата....
Ето снимки от trainspotinga:
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=1 ... umId=59990
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Днес стана известно задръстване на гара Костенец към 15.30-16.00!Влак 10114 бе приет на 1-ви коловоз.1-вата мотриса се беше развалила 32.143/4 и се наложи да е прави маневра.Тъй като от 1-ви коловоз не може да се излезе на път 2 се наложи 2-рата мотриса на влак 10114 да прави маневра и да се издава образец 76-А за маневра на влак в посредна гара.Другите коловози бяха заети от маневра товарни влакове.Влак 10113 бе задържан на входния сигнал,за 10 мин.Влак 10114 потегли с 30 мин/з!
Помощна машина (44.144)дойде към 16.50,когато нещата се нормализираха,за да изтегли елекричаката до депото.
Ето и снимки:
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 343750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 656250.jpg
Помощна машина (44.144)дойде към 16.50,когато нещата се нормализираха,за да изтегли елекричаката до депото.
Ето и снимки:
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 343750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/16714/o63 ... 656250.jpg
Поздравления към VESO за trainspotting-а.Продължава да ме радва фактът, че 1662 продължава да е с 4, а не с 3 вагона и същевременно замяната на сръбския спален с турския.Също така предполагам, че в последния вагон (седящия) имаше доста пътници.Така поне беше когато видях този влак преди 2 седмици (беше с 44085 начело, 3 дни преди удара с камиона).
Актуална информация от вчера, 21 юли. Времето на Централна гара София беше слънчево и горещо.Към 12:45 на 1-ви челен коловоз вече се беше установил 10113 обслужван от 32115+32116.
БВ7620 беше с 20 минути закъснение с 45175.Снимка на електровоза след като той вече беше откачен.
Поразходих се до пети коловоз и там вече се готвеше за дълъг път в големите жеги 490 с 44072 начело.С радост установих, че директният вагон София-Любляна вече отново се движи.
Композицията беше съставена от 6 вагона-2 на БДЖ и 3 на JZ и 1 на TCDD.Първият на БДЖ беше за Виена, а вторият за Любляна.Третият беше сръбският кушет вагон с маршрут Бургас-Белград,четвъртият и петият бяха сръбски седящи втора класа (междудругото бяха много чисти и имаше разни картини във всяко купе) и последният беше ето този турски красавец.На съседния 6-ти коловоз се намираше 2613 начело с 45152.Оттази страна вагоните изглеждаха добре, но като ги видях от другата страна ми стана много болно и неприятно.Направо се отвратих защото всички вагони с изключение на последния изглеждаха ето по този начин, включително и първокласният.
На далечния 8-ми челен коловоз се намираше 10208 и реших да се поразходя дотам.Точно преди да стигна до драгоманския влак мина една товарачка начело с 45178:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577056406250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577068281250.jpg
В същото време на 4-ти челен коловоз с 30 минути закъснение пристигаше 360, но не успях да го заснема, тъй като в същия момент с бавна скорост минаваше товарачката.
10208 беше с горнооряховската 44107 със състав от 3 първокласни купейни вагона 50 серия.Навреме пристигна 4612 начело с русенската красавица 44103:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577090937500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577104062500.jpg
С огорчение забелязах че в състава на влака имаше вагон тип "Кокошарник".В същото време по 9-ти коловоз се подвизваше измореният от жегите 55003.20111 вече беше на 11-ти коловоз с 45194 начело и след което отидох на 2-ри перон за да спотна 8615 и 6610.Когато бях там локомотивът на 8615 все още не беше закачен, но в същото време в посока Димитровград ЮЖ мина товарачка с 45196 начело:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577169218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577182187500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577194375000.jpg
И ето че 2-3 минути след това локомотивът на 8615 вече беше закачен и той е Банан 2.Композицията се състоеше от 5 вагона-4 второкласни и 1 първокласен+фургон.Населеността беше доста голяма.
И така.Вече часът беше станал 13:30.След 5 минути Кюстендилското Дезиро (6610) трябваше да пристигне на 1-ви коловоз на гарата и оттам след 25 минути да замине обратно за Кюстендил като 6691. 5 минути ПРЕДИ пристигането на мотрисата цяла тълпа хора чакаше да се качи потеглящия в 14:00 6691.Ето и снимка.Това е първата част.
БВ7620 беше с 20 минути закъснение с 45175.Снимка на електровоза след като той вече беше откачен.
Поразходих се до пети коловоз и там вече се готвеше за дълъг път в големите жеги 490 с 44072 начело.С радост установих, че директният вагон София-Любляна вече отново се движи.

На далечния 8-ми челен коловоз се намираше 10208 и реших да се поразходя дотам.Точно преди да стигна до драгоманския влак мина една товарачка начело с 45178:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577056406250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577068281250.jpg
В същото време на 4-ти челен коловоз с 30 минути закъснение пристигаше 360, но не успях да го заснема, тъй като в същия момент с бавна скорост минаваше товарачката.
10208 беше с горнооряховската 44107 със състав от 3 първокласни купейни вагона 50 серия.Навреме пристигна 4612 начело с русенската красавица 44103:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577090937500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577104062500.jpg
С огорчение забелязах че в състава на влака имаше вагон тип "Кокошарник".В същото време по 9-ти коловоз се подвизваше измореният от жегите 55003.20111 вече беше на 11-ти коловоз с 45194 начело и след което отидох на 2-ри перон за да спотна 8615 и 6610.Когато бях там локомотивът на 8615 все още не беше закачен, но в същото време в посока Димитровград ЮЖ мина товарачка с 45196 начело:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577169218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577182187500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891577194375000.jpg
И ето че 2-3 минути след това локомотивът на 8615 вече беше закачен и той е Банан 2.Композицията се състоеше от 5 вагона-4 второкласни и 1 първокласен+фургон.Населеността беше доста голяма.
И така.Вече часът беше станал 13:30.След 5 минути Кюстендилското Дезиро (6610) трябваше да пристигне на 1-ви коловоз на гарата и оттам след 25 минути да замине обратно за Кюстендил като 6691. 5 минути ПРЕДИ пристигането на мотрисата цяла тълпа хора чакаше да се качи потеглящия в 14:00 6691.Ето и снимка.Това е първата част.
6610 пристигна на 1-ви коловоз с 4 минути закъснение и беше с две мотриси-10029+10030 и 10031+10032.Позволих си да направя следните няколко снимки на двете мотриси:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891641450156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891641479687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891641504218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891641572031250.jpg
Забелязах едно нещо на един от прозорците и на двете Дезирки и това беше едно малко електронно табло което гласеше дестинацията, в случая тя беше Кюстендил.И още една снимка при потеглянето на 6691.След това реших да отида в едно кафе на гарата, за да си пийна един студен Nestea.Поседях в кафето 5-6 минути, за да ми починат краката, след което продължих трейнспотинга си.Вчера 50223 беше с 32089+32090 и както винаги окаяна.На 6-ти коловоз бяха вагоните от Чайката, но локомотивът все още не беше закачен.За моя радост установих че вагоните вече са до 140 km/h.Минали са ревизията си съвсем наскоро-през първата половина на месец юни тази година.Но пък за сметка на това последният вагон целият беше изрисуван с графити.Не мога да разбера безумието от страна на БДЖ да пускат такива вагони на ускорен бърз влак.Та може ли така да се излагаме?
Другите вагони бяха що годе добре.Първокласният както винаги при УБВ-тата беше поиздраскан.Забелязах, че инвалидният вагон вече отново е син, тъй като известно време беше синьо-жълт.Поради големите жеги отново отидох в кафето да си пийна нещо студено и отново да се върна към трейнспотингове си задължевия.Когато часът вече беше 14:25, само 10 минути преди потеглянето на 10210, обявиха коловоза му.Отидох там и видях че мотрисата още не беше дошла, а часът вече беше 14:28.Оставаха още само 7 минути.В 14:32 все още я нямаше.Потънали в големите жеги и ярките слънчеви лъчи, притеснено хората чакаха мотрисата.В края на краищата тя дойде в 14:35 и замина от ЦГ в 14:39 с 4 минути закъснение.За мой ужас 10210 не се обслужваше от някоя от 3-те работещи 33-ки, а от 32139+32140.
8610 пристигна навреме начело с пловдивската 45187, след което отново си пийнах нещо и поседях в кафето десетина минути за да отпочина малко.И така след като си върнах силите отидох да видя Чайката и за моя изненада тя не беше със софийска машина, както е обикновено, а с пловдивската 45155.Също така забелязах, че докато ме нямаше маневрата прикачи още два вагона в състава му.Същевременно с 5 минути закъснение на 7-ми коловоз пристигнаха Златните пясъци с 45156 начело:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891642924843750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891643011875000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891644790312500.jpg
Изведнъж чух един силен шум и това се оказа Белият Кон, когото го теглеше познатата ми от пътуването ми от Пловдив до София с 8614 миналата седмица.Установи се на 12-ти коловоз с 10 минути закъснение.Населеността във влака не беше малка.Не малко хора слязоха и много се качиха.Ето няколко снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891644815937500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891644845937500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891644889062500.jpg
С 5 минути закъснение пристигна 1620 с 44084 начело:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891644905781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891644940000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645081093750.jpg
Добро впечатление ми направи това, че не повече от 30 секунди след като влакът спря, маневрата дойде и пое вагоните.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891641450156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891641479687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891641504218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891641572031250.jpg
Забелязах едно нещо на един от прозорците и на двете Дезирки и това беше едно малко електронно табло което гласеше дестинацията, в случая тя беше Кюстендил.И още една снимка при потеглянето на 6691.След това реших да отида в едно кафе на гарата, за да си пийна един студен Nestea.Поседях в кафето 5-6 минути, за да ми починат краката, след което продължих трейнспотинга си.Вчера 50223 беше с 32089+32090 и както винаги окаяна.На 6-ти коловоз бяха вагоните от Чайката, но локомотивът все още не беше закачен.За моя радост установих че вагоните вече са до 140 km/h.Минали са ревизията си съвсем наскоро-през първата половина на месец юни тази година.Но пък за сметка на това последният вагон целият беше изрисуван с графити.Не мога да разбера безумието от страна на БДЖ да пускат такива вагони на ускорен бърз влак.Та може ли така да се излагаме?



8610 пристигна навреме начело с пловдивската 45187, след което отново си пийнах нещо и поседях в кафето десетина минути за да отпочина малко.И така след като си върнах силите отидох да видя Чайката и за моя изненада тя не беше със софийска машина, както е обикновено, а с пловдивската 45155.Също така забелязах, че докато ме нямаше маневрата прикачи още два вагона в състава му.Същевременно с 5 минути закъснение на 7-ми коловоз пристигнаха Златните пясъци с 45156 начело:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891642924843750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891643011875000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891644790312500.jpg
Изведнъж чух един силен шум и това се оказа Белият Кон, когото го теглеше познатата ми от пътуването ми от Пловдив до София с 8614 миналата седмица.Установи се на 12-ти коловоз с 10 минути закъснение.Населеността във влака не беше малка.Не малко хора слязоха и много се качиха.Ето няколко снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891644815937500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891644845937500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891644889062500.jpg
С 5 минути закъснение пристигна 1620 с 44084 начело:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891644905781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891644940000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891645081093750.jpg
Добро впечатление ми направи това, че не повече от 30 секунди след като влакът спря, маневрата дойде и пое вагоните.
Информация
Модератори